Gå til innhold

Fuckboy som driver med skuespill eller liker han meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt innspill her. OBS LANGT INNLEGG!

Jeg ble kjent med en fyr for ca 3 måneder siden via bestevenninna mi og typen hennes. Typen og han her fyren er bestevenner selv. La oss kalle han Pål og bestevenninna mi for Siri.

Før vi møttes hadde Siri sagt at Pål måtte legge meg til på facebook siden ingen av oss turte å gjøre det, men han gjorde det til slutt da. Vi lika bilder av hverandre frem og tilbake. Da vi møttes for aller første gang var det på fest hos Siri. Jeg ble betatt med en gang.

Da kvelden var over ble jeg med han hjem og vi hadde fantastisk sex, men det som jeg ble satt ut av var alle disse tingene han sa til meg. Han sa han hadde fått følelser for meg, elsket meg og ville gjøre meg gravid osv. Dette var etter vi hadde hatt sex.

Dagen etter kjørte han meg hjem. Vi fortsatte å møtes nesten hver helg og han sa forsatt de samme tingene han sa til meg første gangen, og jeg begynte å kjenne på at jeg begynte å like han altfor godt. 

Vi hadde en liten pause fra å møte hverandre for vi møtes alltid hver gang i fylla og jeg orker ikke å ligge med bakrus hver søndag, men han begynte å ringe meg hver lørdag sent på kveldene når han var drita. Plutselig hadde jeg 10-15 tapte anrop fra han og dette skjedde flere ganger når han var full.

Jeg husker den ene gangen når jeg tok tlf og var på vei til å legge meg så sa jeg til han at jeg var trøtt og skulle legge meg, da ble han sur og sa plutselig at dette funket ikke lenger osv, jeg ble helt satt ut for vi hadde ikke noe på gang trodde jeg, vi hadde jo bare hatt sex flere ganger. Så la han på og jeg begynte å gråte for jeg likte han jo veldig godt selv om jeg ikke hadde sagt det til han. Så sendte han "☺️" rett etter at han hadde lagt på, jeg forstod ingenting.. 

Så kom neste helg og da virket det som han hadde glemt det han hadde sagt til meg forrige helg, så tok han kontakt og vi avtalte å møtes senere på kvelden siden jeg var på fest og han var byen, men når jeg skulle dra fikk jeg plutselig ikke tak i han så jeg reiste hjem og la meg gråtende igjen. På søndagen svarte han meg og unnskyldte seg fordi han hadde blitt altfor dritings, og da la jeg alle kortene på bordet og sa at jeg likte han veldig godt men at han har sagt at han har følelser for meg og elsker meg åsånt er veldig alvorlige ting å si til noen hvis han ikke mener det eller bryr seg. Jeg fikk ikke så mye svar på det.

Jeg begynte å få en følelse på om han kunne være en fuckboy, og jeg har vært i to narsissistiske forhold før så dette kunne jeg i hvert fall takle. Jeg begynte å bli mer avvisende og "kald" mot han og da ble han enda mer desperat etter å møte meg. Nå når han hadde fått vite at jeg likte han veldig godt i tillegg så ble han nok frustrert siden han så at selv om jeg likte han så kunne jeg fint gi faen samtidig hvis han prøvde seg med disse fuckboy taktikkene😂 

Så fortsatte det sånn hver helg og så møtes vi igjen hos Siri og da ville han også ha meg med hjem men jeg sa nei. Så når han kom hjem begynte han å ringe meg mens jeg var hos Siri og sa at han at likte meg og var glad i meg, men at det er så vanskelig for han forstod ikke hva det var for noe og at han er sjenert når han er edru. Til slutt sa han at han likte meg så godt at han bare ville dø.

Siri fikk med seg dette og hun sa hun trodde at han mente det han sa med at han likte meg veldig godt, men at han er sjenert når han er edru og at derfor må jeg ta initiativet til å snakke med han og møte han i ukedagene når han er edru. 

Jeg har ikke gjort det enda, men nå i helga var vi på fest sammen igjen og før Pål kom snakket jeg, Siri og typen hennes om Pål og typen hennes sa at Pål liker meg veldig godt, så jeg eg veeldig frustrert over hva jeg skal gjøre her. 

På festen så virket det som at Pål prøvde bevist å gjøre meg sjalu ved å si noen tåpelige typiske gutteting og i tillegg så snakka han endel  med ei annen jente men da henta Siri han og ba han sette seg og snakke med meg, og da dret han i hun jenta etterpå og var med meg resten av kvelden. Siri mente jaffal at han gjorde dette for å gjøre meg sjalu fordi han liker meg. I tillegg har han også kallet meg for dama hans til en annen kompis av han, hva i alle dager er det som foregår her?

Hva tenker dere? Er han en typisk fuckboy med mange 🚩🚩🚩 og som bare driver med skuespill, eller liker han meg faktisk?

Anonymkode: db834...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, men det er jo ikke bra at han bare ringer og vil treffe deg når han er full og kåt.

Hvis han ikke klarer å si det rett ut i edru tilstand at han vil noe mer med deg, så hadde jeg bare gitt blaffen.

Anonymkode: b2b4b...dd1

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg tenker han holder deg for narr. 

Skrevet

Mulig han er en alkoholiker og sjenert edru.

Anonymkode: 29cad...ea3

Skrevet

Holder deg for narr. Du er bra nok for sex

Anonymkode: 35df9...e88

• Nyttig 1
Skrevet

Han bruker deg og mindfucker deg og bruker aggresjon for å få kontrollen over deg 

Anonymkode: b901a...100

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han sa han hadde fått følelser for meg, elsket meg og ville gjøre meg gravid osv. Dette var etter vi hadde hatt sex.

da ble han sur og sa plutselig at dette funket ikke lenger osv

10-15 tapte anrop

han hadde glemt det han hadde sagt til meg

han likte meg så godt at han bare ville dø.

Jeg hadde løpt fort. I motsatt retning av denne ustabile fyren her. 

Anonymkode: b5a98...6e8

• Liker 3
Skrevet

Det er jo enkelt å finne ut. Be han med på ting i ukedager som ikke involverer sex, f.eks. kino. Så ser du hvor interessert han er i andre ting enn å pule i fylla. 

Anonymkode: 76258...6d9

• Nyttig 1
Skrevet

Spiller ingen rolle om hvordan han liker deg. Når han bruker ord som elsker med en gang, og sier at han vil dø, så blir det veldig vanskelig å være sammen med ham. Det er best du ikke involverer deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...