AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Mannen ønsker å kjøpe et sexleketøy for lettere å gi meg orgasme. Noen som har gode tips? Anonymkode: 737cb...714
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Womanizer er det mest effektive, men vet ikke om jeg hadde likt det med partner. Vibrerende penisring er nok det som er minst i veien, men det går ikke like raskt som womanizer, hvis det er målet. Anonymkode: 8ee19...ed8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Hitchi magic wand. Den kan han bruke på gædeg, og du bruke på ham også. Anonymkode: 36485...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 En wand er veldig allsidig. Womanzer funker bra for mange alene, men er ikke noen utpreget parleke. Lykke til! Anonymkode: c3721...f76 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 Det spørs helt på hva DU liker og HVA som får deg til å komme fortere. Hva liker du og bruke idag alene? Vibrator? Dildo? Analleketøy? Anonymkode: f5f97...f7a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det spørs helt på hva DU liker og HVA som får deg til å komme fortere. Hva liker du og bruke idag alene? Vibrator? Dildo? Analleketøy? Anonymkode: f5f97...f7a Har aldri brukt sexleketøy og er usikker på om det fungerer for meg. Det bør være noe som brukes direkte på klitoris. Er litt usikker på dette, men kan jo være verdt å prøve. Tenkte bare å høre hva andre anbefaler. Anonymkode: 737cb...714
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 En god kvalitetsrabbit kommer man langt med. Feks greedy girl mini. Anonymkode: 9ded7...a20
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri brukt sexleketøy og er usikker på om det fungerer for meg. Det bør være noe som brukes direkte på klitoris. Er litt usikker på dette, men kan jo være verdt å prøve. Tenkte bare å høre hva andre anbefaler. Anonymkode: 737cb...714 Da ville jeg begynt med noe lite og vibrerende. Je joue mimi er bra for eksempel. Store sexleketøy som womanizer og wand kommer fort i veien og blir styrete, så det kan være greit å vente litt med. Anonymkode: 8ee19...ed8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #9 Skrevet 19. oktober 2022 https://www.sinful.no/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator rimeligere versjon av womanizer. funker fjell:) Anonymkode: d72f8...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #10 Skrevet 19. oktober 2022 Wand får man i flere størrelser. Send kondomeriet en melding på fb, og spør etter en wand som ikke er av de største, men fremdeles kvalitet. Wand fungerer gull sammen med partner, om det ikke er av de største. Jeg bruker min når jeg ligger på ryggen, når jeg rir mannen, når han tar meg sidelengs, bakfra, ja, egentlig I alle stillinger 🙈 Anonymkode: 54c27...82f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #11 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Wand får man i flere størrelser. Send kondomeriet en melding på fb, og spør etter en wand som ikke er av de største, men fremdeles kvalitet. Wand fungerer gull sammen med partner, om det ikke er av de største. Jeg bruker min når jeg ligger på ryggen, når jeg rir mannen, når han tar meg sidelengs, bakfra, ja, egentlig I alle stillinger 🙈 Anonymkode: 54c27...82f Bruker du en wand selv mens dere har sex eller er det mannen som bruker den på deg? Anonymkode: 737cb...714
D1234 Skrevet 19. oktober 2022 #12 Skrevet 19. oktober 2022 Magic wand. Ligger i ordet. Den er helt magisk.... Kommer på null komma niks
Bamseklemmer Skrevet 20. oktober 2022 #13 Skrevet 20. oktober 2022 Bind for øynene, tau eller håndjern og ei fjær? Alså dette med blindfold tar vekk mye av "støyen" fra omgivelsene.. og da slapper du bedre av, pluss at fantasiene har lettere for å løpe løpsk når det er helt mørkt. Den er igrunn uavhengig hvilke sexleketøy dere bruker.. men at du er fastbundet og tirret med ei fjær, gjør det hele mere uforutsigbart hva han gjør meg deg.. Bruker man litt tålmodighet med dette, er garantien for orgasme mye høyere enn "vanlig sex". Dere kan jo tilføye noe som dufter godt, enten erotisk duft eller ren luft fra vinduet.. Alt som påvirker hjernen har stor innvirkning på orgasmene, fantasier er igrunn en usynlig erogen sone, og det er kun deg selv som er regissør😇
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #14 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 13.48): Mannen ønsker å kjøpe et sexleketøy for lettere å gi meg orgasme. Noen som har gode tips? Anonymkode: 737cb...714 Kanskje en penis forstørrelse hadde hjulpet. Eller at han lærer seg og bruke tunge og fingre riktig. Anonymkode: 92e64...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå