Gå til innhold

Truecrime og dokumentar-podcaster

rampeguri

Anbefalte innlegg

Liker å høre truecrime og dokumentarpodkaster og har hørt en god del...men nå sliter jeg litt med finne noe jeg har lyst å høre på. Noen gode forslag? Vil helst høre på norsk og svensk, men dansk og engelsk går også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truecrimepodden, Synderne, Forsvinningsfredag, Hold Pusten, Virkelig Grusomt. Dette er mine favoritter som jeg hører på hver uke, elsker truecrime! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampeguri skrev (13 timer siden):

Liker å høre truecrime og dokumentarpodkaster og har hørt en god del...men nå sliter jeg litt med finne noe jeg har lyst å høre på. Noen gode forslag? Vil helst høre på norsk og svensk, men dansk og engelsk går også.

Rättergangspodden, Small Town Dicks og kanskje Criminal.

De to første er veldig realistiske og favoritter. Mens Criminal er opp og ned, på sitt beste genial. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Her var det mange gode tips!

Selv liker jeg Rättergangspodden, Mordpodden,  En Mörk historia ( finnes også en norsk variant som er bra) og They Walk Among us UK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Big mad true crime og Crime junkie er mine favoritter og fast på øretelefonene når jeg løper på mandager 👍 anbefales virkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Casefile(australsk) og Sword and scale. Begge forteller på en god måte og fordyper seg god i sakene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffepause skrev (På 27.10.2022 den 20.46):

Regner med du har hørt Serial? ☺️

Den nye til Serial … We were three … det er lenge siden jeg har grudd meg til en podcast er over. Ikke true crime, men 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hattivatti skrev (På 31.10.2022 den 19.39):

Jeg er veldig glad i Casefile(australsk) og Sword and scale. Begge forteller på en god måte og fordyper seg god i sakene. 

Jeg falt av Sword and scale da de byttet programleder (jeg er ikke uenig i at han oppførte seg som en dass, men det ble aldri det samme for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...