AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Hei! Jeg har en liten stund nå vurdert å melde meg på et av kursene til Sandra Lyng eller Anniken Binz for bedre selvfølelse, hverdagsmestring, positive tanker osv. Er hovedsakelig på grunn av selvfølelsen jeg ønsker å ta et slikt kurs. Ser at begge to poster andres erfaringer og at de er veldig fornøyde, spørsmålet mitt er egentlig bare om det er troverdig. Det er jo snakk om en veldig dyr sum, samt rabattkoder og mails som tikker inn fra tid til annen om at rabattkoden går ut osv. Det gir meg litt dårlig følelse igjen, og jeg er redd for å bruke pengene mine feil ettersom jeg ikke har så god råd. Lurte derfor på om noen har deltatt på et av disse kursene og hva deres erfaring eventuelt er?🥰 Anonymkode: a00c6...d7f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Hilsen Sandra Lyng og Anniken Binz. Anonymkode: f4e84...7c5 3 11
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har en liten stund nå vurdert å melde meg på et av kursene til Sandra Lyng eller Anniken Binz for bedre selvfølelse, hverdagsmestring, positive tanker osv. Er hovedsakelig på grunn av selvfølelsen jeg ønsker å ta et slikt kurs. Ser at begge to poster andres erfaringer og at de er veldig fornøyde, spørsmålet mitt er egentlig bare om det er troverdig. Det er jo snakk om en veldig dyr sum, samt rabattkoder og mails som tikker inn fra tid til annen om at rabattkoden går ut osv. Det gir meg litt dårlig følelse igjen, og jeg er redd for å bruke pengene mine feil ettersom jeg ikke har så god råd. Lurte derfor på om noen har deltatt på et av disse kursene og hva deres erfaring eventuelt er?🥰 Anonymkode: a00c6...d7f Jeg har personlig ikke tatt det, men tenker som følger: Sandra Lyng og denne Anniken Binz er ikke utdannet til å håndtere disse temaene fra et helseperspektiv. Har man romslig økonomi er det sikkert hyggelig med en reise eller kurs, men jeg tenker du like godt kan bruke pengene på bøker av anerkjente psykologer for eksempel - gjerne workbooks med litt konkrete øvelser. Og så begynne på en yogaform du tror du kan trives med, melde deg på noe via turistforeningen eller bare starte med en motiverende treningsform. Slik jeg leser Binz sin hjemmeside er dette klassisk litt….vissvass mental coach. Med en stiv pris? 🤷♀️ Dette med «ha positive tanker» sklir kjapt over i toxic positivity, og det med «elsk deg selv» kam fort bli veldig innoverfokusert og selvanalyserende. Og så havner man i en selvsentrert bane - som er veldig kontraproduktivt for å få et avslappet forhold til seg selv. Anonymkode: 1c7c5...2ef 13 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 17.29): Jeg har personlig ikke tatt det, men tenker som følger: Sandra Lyng og denne Anniken Binz er ikke utdannet til å håndtere disse temaene fra et helseperspektiv. Har man romslig økonomi er det sikkert hyggelig med en reise eller kurs, men jeg tenker du like godt kan bruke pengene på bøker av anerkjente psykologer for eksempel - gjerne workbooks med litt konkrete øvelser. Og så begynne på en yogaform du tror du kan trives med, melde deg på noe via turistforeningen eller bare starte med en motiverende treningsform. Slik jeg leser Binz sin hjemmeside er dette klassisk litt….vissvass mental coach. Med en stiv pris? 🤷♀️ Dette med «ha positive tanker» sklir kjapt over i toxic positivity, og det med «elsk deg selv» kam fort bli veldig innoverfokusert og selvanalyserende. Og så havner man i en selvsentrert bane - som er veldig kontraproduktivt for å få et avslappet forhold til seg selv. Anonymkode: 1c7c5...2ef Takk for at du deler ditt synspunkt og tips ❤️ Er det ingen som faktisk har hatt kurset? Eventuelt også vurderer det?🙈 Er jeg veldig naiv som tror på at det kan være godt for meg?😅 Anonymkode: a00c6...d7f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Sandra Lyng er vel den siste jeg hadde valg til kurs som selvfølelse...når du går igjennom instagramen hennes. Hun sliter big time. Anonymkode: bbd8f...8ed 13 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for at du deler ditt synspunkt og tips ❤️ Er det ingen som faktisk har hatt kurset? Eventuelt også vurderer det?🙈 Er jeg veldig naiv som tror på at det kan være godt for meg?