Gå til innhold

Hva gjør man med en bukse som er for stor i livet (fordi noen andre har utvidet den)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er min størrelse. W25 tilsvarer xs og det er vanligvis hva jeg bruker i alle bukser. Kjøpte en bukse fra levis i den størrelsen, og som var den eneste igjen i den størrelsen. Når den kom var den alt for stor i livet. Jeg kan ikke sette meg ned med den buksen. Prøvde å ta på et belte, men det ødela litt av skjønnheten med buksen. Vil levere den tilbake, men hva annet kan man gjøre med slike bukser. Det er jo egebtlig min størrelse 

Anonymkode: 2d03a...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske den?

Anonymkode: aa010...dd7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vaske den?

Anonymkode: aa010...dd7

Holder det? 

Skrevet

Varierer ikke størrelser da? Både butikk og modell pleier å være forskjellig hos meg.

Anonymkode: 1b952...20d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Varierer ikke størrelser da? Både butikk og modell pleier å være forskjellig hos meg.

Anonymkode: 1b952...20d

Kan hende. Men har egentlig aldri levert bukser tilbake før. Har oppfatningen at størrelser rundt livet er de samme, men at lengden kan variere. Isåfall er det ikke mulig at den buksen var waist 25. 

Skrevet

Det er nok ingen som har utvidet den :)

Anonymkode: d7b5f...367

• Liker 5
Skrevet

Størrelse på Levis kan variere veldig etter fargen, selv på samme modell

Anonymkode: 5823b...92c

• Liker 6
Skrevet

Eneste du kan gjøre er å sy inn legg, men det ønsker du kanskje ikke? Kan du bytte ville jeg byttet.

Anonymkode: ae15f...f2b

• Liker 1
Skrevet

Spis mer kake

Anonymkode: f0bd7...b25

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Lengden kan variere ja, 36" er dessverre ikke alltid 36" i lengde. Irriterende.

Men de fleste vet vel at det varierer endel i livet også? Klarer du ikke sy, kan du jo bytte den?

Anonymkode: c5c6e...1f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spis mer kake

Anonymkode: f0bd7...b25

Effektivt og gjennomførbart. Tommel opp! 👍

Anonymkode: bd5eb...83c

• Liker 1
Skrevet

Noen andre har utvidet den?

Skrevet

Finnes mange kraftigere enn meg sim kan ha prøvd den før meg 

Teatrica skrev (1 minutt siden):

Noen andre har utvidet den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤦‍♀️

• Liker 5
Skrevet

De kan variere veldig. Jeg har bukser fra 27-30 og alle passer 🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Ikke alle merker og buksemodeller er true to size. Noen er små i størrelsen og noen er store i størrelsen, du har kjøpt en buksemodell som er stor i størrelsen og problemet løses ved å bytte den i en mindre størrelse :)

Skrevet

Tidligere varierte levis veldig, man måtte prøve flere i samme str for å finne den som satt best. Hadde med hvordan de ble skåret ut på fabrikken. Vet ikke om det er sånn nå også? 

Anonymkode: 94af3...ba4

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig tvilsomt, skal brukes en god stund før den blir utvidet 

Anonymkode: 5823b...92c

• Liker 2
Skrevet
On 10/19/2022 at 4:50 PM, AnonymBruker said:

Det er min størrelse. W25 tilsvarer xs og det er vanligvis hva jeg bruker i alle bukser. Kjøpte en bukse fra levis i den størrelsen, og som var den eneste igjen i den størrelsen. Når den kom var den alt for stor i livet. Jeg kan ikke sette meg ned med den buksen. Prøvde å ta på et belte, men det ødela litt av skjønnheten med buksen. Vil levere den tilbake, men hva annet kan man gjøre med slike bukser. Det er jo egebtlig min størrelse 

Jeg skal forkort innlegget ditt litt og ta bort alt som ikke er relativt. Bare fordi jeg kjeder meg 😀

Jeg kjøpt en bukse som var for stor. Hva ville dere gjort. Returnere den? Evt. er det noe annet jeg kan gjøre? Sy den inn kanskje? 

Anonymkode: 7180e...4e8

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skal forkort innlegget ditt litt og ta bort alt som ikke er relativt. Bare fordi jeg kjeder meg 😀

Jeg kjøpt en bukse som var for stor. Hva ville dere gjort. Returnere den? Evt. er det noe annet jeg kan gjøre? Sy den inn kanskje? 

Anonymkode: 7180e...4e8

Jeg hadde returnert den og byttet til en størrelse som passet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...