Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Ikke fra de senere år, men en grufull opplevelse fra 1983 hvor Lilypie, 14 år endte opp som en skikkelig kjerring... Vet ikke hvordan kvaliteten er idag, men har ikke hørt om noen som har tatt hjemmepermanent. Jeg ville iallefall ikke tatt sjangsen
Sheba Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Har samme erfaring som Lilypie (også på 80-tallet..) og min umiddelbare tanke er nei, nei nei..dont do it! Det er billig ja, men kan ta fullstendig kverken på håret ditt, uten tvil. Dvs. dersom du har noen du kjenner som er bevandret i frisørkunsten så kan du jo be den personen om å sette hjemmepermanenten på deg, det minsker ihvertfall risikoen for skader betraktelig. Det kritiske her er nemlig ikke permanentblandingen du kjøper, men det faktum at det er utrolig vanskelig å rulle viklerne selv på en måte som gjør at du ikke brekker håret. Samme sak gjelder hvis du får en venninne som ikke har peil til å gjøre det, resultatet kan bli veeldig leit... Endret 2. desember 2005 av Sheba
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 hei! ja jeg tok hjemmepermanent i sommer jeg. liker å holde på med hår og er ganske flink til dette så resultatet ble kjempe bra. Rullet det opp selv, bortsett fra bak, det gjorde moren min for meg. Før øvrig har jeg langt blondt hår ned til korsryggen. Og nå med masse bølger i. Kjempe fint!!! Men man må være flink til å kure håret, ellers blir det veldig tørt, permanentvesken sliter veldig på håret! Lønner seg også å sitte litt kortere enn det står på pakken. Iallefall ta ut en rull og se hvordan det er blitt,man kan heller rulle den opp igjen. Hår reagerer forskjellig. Noen får den krøllen mens noen bare får litt fall. Da kan man sitte litt lenger. Lykke til
Chihiro Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Kan ikke anbefale hjemmepermanent. En venninne tok det på meg da jeg var 18. Fikk et veldig STORT hår :hår: som var stivt som strå. Og min kjære mor holdt på å begynne å gråte da hun fikk se meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå