Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ukeshandlet + litt til og betalt med Trumf-app for å spare 5% bonus i dag som det er trippel-trumf. Bonusen blir overført til SAS-bonus som etter hvert blir flybilletter ☺️

Anonymkode: 3f376...775

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble inspirert av luksusfellen som går på TV nå. I dag har jeg laget meg et ordentlig oppdatert budsjett i excel (som jeg egentlig aldri har hatt tidligere). 

Her har jeg laget, og fått en oversikt over alle inntekter og utgifter. Har systematisert og justert når- og hvilke trekk som går fra ulike kontoer så det alltid skal være dekning ved trekk av faste utgifter. 

Har videre satt opp et nytt fond der jeg sparer 1000 kr per måned til noe morsomt, justert trekket av barnetrygden opp til ny sats og opprettet fond-kontoer til ungene der dette settes direkte inn. Stolt innsett at jeg allerede har spart 25 000 i pensjonsfondet. Avsluttet to abonnementer og satt opp fast sparing til mine to laster (frisør og botox) hver 3.mnd. 

Har også innsett at jeg egentlig tjener 1500 kroner for lite per måned for at det skal gå ordentlig rundt😄 Har videre regnet meg frem til at lønnsjusteringen vil tilsvare dette i netto etter mine (eller egentlig chatGPT) sine beregninger. 

Trodde også vi brukte alt for mye på mat, men har kartlagt forbruket siden januar og ser at vi havner eksakt på det samme som SIFO sitt budsjett for vår type familie. 

Jeg er så stolt og fornøyd med egen innsats i dag🤭

Anonymkode: e4bcc...0a7

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ukeshandlet + litt til og betalt med Trumf-app for å spare 5% bonus i dag som det er trippel-trumf. Bonusen blir overført til SAS-bonus som etter hvert blir flybilletter ☺️

Anonymkode: 3f376...775

Jeg handlet også med det i dag, Trumf Visa/Trumf pay :) men jeg bare samler opp og overfører bonusen til lønnskontoen hver gang det blir 5-600 eller noe kr der.  Fin ordning.

• Liker 2
Skrevet

Solgt på Finn for 2300.-

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting bra. Jeg har vært på kafe og fråtset

Anonymkode: 561b1...cb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Solgte noe for 1700 kr på finn.no

Anonymkode: 6b881...71d

• Liker 2
Skrevet

Ikke for min økonomi, men sønn får nyte godt av mors 6 hjemmebakte og oppskivede brød....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Solgt to ting på finn til helga, bare for 200kr til sammen, men det er fortsatt litt penger inn og ting ut 

Anonymkode: 38f5c...66a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Solgt to ting på finn til helga, bare for 200kr til sammen, men det er fortsatt litt penger inn og ting ut 

Finn lønner seg. Siden en eller annen gang i 2021 og til nå har jeg solgt , for meg, ræl, for over 40.000.-

Anonymkode: d3c0f...fb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Finn lønner seg. Siden en eller annen gang i 2021 og til nå har jeg solgt , for meg, ræl, for over 40.000.-

Anonymkode: d3c0f...fb9

De salgene jeg har hatt har også vært ræl for meg, men noe andre kan ha nytte av. Og flere små summer blir til sammen større summer osv.

AnonymBruker
Skrevet

Betalt inn restskatten min og dermed spart masse rente, i tillegg til det jeg har tjent på å bruke pengene på investeringer fra i januar i fjor til nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Betalt inn restskatten min og dermed spart masse rente, i tillegg til det jeg har tjent på å bruke pengene på investeringer fra i januar i fjor til nå.

Og da var det registrert hos Skatteetaten og restskatten kommet ned i 95 kr, som jeg slipper å betale. 😁

image.thumb.png.3bf7d690e9176c15ab063dd5dee28a97.png

Skrevet

Laget 3 annonser på finn i dag

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på jobb i dag og overtalt mannen til å betale Oslo- turen min med hans bonuspoeng 😅

Anonymkode: d2a89...a6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 18.12):

Og da var det registrert hos Skatteetaten og restskatten kommet ned i 95 kr, som jeg slipper å betale. 😁

image.thumb.png.3bf7d690e9176c15ab063dd5dee28a97.png

Hvor ser man dette hos skatteetaten? Jeg finner ikke noe slikt hos meg, betalte for en uke siden.

Anonymkode: fa111...375

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor ser man dette hos skatteetaten? Jeg finner ikke noe slikt hos meg, betalte for en uke siden.

Anonymkode: fa111...375

image.thumb.png.fb21de17226cfcf6786568ef516a02d2.png

Skrevet

Fint lite 😊

AnonymBruker
Skrevet

Fikk gitt kort noen gamle hagemøbler så jeg slipper betale for å få kastet dem.

• 3 uker senere...
Skrevet

2 måneder gratis Viaplay via mobilleverandør.

AnonymBruker
Skrevet

Byttet bank. Sparer ca 1000 kr i mnd på det. 

Anonymkode: b5511...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...