AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Lenge etter at mensen er ferdig tilogmed. Hadde mensen forrige uke. Fortsatt masse mensmurringer som om den enda er på vei. Det gir seg aldri og er på samme punkt i magen hele tida. Hvorfor er det sånn plutselig? Flere med samme erfaring? Anonymkode: c655b...ed4
Banjo Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Har du sjekket om du har muskelknuter i livmoren? Mine knuter gir hvertfall en ubestemmelig murring, ikke direkte vondt, men litt ubehagelig. Gynekologen sa at det er ganske vanlig hvis man har flere eller de er store.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gravid? Anonymkode: 01f48...fcb Nesten umulig. Hatt mensen regelmessig og ikke hatt sex siden beg v august. Anonymkode: c655b...ed4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 Banjo skrev (8 minutter siden): Har du sjekket om du har muskelknuter i livmoren? Mine knuter gir hvertfall en ubestemmelig murring, ikke direkte vondt, men litt ubehagelig. Gynekologen sa at det er ganske vanlig hvis man har flere eller de er store. Aldri sjekket Anonymkode: c655b...ed4
Banjo Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Aldri sjekket Anonymkode: c655b...ed4 Mener jeg har lest at omtrent 40% av alle damer har muskelknuter. Det er ikke farlig, men kan gi ubehag og store blødninger. Undersøkes veldig enkelt med innvendig ultralyd hos gyn. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 Banjo skrev (12 minutter siden): Mener jeg har lest at omtrent 40% av alle damer har muskelknuter. Det er ikke farlig, men kan gi ubehag og store blødninger. Undersøkes veldig enkelt med innvendig ultralyd hos gyn. Ok, da er det sikkert noe sånt. Ufarlig og trenger ikke å bruke 300 kr på legetime til det. Anonymkode: c655b...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå