Gå til innhold

Har du et deilig fluffy pledd? Jeg vil gjerne vite hvilket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til gode fluffy pledd jeg skal gi bort i gave - helst i litt god kvalitet :)

Anonymkode: 8f206...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker mitt Cloud pledd fra Sparkjøp! 
Ikke like varm som ett skikkelig ullpledd, men utrolig mykt og deilig! 
Ikke av de dyreste, men har hatt mitt ett år, og vasket det (uten tørketrommel), og det er like fint! Og jeg bruker det daglig omtrent fra september til mai, og kattene elsker det også! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

https://www.princessbutikken.no/interioer/pledd/zander-ullpledd-130x170-col-y

Kjøpte et slik i fjor, elsker det. Kanskje ikke fluffy, men varmt og behagelig. Høydepunkt på kvelden er myk joggedress, sokkene over joggebuksa og pakke meg inn i pleddet, da er det bare kos. 

Anonymkode: 6253a...2a1

Klør det? Jeg har kjent på endel rimeligere ullpledd og de er ofte grove og kløende.

Anonymkode: 84506...862

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

https://www.kid.no/puter-og-pledd/pledd/fleecepledd/teddy-pledd-rod?v=978817011 Kid har disse i ulike farger. Det er SÅ deilig!

Anonymkode: d6ede...9c4

Dette tror jeg jammen jeg skal dra å se på i morgen! Det er gave til min mor og far til jul - de elsker fluffy pledd, men de de har nå er blitt så stygge. Tusen takk for tips!

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette tror jeg jammen jeg skal dra å se på i morgen! Det er gave til min mor og far til jul - de elsker fluffy pledd, men de de har nå er blitt så stygge. Tusen takk for tips!

TS

Har et grønt sånt, er daglig i bruk. Tilogmed sommer.

Anonymkode: ea266...e97

Skrevet

Jeg elsker mitt fra rusta! 

Anonymkode: 711c5...c45

Skrevet

Jeg har et fra Europris som er helt nydelig 😍 ekstra stor størrelse og, føler jeg drukner i pledd 🥰

Liker de fra rusta og, store og fluffy. Mulig man får tepper som holder mye lengre når man kjøper mye dyrere, men jeg bruker bare pledd i sofaen uansett, så begrenset hvor slitte de blir.

Anonymkode: f5a51...1aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig, dette er et fantastisk pledd. Har det i to farger, og også en del puter i samme stoffet, alt holder seg fint som nytt etter vask og bruk, og (i motsetning til de fleste billigpleddene) så ser det jo fint ut i tillegg. 

Anonymkode: 2c08b...6c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har et fra Europris som er helt nydelig 😍 ekstra stor størrelse og, føler jeg drukner i pledd 🥰

Liker de fra rusta og, store og fluffy. Mulig man får tepper som holder mye lengre når man kjøper mye dyrere, men jeg bruker bare pledd i sofaen uansett, så begrenset hvor slitte de blir.

Anonymkode: f5a51...1aa

Dette er gave til mine foreldre! De har to katter som tidvis.. ødelegger pleddene, så jeg tenker det er greit at de ikke er alt for dyre :)

Skal ta en titt på rusta og europris også!

Skrevet
Nuttery skrev (1 time siden):

Dette er gave til mine foreldre! De har to katter som tidvis.. ødelegger pleddene, så jeg tenker det er greit at de ikke er alt for dyre :)

Skal ta en titt på rusta og europris også!

Vi kan ikke ha ullpledd i hus, den ene katten vår river sånnt i fillebiter 😬😂

Vi er storforbrukere av pledd, og det går mest i forskjellige fra Europris (f.eks sånne) og Rusta (f.eks dette)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 15.25):

Klør det? Jeg har kjent på endel rimeligere ullpledd og de er ofte grove og kløende.

Anonymkode: 84506...862

Nei, og jeg er allergisk mot ull.

Anonymkode: 6253a...2a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.59):

TS

Bare hyggelig! Det er veldig deilig! Skulle gjerne hatt flere😆

Anonymkode: d6ede...9c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 22.59):

TS

Jeg har vasket våre mange ganger i vaskemaskin og de holder seg veldig fint! Gode og varme. 

Anonymkode: 13c17...bb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 7.20):

Enig, dette er et fantastisk pledd. Har det i to farger, og også en del puter i samme stoffet, alt holder seg fint som nytt etter vask og bruk, og (i motsetning til de fleste billigpleddene) så ser det jo fint ut i tillegg. 

Anonymkode: 2c08b...6c2

Jeg tenkte å kjøpe det, men så at det sto tørrens. Har du vasket det i vaskemaskin?

Anonymkode: 208e1...44f

Skrevet

Må også kime i med Teddy fra Kid! Kjæresten sverger til det, det er kanskje ikke like vakkert som et ullpledd, men dæven det er fluffy, mykt og varmt. 

Anonymkode: e6176...440

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...