Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til mørke ringer under øynene. Nå som jeg er litt vinterblek ser de helt forferdelig ut, er så mørke at til og med YSLs tryllepenn ikke gjør store bedringen... Tenker litt mer på noe mer varig.. Kanskje en krem? Vitaminer? Er så fortvilet.. :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaskje du trenger litt mer dekkende concealer. Jeg har en fra Biotherm og den dekker veldig bra. :)

Også kan du prøve en øyenkrem som skal ta bort mørke ringer.

Sove godt og nok om natta er også en tips. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tips til en mer dekkende concealer enn YSL og de andre tryllepennene??

Skrevet

Søvn og selvbruningskrem til ansiktet?

Skrevet

Helena Rubinsteins Magic Concealer og Biotherms Forget It er begge i tube, og dekker godt.

Skrevet

Jeg vil ikke oppfordre til å ta ubegrensa med solarium. Men selv tar jeg littegrann nettopp for å bedre dette. Er bare snakk om littegrann så der det bedre (og det mener jeg ikke er skadelig når det er snakk om så lite).

Skrevet

Tusen takk for svar.. :) Men hvilken av Biotherm el HR dekker best?? Har ingen erfaring fra slike dekkende concealere..

Skrevet

Sånn som jeg husker det, er Biotherm og Rubinsteins concealere bortimot helt identiske. Så det er "pick and choose".

Skrevet

Har samma problemet selv jeg.. Fryktelig irriterende.. Bruker YSL, er ganske fornøyd med den, men må bruke foundation oppå etterpå for et bra resultat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...