Gå til innhold

Ensomhetsfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangel på nære relasjoner. Jeg har begynt å tenke mer over oppvekst når jeg ble eldre. Jeg har i dag barn ( store barn) å jeg kan ikke forstå hvordan moren min kunne være som hun var i min oppvekst. Alltid sur, fikk aldri en klem eller gode ord. Jeg var bare ett problem å alt var min skyld. 

Jeg kunne aldri behandlet mitt barn med så lite kjærlighet å nærhet. I voksen alder så har det bare  skjedd flere ting jeg har reagert på . Hun lånte ut 500 000 kr til ett søsken å mente at det måtte jeg vare tåle at hun fikk låne såpass mye. Ingen ting et skrevet ned. Men en muntlig avtale på at om moren min dør så skal pengene trekkes fra i arven . 

Jeg er så skuffet over mye. Jeg å moren min gjør hyggelige ting sammen , går turer osv men allikevel kommer ensomhetsfølelsen å en avstand snikende. Jeg føler det er en avstand mellom oss , psykisk å det gjør meg trist å lei . Jeg har ingen familie å ingen venner 

Jeg er veldig ensom 

Anonymkode: 40aff...89a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mangel på nære relasjoner. Jeg har begynt å tenke mer over oppvekst når jeg ble eldre. Jeg har i dag barn ( store barn) å jeg kan ikke forstå hvordan moren min kunne være som hun var i min oppvekst. Alltid sur, fikk aldri en klem eller gode ord. Jeg var bare ett problem å alt var min skyld. 

Jeg kunne aldri behandlet mitt barn med så lite kjærlighet å nærhet. I voksen alder så har det bare  skjedd flere ting jeg har reagert på . Hun lånte ut 500 000 kr til ett søsken å mente at det måtte jeg vare tåle at hun fikk låne såpass mye. Ingen ting et skrevet ned. Men en muntlig avtale på at om moren min dør så skal pengene trekkes fra i arven . 

Jeg er så skuffet over mye. Jeg å moren min gjør hyggelige ting sammen , går turer osv men allikevel kommer ensomhetsfølelsen å en avstand snikende. Jeg føler det er en avstand mellom oss , psykisk å det gjør meg trist å lei . Jeg har ingen familie å ingen venner 

Jeg er veldig ensom 

Anonymkode: 40aff...89a

Så leit å høre at du er ensom. Du skriver at du ikke har  familie men samtidig at du har barn, har du ingen relasjon med disse? Eller du mener du er ensom fordi du og barna ikke har noen nære relasjoner med andre familiemedlemmer? 

Vil bare si at giftige personer trenger man ikke i livet sitt, uansett hvor ensom man er. Dessverre er det noen mødre som aldri burde vært mødre. Jeg prøver å kutte ut min, men er uansett der at jeg ikke er skuffet over henne lenger. Bare tenker på henne som en stakkarslig person som ikke vet bedre. 

Jeg ville satset på å bygge opp relasjoner ved å finne venner. Er det ingen bekjente du kjenner litt som du kan bli bedre kjent med? Ellers ville jeg funnet hobbyer hvor du kan møte andre mennesker. Men glem den moren din, det hjelper ikke på ensomheten.. Husk du har barna dine❤️

Anonymkode: f769c...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...