😅 Anonymkode: a00c6...d7f Ta deg en tur innom religion forumet og spør noen som leser tarot der om hvordan få bedre selvfølelse. Sitter utrolig flinke folk der som blant annet har hjulpet meg mye. Anonymkode: b9208...4b9 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 Nei takk. Av alle mennesker i hele verden, så er Sandra Lyng definitivt lengst nede på lista over forbilder😂😂 Anonymkode: 939e3...bbe 9 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Last ned en app kalt Tankevirus Anonymkode: 873b1...6f4 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 Huff nei. Anonymkode: 852d1...4fc 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 19.12): Last ned en app kalt Tankevirus Anonymkode: 873b1...6f4 Det var en fin app 🥰 Anonymkode: a00c6...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 De som vurderer dette kan sikkert vurdere healing, spådamer og trollmenn isteden. Eller kjøpe seg en selvhjelpsbok. Disse personene har jo ingenting profesjonalitet å komme med og folk risikerer jo bare å kaste penger ut av vinduet. Vurderer folk seriøst dette? Anonymkode: dac23...d93 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 I dag kryr det av folk som skal være eksperter, mental trener og coach. Uten å ha noe grunnlag for det, galskap. Du kan også kaste bort tiden din på å lese selvhjelpsbøker, der bøkene alltid starter med litt om personen som har skrevet boka...litt skryt om livet sitt og hva de har utrettet. Simple greier stort sett, bortkastet tid. Bli kjent med deg selv, prøv nye ting. På EGENHÅND, reis ut verden. Skal du utvikle deg som menneske må du ut av det vanlige mønsteret du lever i. Anonymkode: bbd8f...8ed 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 19.06): Nei takk. Av alle mennesker i hele verden, så er Sandra Lyng definitivt lengst nede på lista over forbilder😂😂 Anonymkode: 939e3...bbe Hun sitter på instagram å legger ut innlegg der hun skal ha enighet og bekreftelse Anonymkode: bbd8f...8ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #14 Skrevet 30. oktober 2022 Er det Sandra Lyng Haugen eller? jeg følger seriøst lite med hehehe. Anonymkode: 49cf6...31d 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 Hvorfor skal Sandra Lyng Haugen kurse andre i dette? Hvilken profesjonell kompetanse sitter hun på? Følger henne ikke på Instagram, hva slags innlegg er det dere reagerer på, og hvorfor? Anonymkode: 17348...0cf 4 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg forbinder Sandra Lyng Haugen utelukkende med dårlig selvfølelse. Føler alt jeg leser om henne er at hun gnåler om at hun syns hun er for tjukk, ikke bra nok på en eller annen måte eller lignende. Aner ikke hvem hun andre er, men sikkert i samme gata. Husker det dukka opp noe fra Sandra i feeden på Instagram her om dagen, var noe sånt som "husk at du aldri er lat selv om du legger deg tidlig. Lik hvis du er enig". Ehm, jeg føler ikke at det er noe voldsomt problem her, jeg syns det er fornuftig å legge seg tidlig. Hvis kursene hennes er sånn er det penger ut av vinduet. Anonymkode: a1350...f46 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 Ja er neppe voldsom kvalitet på de kursene🫣Jeg får helt fnatt når jeg leser om reality kjendiser som står frem med den vanskelige fortiden, som viser seg å være 3-6 mnd tilbake i tid. De burde skjermes fra seg selv. Mange får jo barn som skal leve i denne oppmerksomheten forelderen ser ut til å være avhengig av. Journalister burde vært avskåret fra å gang på gang lage slike reportasjer. Anonymkode: 49cf6...31d 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #18 Skrevet 1. november 2022 aldri i verden om jeg kommer til å gi oppmerksomhet til sånne folk... Anonymkode: ca57f...692 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #19 Skrevet 1. november 2022 Lol, nei, så mye som lyng haugen baserer seg på å klage over kropp og psyke er hun den siste jeg anser for kvalifisert til å gi hjelp, selv om hun får (?) mye hjelp. Anonymkode: 3b214...3a5 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #20 Skrevet 1. november 2022 Jeg så Sandra Lyng i en episode av På tur med Lars Monsen. Altså... hva skal man si... Skrekk for ditt, frykt for datt, gråte over barndom og foreldres skilsmisse og bladidah. Skjønner jo at konseptet tydeligvis er at kjendiser skal åpne seg og være sårbare, men om det er ei som allerede har gjort dette ørten ganger før, så er det jo Sandra Lyng (og Maria Mena). Sandra er oppskriften på sårbare aspeløv, tror det er leeenge til hun burde gi noen som helst råd til andre. Anonymkode: 7b996...b3c 3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå