AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Vi har vært samboer i 6,5 år. Har ingen barn sammen. Han alltid drar på guttetur som kan være fra 2-4 uker. Dette skjer ofte ila året. Hvordan takler dere dette? Han har ingen faste forbindelser i landet da det er veldig enkelt å reise, jeg har en fast jobb og kan ikke være reise med ham. Han tar meg på ferier når jeg har mulighet. Det er ikke lenge siden vi har kommet tilbake fra et eksotisk reise. Men jeg synes det er veldig tungt at han allltid må reise med hans venner på 2 ukers ferie. Anonymkode: 588f3...252
Gjest CamillaCollett Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Hva er problemet med at han reiser? At du savner ham?
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi har vært samboer i 6,5 år. Har ingen barn sammen. Han alltid drar på guttetur som kan være fra 2-4 uker. Dette skjer ofte ila året. Hvordan takler dere dette? Han har ingen faste forbindelser i landet da det er veldig enkelt å reise, jeg har en fast jobb og kan ikke være reise med ham. Han tar meg på ferier når jeg har mulighet. Det er ikke lenge siden vi har kommet tilbake fra et eksotisk reise. Men jeg synes det er veldig tungt at han allltid må reise med hans venner på 2 ukers ferie. Anonymkode: 588f3...252 Uff, det hadde jeg ikke tolerert. Greit med en helgetur eller to med gutta, men gutteturer på 2-4 uker!? 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Reiser han til Pattaya og Amsterdam? Anonymkode: c371b...d6d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 CamillaCollett skrev (4 minutter siden): Hva er problemet med at han reiser? At du savner ham? Jeg også lurer på det samme, hva er problemet her? Anonymkode: 510ab...e74 5
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Reiser han til Pattaya og Amsterdam? Anonymkode: c371b...d6d Hvis ja, har du fordommer mot de stedene?
Shop Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 Maatte_ha_konto skrev (2 minutter siden): Hvis ja, har du fordommer mot de stedene? Phuket, Vietnam og Filippinene
Shop Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 Maatte_ha_konto skrev (3 minutter siden): Hvis ja, har du fordommer mot de stedene? Phuket, Vietnam og Filippinene
Shop Skrevet 19. oktober 2022 #9 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg også lurer på det samme, hva er problemet her? Anonymkode: 510ab...e74 Jeg synes det er utrolig kjedelig å være alene hjemme og selvfølgelig jeg savner ham når han er borte så lenge. Men han mener det er sunt for forholdet å være borte lenge fra hverandre par ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #10 Skrevet 19. oktober 2022 Maatte_ha_konto skrev (6 minutter siden): Hvis ja, har du fordommer mot de stedene? Hadler vel i tilfelle om hva man kan kjøpe billig disse stedene 😬 Anonymkode: 1826d...faf 2 1
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #12 Skrevet 19. oktober 2022 Sikkert noen som bare er glad for at mannen er borte en stund, men jeg forstår deg veldig godt. Jeg har flere venninner som elsker at gubben ikke er hjemme, men da er det noe galt i forholdet tenker jeg. Jeg savner typen med en gang han går ut av døra og bare gleder meg til å se han igjen.
Snok1 Skrevet 19. oktober 2022 #13 Skrevet 19. oktober 2022 Shop skrev (1 time siden): Men han mener det er sunt for forholdet å være borte lenge fra hverandre par ganger i året. Er du uenig i det? Når du savner ham, kjenner du da ikke på kjærligheten til ham? 1
Tough cookie Skrevet 19. oktober 2022 #14 Skrevet 19. oktober 2022 Hadde ikke bekymret meg så lenge han ikke hadde vært emosjonelt eller fysisk utro. Å savne hverandre er krydder i forholdet🥰 3
Hannah80 Skrevet 19. oktober 2022 #15 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (6 minutter siden): Sikkert noen som bare er glad for at mannen er borte en stund, men jeg forstår deg veldig godt. Jeg har flere venninner som elsker at gubben ikke er hjemme, men da er det noe galt i forholdet tenker jeg. Jeg savner typen med en gang han går ut av døra og bare gleder meg til å se han igjen. Er jo en mellomting mellom det du skisserer her. Det er heller ikke helt vanlig å savne kjæresten med èn gang han går ut døra 😀 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #16 Skrevet 19. oktober 2022 Du skriver at han ikke har noen faste forbindelser i landet.. Har han ikke jobb? forsørger du han? Eg er mye borte fra min mann, jobber på plattform. så for oss er savn naturlig. Men vi hadde hatt problemer med at en av oss skulle reist på lange ferier med gutta/jentetur, vi vil gjerne reise sammen når vi har anledning. Hadde begynt å lure hvis mannen ville dradd 4 uker til Thailand/ Fillipinene uten meg. Anonymkode: b88b6...99f 3
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #17 Skrevet 19. oktober 2022 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Er jo en mellomting mellom det du skisserer her. Det er heller ikke helt vanlig å savne kjæresten med èn gang han går ut døra 😀 Haha, nei er kanskje ikke så vanlig å ha det sånn som jeg føler det. Jeg synes jo det er kost at han er ute å gjør hyggelige ting med vennene sine, men hadde ikke orket om han ble borte i ukesvis. 😬
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #18 Skrevet 19. oktober 2022 Maatte_ha_konto skrev (1 time siden): Hvis ja, har du fordommer mot de stedene? Alle veit hva som skjer på de turene. Men vil man at mannen skal komme hjem med hiv så er det jo i orden. Anonymkode: 6936f...3ef 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #19 Skrevet 19. oktober 2022 Vi er også barnløse, det gir oss mye frihet. Selvfølgelig trives vi godt sammen, og savner hverandre. Men vi er også glad i reise, eller være i aktivitet. Innimellom er det aktiviteter som ikke interesserer den andre, det er besøk hos svigers som vi innimellom tar alene, eller vi utvider en reise når den andre må tilbake på grunn av jobb. Ser ikke hvorfor man skal sette begrensninger på slikt om man uansett ikke har forpliktelser i form av barn. Og ser heller ikke at det at man trives med å reise, også alene eller med venner, betyr at man ikke er glad nok i hverandre. Selvfølgelig skulle jeg helst sett at han alltid var hjemme når jeg er her, men motsatt velger jeg jo selvfølgelig nye opplevelser eller mennesker i stedet for å være hjemme nesten hele tiden. Anonymkode: f2eef...005
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #20 Skrevet 19. oktober 2022 Sunt å være fra hverandre ja. Er jo du som er problemet her, du kan jo få deg andre folk å henge med enn din samboer da. Utvide livet ditt så det ikke bare handler om din samboer. Anonymkode: cdbdb...fd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå