AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Har du opplevd mobbing på arbeidsplassen? Hva opplevde du? Er selv gjennom det, men synes det er så vanskelig å definere da det er sånn typisk jentemobbing som utestengelse, utfrysning, blikking osv. I tillegg opplever jeg ryktespredning som enten er usann eller overdrevent. Ledelsen bryr seg ikke, noe som gjør dette ekstra vanskelig. Anonymkode: 242d2...d19
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Har opplevd lignende en gang. Jeg sa opp. Hadde sykemeldt meg til jeg fant ny jobb og sagt opp. Du kan få sykepenger fra NAV. Anonymkode: 404d1...06a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg har opplevd litt sånn sneaky indirekte mobbing. Som i at jeg til stadighet ble "glemt" i invitasjoner både til møter og sosiale ting, alle andre fikk gave når de fikk barn, jeg fikk ingenting, alle andre fikk gave ved rund dag, jeg fikk et "gratulerer med dagen da", osv. Anonymkode: 0fe2a...81a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 Du har egentlig to valg, enten å ta igjen/sloss tilbake eller bytte jobb. Ledelse bryr seg som regel aldri om mobbing uansett, du må stå opp for deg selv. Anonymkode: 1ccee...409 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå