AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Flere som har lagt merke til det? Det henger vel sammen med lav fettprosent = synlige rynker. Litt på samme måte som tynn= små pupper Samfunnet er litt pussig. Vi ønsker det beste fra to verdener. Slank definert kropp, synlige blodårer. Og samtidig være glatt og rynkefri. Det er ikke oppnåelig for så mange uten å jukse. Siden Botox er i ferd med å ekstremt vanlig så blir det nok færre av disse veltrente rynkedamene. Men da får vi også et feil inntrykk av det som faktisk skjer med ansiktet når man har veldig lav fettprosent. Det blir som en maske blir lagt på. Anonymkode: 82f8b...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Hvem ønsker synlige blodårer? Hvor da? Anonymkode: 5f04b...ec1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg har hverken rynker eller botox. Er fornøyd med meg selv og jeg har et ganske aktivt sex liv. Har kun sex med yngre menn, er derfor jeg ser og føler meg ung. Anonymkode: 7316e...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå