Gå til innhold

Ligge med en fyr, ikke ta kontakt etterpå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om du har ligget med ei jente som ikke tar mer kontakt etterpå? 

Anonymkode: 19d02...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne, og jeg tar sjeldent kontakt etter ONS. Og synes det er helt greit at han ikke gjør det heller. 
Sex er sex. Dating er noe annet. 

Anonymkode: b2c87...43c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt hun prøvde å spille

Anonymkode: e47fb...92c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kvinne, og jeg tar sjeldent kontakt etter ONS. Og synes det er helt greit at han ikke gjør det heller. 

Jeg tenkte at det kunne være noe å bygge på med fyren så vi hadde mye kontakt på forhånd. Jeg hadde ikke planer om å ligge med en gang. Så skjedde det og jeg føler at det ble totalt feil. Han sa flere ting som fikk meg til å tenke negativt om han. Så nå ønsker jeg ikke å møte han mer, men hva gjør jeg? Jeg bare snapper litt, men legger ikke opp til noe mer. 

Jeg har tatt han I et par løgner da vi pratet sammen etter sexen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var vel ikke date når det bare var en film hjemme hos han uten servering? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde tenkt hun prøvde å spille

Anonymkode: e47fb...92c

Fordi du er that amazing?

Når jeg ikke tar kontakt etter å ha ligget med en fyr er det fordi sexen ikke var god nok til at man vil ha mer. Er sexen bra vil man jo gjerne ha mer, og det får man ikke ved å ghoste folk. 

Anonymkode: af78a...150

• Liker 2
Skrevet

Syns det er helt innafor og gjøre som menn. Ha sex og ignorere etterpå.

min nye variant er å hinte til sex og vil møtes på offentlig sted første gang da får jeg selskap ofte når jeg skal vente på lading av bil. Så er d rett på ny person. Så lei av sex og aldri høre noe etterpå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte at det kunne være noe å bygge på med fyren så vi hadde mye kontakt på forhånd. Jeg hadde ikke planer om å ligge med en gang. Så skjedde det og jeg føler at det ble totalt feil. Han sa flere ting som fikk meg til å tenke negativt om han. Så nå ønsker jeg ikke å møte han mer, men hva gjør jeg? Jeg bare snapper litt, men legger ikke opp til noe mer. 

Jeg har tatt han I et par løgner da vi pratet sammen etter sexen.

Hva du gjør? Det er jo bare å droppe å ta noe kontakt med han.

Anonymkode: 07e2d...f8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var vel ikke date når det bare var en film hjemme hos han uten servering? 

Jeg har ingen forutsetninger for å vite om spørsmålet ditt gjeldt ONS eller dating, eller hva du/dere legger i dating. 
Siden du ikke skriver noe som helst om dette var noe som skjedde etter en kveld på fylla, etter 100 dates, etter fem års vennskap, eller om det var en random person du møtte på en fjern fjellhytte, så må man bare svare ut i fra den infoen du mener er relevant å oppgi. 

• Liker 1
Skrevet

Tar aldri kontakt, mannfolka blir helt desperate 😆

Anonymkode: 02a6a...5f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...