Gå til innhold

Sitte langt bak i flyet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å reise i november, flytur på ca 2 timer. Pleier å sitte foran i flyet, da jeg ofte føler meg innestengt lenger bak I flyet. Men nå er det ikke noe ledig før rad 16. Vurderer å kanskje sitte helt bakerst. 

Hvordan opplever dere her inne det, å sitte så langt bak? Tenker kanskje gang plass er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg får sitte langt bak, og i tillegg mot midtgangen har jeg virkelig fått viljen min :)

• Liker 2
Skrevet

De bakre seter ved vinduet er min plass. Beste stedet for en god lur. Mindre sjans for å daue lengre bak- flyet styrter med nesa først

Anonymkode: c2a26...db3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Norwegian pleier som regel å åpne flyet bak, så da kommer man raskere ut og det føles mindre innestengt. Syns jeg opplever det sjeldnere med andre selskap, av en eller annen grunn. Men nå har jeg setevalg som reward, så pleier å sitte foran uansett. Men ville valgt bakerst hvis jeg visste at det ble ledig ved siden av. 

Anonymkode: c91ff...734

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De bakre seter ved vinduet er min plass. Beste stedet for en god lur. Mindre sjans for å daue lengre bak- flyet styrter med nesa først

Anonymkode: c2a26...db3

Dette har jeg også lest. Om en først overlever en styrt,  er det størst sjanse om en sitter bakerst 

Anonymkode: 83270...86a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette har jeg også lest. Om en først overlever en styrt,  er det størst sjanse om en sitter bakerst 

Hvis det ikke blir som det flyet der folk brant inne bakerst fordi de foran skulle slepe bagasjen sin ut av det brennende flyet da 😛 uansett er sjansen for flystyrt så liten at det ikke er noe jeg legger vekt på ved setevalg. 

Skrevet

Bak er digg 

Anonymkode: 3c259...85a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det ikke blir som det flyet der folk brant inne bakerst fordi de foran skulle slepe bagasjen sin ut av det brennende flyet da 😛 uansett er sjansen for flystyrt så liten at det ikke er noe jeg legger vekt på ved setevalg. 

Herregud 😱 da hadde jeg sparka inn trynet dems

Skrevet

Sitter alltid så langt bak som mulig. 

Anonymkode: 5e64a...405

Skrevet

Vær litt obs på at hvis du sitter helt bakerst ikke kan legge setet bakover og at hvis du er av typen som vil ha vindusplass kan det hende du bare får et "halvt" vindu å se ut av..

Jeg sitter også gjerne langt bak, større sjanse for at det er færre folk der (kan plutselig få en rad for deg selv), har man innsjekket bagasje har man uansett ikke noe hast med å komme ut tidlig, bedre utsikt ut av vinduet siden vingen er et stykke unna.

Anonymkode: eeff0...053

• Liker 1
Skrevet

Her var saken med de som bar kofferter ut av brenennde fly. Man må bare håpe at de ikke forsto alvoret eller var i sjokk. Lurer på hvordan dette har vært å leve med i årene etterpå... 

• Liker 1
Skrevet

Ville unngått de aller bakerste radene, så slipper du dokøen ved siden av deg.

Anonymkode: 34d78...434

Skrevet
On 10/19/2022 at 3:17 PM, Nevian said:

Hvis jeg får sitte langt bak, og i tillegg mot midtgangen har jeg virkelig fått viljen min :)

Samme her! Ikke siste rad, men sånn 5-6 rader fra bakerst. På lengre flygninger har jeg litt andre kriterier, synes da at det er mer bråkete bak, men på alt under fem timer går jeg for langt bak og midtgang.

Til TS: Jeg føler meg mer innestengt lenger frem, vet ikke helt hvorfor!

Anonymkode: ffad4...eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...