Gjest Gamle Alex Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110386 Er det noen ting som er hellige og som ikke burde køddes med. Det sterkeste Tøflus hadde innabords var jo kruspersille
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Jeg synes det er helt greit! Synes det er få ting som er for alvorlig til å spøke med.... Vi er jo voksne mennesker, og klarer skjelne spøk fra alvor.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Jeg synes egentlig ikke noe at TV2 lager en narkis-(humor?-) versjon av Tøflus. Tøflus tilhører barnas domene, og hva narkotika har å gjøre i barne-tv-verden kan man spørre om. Synes rett og slett det er litt usmakelig. Er det ikke noe som tilhører voksenverden man kunne laget en slik humorversjon av? Og så kan man lage en humorversjon av Tøflus som passer for barneverden. Slik det er nå får jeg en litt flau smak av at TV2 leker med noe som burde forblitt uskyldig.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 At Tøflus er knarker har vi visst i mange år. Sjokket var større da Jens Petrus etter noen repriserunder fikk stempel som pedofil.
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Men tøflus, jeg var da så sikker på at du bare likte sjokolade og pølser? *skuffet*
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Jeg synes egentlig ikke noe at TV2 lager en narkis-(humor?-) versjon av Tøflus. Tøflus tilhører barnas domene, og hva narkotika har å gjøre i barne-tv-verden kan man spørre om. Synes rett og slett det er litt usmakelig. Er det ikke noe som tilhører voksenverden man kunne laget en slik humorversjon av? Og så kan man lage en humorversjon av Tøflus som passer for barneverden. Slik det er nå får jeg en litt flau smak av at TV2 leker med noe som burde forblitt uskyldig. ← Dette er jo ikke snakk om barnetv, men voksen underholdning!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Ja synes vi må tåle en sånn spøk. Vi er voksne og det er jo ikke underholdning for barn. Men jeg må også innrømme det at hadde dette vært for 3,4 og 5 år siden så hadde jeg grått mine modige tårer. Jeg mistet min bror til narkotikaen og har brukt lang tid på at livet går videre og at man skal kose seg med livet. For det var en tid jeg ikke tålte at noen tulla med noe som tok livet av broren min. Men dette er en harmløs spøk synes jeg. Jeg støtter ikke narkotikaen fordi om jeg ler litt av en sketsj.
Gjest Aria Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Ja synes vi må tåle en sånn spøk. Vi er voksne og det er jo ikke underholdning for barn. Men dette er en harmløs spøk synes jeg. Jeg støtter ikke narkotikaen fordi om jeg ler litt av en sketsj. ← Helt enig..
Gjest gjest Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Barna som så på tøflus er vel voksne nå?
aline Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 og skomakergata i seg selv har da blitt køddet med i mange år nå, så det bør voksne være vant til. vil si at første gangen noen satte frem bildet en gammel mann som lokker unger inn til seg med godterier og gaver, en snakkende tøffel og annet moro..... så har liksom ikke skomakergata vært helt det samme lenger....
Gjest Varg-Menja Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 Ingenting er se alvorlig at vi ikke kan kødde med det. Det viktigste er å se an anledningen. Detet synes jeg ikke var i nærheten av streken engang.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #12 Skrevet 7. desember 2005 ... Alt kan repeteres .... Veeeel det var vel en 10-15 år siden KLM gjengen lagde en sketsj på skomakergata (som forøverig aldri har blitt sendt i reprise så vidt jeg vet) husker ikke om han var junki, men ha het syfilus. Trond Kirkevaag var gammel gris Jens P. som tok stinemor på fanget og dro groviser. TV2 humor har vel så liten fantasi at de må finne opp sketsjen på nytt. Sketsjen ligger på KLM klassikere 3 DVD etter litt googeling.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #13 Skrevet 7. desember 2005 Jeg synes trond viggo har tråkket over den streken, da han begynte med de flåsete sex-spøkene sine op humor-showet sitt i nyere tid. Dette er mannen som hadde barne-tv da jeg var lita! Med ...eh hva het nå den flodhesten... Flode? Og nå, på de showene han har hatt, så er det tvilsomme spøker og så har han sannlig meg med Flode og synger "puss puss, så får du en suss" til rungende allsang fra studentersamfunnet hvor han tar opp disse showene. Dette har en ekkel bismak synes jeg.
Ann Mari Skrevet 7. desember 2005 #14 Skrevet 7. desember 2005 Personlig klarer jeg ikke helt å se problemet, men kan forstå og respekter at noen tar anstøt.
Frida Frosk Skrevet 7. desember 2005 #15 Skrevet 7. desember 2005 SandALI Haha, gleder meg allerede. Zahid er en av mine favoritter når det gjelder norske komikere, så dette tror jeg blir bra. Ser ikke problemet med å kødde med Tøflus heller jeg da.
Gjest Hilde Skrevet 7. desember 2005 #16 Skrevet 7. desember 2005 Helt enig med deg, fru fortuna - han er bare helt glimrende
Chans Skrevet 7. desember 2005 #17 Skrevet 7. desember 2005 Guri land og rike, jeg synes Zahid-fyren er nokså dårlig... Sykt kjedelig sans for humor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå