smilo Skrevet 2. desember 2024 #941 Del Skrevet 2. desember 2024 Overførte penger til Kron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke_ Skrevet 2. desember 2024 #942 Del Skrevet 2. desember 2024 Solgte bilen min til høyere pris enn jeg ga for den for to år siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. desember 2024 #943 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 18.28): Jeg har ikke kjøpt noe i dag enda jeg har fått 17 brosjyrer med black week-tilbud 🤣 Anonymkode: 131eb...46d Det er jo en sensasjon 😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. desember 2024 #944 Del Skrevet 2. desember 2024 Lager tennruller til å tenne i med i ovnen av all reklamen jeg får 😂. Så da har jeg spart penger for at jeg ikke har vært på shopping, og spart penger på noe jeg vanligvis pleier å kjøpe. Tennbriketter er dyrt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #945 Del Skrevet 2. desember 2024 Irak skrev (6 minutter siden): Lager tennruller til å tenne i med i ovnen av all reklamen jeg får 😂. Så da har jeg spart penger for at jeg ikke har vært på shopping, og spart penger på noe jeg vanligvis pleier å kjøpe. Tennbriketter er dyrt.... Jeg lager også tennbriketter 😃👍 Skal også lage noen litt «finere», og gi bort som en del av julegave til familien. Anonymkode: 60e5d...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. desember 2024 #946 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg lager også tennbriketter 😃👍 Skal også lage noen litt «finere», og gi bort som en del av julegave til familien. Anonymkode: 60e5d...94e Jeg bryr meg ikke så mye om hvordan de ser ut. De skal fyres opp 😂. Det er en lur gave. Jeg har fått det tidligere og jeg ble kjempeglad for det 😄. Jeg lager også for å gi bort i gave til jul 🌲. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #947 Del Skrevet 2. desember 2024 Overført 3000 kr fra brukskonto til sparekonto. Anonymkode: 67aeb...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2024 #948 Del Skrevet 3. desember 2024 (endret) I går, mandag lagde jeg middag basert på rester for å ikke gå i butikken og dermed kjøpe noe jeg ikke trengte Endret 3. desember 2024 av MarianneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #949 Del Skrevet 3. desember 2024 Hatt to forbruksfrie dager, fyrt med ved i stedet for strøm i dag, og solgt småtterier på Finn for 400,- som ble satt inn på sparekonto. Anonymkode: 60e5d...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #950 Del Skrevet 3. desember 2024 Betalt siste rest av billånet, betalt det ned på 2 år og 10 mnd, istedenfor 7 år som planen var når jeg kjøpte bilen. 😀 Anonymkode: f8209...1b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2024 #951 Del Skrevet 3. desember 2024 Handlet priskrigvarer på Oda, med gratis frakt. Handlet kun varer jeg ville kjøpt uansett og ingen spontane ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #952 Del Skrevet 3. desember 2024 Har ryddet i boden, og lagt ut stæsj for ca 10 000 kr på Finn Anonymkode: 2d537...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #953 Del Skrevet 4. desember 2024 Spart over 60% av månedens inntekt🤩 Anonymkode: a65cc...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #954 Del Skrevet 11. desember 2024 kjøpt røykeplaster.. Anonymkode: b8f28...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #955 Del Skrevet 11. desember 2024 Hamstret julevarer på priskrig. Kjøper alltid 40-50% dato varer fryser ned. Vasker klær akkurat nå pga strømprisene. Maskiner står kun på om natta om strømpris høy. Ellers sparer jeg 20.000 pr måned,kjører en eldre men driftsikker bil jeg betalte "kontant". Ingen verksted regninger da det har vært lite feil på den,pluss har familie som skifter bremser etc. Bruker mye gratis ,arv,finn,gjenbruk på klær😊 Anonymkode: 66fe8...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #956 Del Skrevet 12. desember 2024 Tatt en sjefsavgjørelse og avsluttet Klarna kontoen min og sletta kredittkortet fra apple pay. Jeg må slutte å sløse bort penger og kutte ned på overforbruket mitt. Anonymkode: 18f05...7da 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. desember 2024 #957 Del Skrevet 12. desember 2024 Førte over 10 000 til sparekonto. De skal innbetales på boliglånet senere (boliglånet er i en annen bank). Jeg avventer med innbetalingen for jeg har en mistanke om at jeg vil få noe penger til jul, så da tar jeg med de også på boliglånsinnbetalingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #958 Del Skrevet 12. desember 2024 Million skrev (4 timer siden): Førte over 10 000 til sparekonto. De skal innbetales på boliglånet senere (boliglånet er i en annen bank). Jeg avventer med innbetalingen for jeg har en mistanke om at jeg vil få noe penger til jul, så da tar jeg med de også på boliglånsinnbetalingen. Om man har ekstra penger som man skal betale inn på et lån lønner det seg å betale dem inn så fort som mulig, om du ikke har bedre rente på sparekontoen enn på lånet da? Ellers er det ikke noe poeng å vente på de andre pengene. Du kan jo bare betale inn nå og så betale inn det andre når det kommer. Anonymkode: 6b881...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. desember 2024 #959 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om man har ekstra penger som man skal betale inn på et lån lønner det seg å betale dem inn så fort som mulig, om du ikke har bedre rente på sparekontoen enn på lånet da? Ellers er det ikke noe poeng å vente på de andre pengene. Du kan jo bare betale inn nå og så betale inn det andre når det kommer. Anonymkode: 6b881...71d Ja, jeg har tenkt tanken, men samtidig vil jeg først se hvor mye jula koster meg og også hva den "innbringer", og så betaler jeg heller alt i et jafs (en sum) på boliglånet. Renten på kontoen pengene står på er noe lavere enn renten på boliglånet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #960 Del Skrevet 30. desember 2024 Solgte ting for 500,- og funnet mye mer som skal legges ut Anonymkode: 1fad1...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå