Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drømt 4-5 ganger de par siste månedene at en tidligere venninne har fått barn. Har ingen kontakt med henne, og vi har ikke hverandre på sosiale media. Har heller ingen felles venner. Hva kan dette bety?

Våre veier skiltes for et par år siden, da hun gikk bak ryggen på meg og var slem. Vi har etter dette ikke hatt kontakt!

Det som er ekstra spesielt er at jeg også de siste månedene har sett hennes fornavn i ulike sammenhenger.

Det er ikke et spesielt vanlig og utbredt navn i Norge, derfor stusser jeg litt på hvorfor jeg ser det så ekstremt mye nå 😳🥶Den siste emojien der får jeg ikke bort, se bort fra den 😂

Anonymkode: 27f7d...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du drømmer om venninnen din trenger ikke ha noe betydning, her er det selve svangerskapet og fødselen som er symbolikken i drømmen. Husker ikke hva det indikerer, Google it.

Anonymkode: 8cef8...a81

Skrevet

Er hun fortsatt i live, vet du noe om det? Har hun stiftet familie? 

Skrevet

Det indikerer at du trenger å se på dine tanker og følelser rundt henne under nytt lys for å gå videre. Det er du som drømmer dette, ergo er det du som føder noe nytt eller skaper noe nytt når det gjelder henne.

Du kan jo se på hvilke følelser som dukket opp i drømmen. Var du nøytral, glad, trist, sjalu, ble sint? 

Virker på meg som om du kanskje nærer og dyrker de vonde følelsene fra det som skjedde istedenfor å bearbeide det og la det gå?

Anonymkode: db30c...83d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det indikerer at du trenger å se på dine tanker og følelser rundt henne under nytt lys for å gå videre. Det er du som drømmer dette, ergo er det du som føder noe nytt eller skaper noe nytt når det gjelder henne.

Du kan jo se på hvilke følelser som dukket opp i drømmen. Var du nøytral, glad, trist, sjalu, ble sint? 

Virker på meg som om du kanskje nærer og dyrker de vonde følelsene fra det som skjedde istedenfor å bearbeide det og la det gå?

Anonymkode: db30c...83d

Godt poeng. Jeg følte ingen vonde følelser, verken for henne i drømmen eller i realiteten. Var glad på hennes vegne i drømmen. Jeg ønsker henne alt godt, og har kommet over det som skjedde.

Ts

Skrevet
Motelvibes skrev (12 minutter siden):

Er hun fortsatt i live, vet du noe om det? Har hun stiftet familie? 

Hun er nok i live ja, vet ikke noe om hennes liv de siste årene da. Hun har barn fra før forresten.

Ts

Skrevet

Barn er ofte symbol på noe nytt og i dette tilfellet er min tanke at du føler hun er gått videre med sitt liv og skaper noe nytt.

Det er helt vanlig å legge merke til f.eks navn og nr. Når du drømmer om noen, tenker på noen så legger vi ofte merke til det ekstra godt når vi så ser det navnet eller nummeret igjen hvis vi er opptatt av det eller blir det og da baller det lett på seg slik at plutselig ser vi det 'overalt' - fordi fokuset er der, ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...