Gå til innhold

Netflix serien The Watcher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den og hva synes dere? Jeg tror ikke helt på det og tror faktisk at Maria og Derek fant det på selv. Spesielt siden de som kjøpte huset av de i 2019 ikke har mottatt et eneste brev. 

Anonymkode: e6c90...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende serie! Men, syns også det blir FOR creepy til at det kan være en sann historie. Har 2 episoder igjen. Men, en veldig fengende serie, liker den godt! Har prøvd å google litt om den ekte historien men finner lite.

• Liker 2
Skrevet

Ja, har prøvd å google om historien jeg også, men finner veldig lite. Men serien var veldig bra og spennende! 

Men jeg føler brevene er litt overdrevent skumle, og veldig merkelig at ingen har observert noen legge alle desse brevene i postkassen. 

Anonymkode: e6c90...b1c

• Liker 1
Skrevet

Så denne videoen om saken for noen år siden, og det er helt klart at Ryan Murphy har overdrevet endel som han alltid gjør, men skikkelig spesiell sak dette her!

Anonymkode: 41bdb...c1b

• Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Dette er vel han som har laget American horror story som står bak den så da blir det nok litt i samme gate som den, men jeg likte den godt. Jeg har sett at den har fått litt blandede tilbakemeldinger.

Ganske creepy historie, men den er nok sterkt overdrevet i denne serien ja.

Jeg likte den veldig godt. Synes den var creepy og spennende. Gode skuespillere også.

Skrevet

elendig serie, er liksom ikke noe nytt

Anonymkode: 99266...dec

Skrevet

Grei nok serie, men veldig vanskelig å tro på at det er sant. Veldig stereotypiske "skumlinger" samlet i et nabolag iallefall. 

Mulig noe av det har skjedd, men det er nok svært dramatisert og overdrevent i serien for å gjøre det spennende og mystisk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...