AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Noen som har sett den og hva synes dere? Jeg tror ikke helt på det og tror faktisk at Maria og Derek fant det på selv. Spesielt siden de som kjøpte huset av de i 2019 ikke har mottatt et eneste brev. Anonymkode: e6c90...b1c
Jens Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Spennende serie! Men, syns også det blir FOR creepy til at det kan være en sann historie. Har 2 episoder igjen. Men, en veldig fengende serie, liker den godt! Har prøvd å google litt om den ekte historien men finner lite. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Ja, har prøvd å google om historien jeg også, men finner veldig lite. Men serien var veldig bra og spennende! Men jeg føler brevene er litt overdrevent skumle, og veldig merkelig at ingen har observert noen legge alle desse brevene i postkassen. Anonymkode: e6c90...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Så denne videoen om saken for noen år siden, og det er helt klart at Ryan Murphy har overdrevet endel som han alltid gjør, men skikkelig spesiell sak dette her! Anonymkode: 41bdb...c1b 1
Gjest AprilRyan Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Dette er vel han som har laget American horror story som står bak den så da blir det nok litt i samme gate som den, men jeg likte den godt. Jeg har sett at den har fått litt blandede tilbakemeldinger. Ganske creepy historie, men den er nok sterkt overdrevet i denne serien ja. Jeg likte den veldig godt. Synes den var creepy og spennende. Gode skuespillere også.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 elendig serie, er liksom ikke noe nytt Anonymkode: 99266...dec
Isild Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 Grei nok serie, men veldig vanskelig å tro på at det er sant. Veldig stereotypiske "skumlinger" samlet i et nabolag iallefall. Mulig noe av det har skjedd, men det er nok svært dramatisert og overdrevent i serien for å gjøre det spennende og mystisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå