AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre, vi bor vegg i vegg med en kommunal bolig. Person som bor der er stille og rolig men det har brent 3 ganger hos hen. 2 tørkoking og en annen. Dette siste 3 årene. Første gangen var på kvelden når vi skulle legge oss ( bare flaks jeg hørte den) og 1 gang pga jeg var ute med søppel og hørte pip og luktet brent... Det er ikke serlig å føle seg utrygg...men om denne personen blir flyttet vet vi jo aldri hva vi får inn eventuelle neste gang.. Vi har 3 barn og synes dette er skummelt Andre som har opplevd slike ting? Tips..råd...? Anonymkode: 8a85a...f22
Banjo Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Hvis det er en kommunal leilighet går det kanskje an å ta kontakt med kommunen og be om at de installerer komfyrvakt? Da vil komfyren slå seg av før en evt tørrkoking hvis leieboeren glemmer å skru av plata.
Sofakona Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Banjo skrev (7 minutter siden): Hvis det er en kommunal leilighet går det kanskje an å ta kontakt med kommunen og be om at de installerer komfyrvakt? Da vil komfyren slå seg av før en evt tørrkoking hvis leieboeren glemmer å skru av plata. Hen sa han hadde på det:/ og han har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå