Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kjøpte to varer på 2-for-1-salg på Lørdag. I dag returnerte jeg den ene av dem og fikk pengene tilbake. 😄

Anonymkode: 15850...64c

Sneaky! :ler:

Anonymkode: eb7b0...ba8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har spist riste rest av det som var igjen av tørrmat og grønnsaker, slik at jeg unngikk å handle inn middag i dag. Kjedelig middag, men sparte jo penger. 

Anonymkode: eb7b0...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Solgt en ti år gammel jakke for 1800,- og laget middag til meg og mannen istedenfor å gå ut og spise

Anonymkode: cbd25...814

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig dette ikke teller helt, bruker jo penger men jeg har vært så heldig med at jeg har fått så mye avslag på det jeg har kjøpt. Og det var ting jeg måtte ha kjøpt snart uansett. Vi trengte desperat sommerdyner, vi holder på å renne bort om natta🫠 Har bare sånn helårsdyne... Har også noe sengetøy som er så slitt at det snart blir hull. Så var det en Kid som hadde opphørssalg her jeg bor. Dro rett etter jobb, og sikret meg to sommerdyner, to dyne- og putetrekk, og et laken til -50%:)

Prisjakt sikret meg en pakke linser til -50%, og middagen i går ble laget delvis av det jeg har grodd i plantekassa i hagen 😄 Så nå har jeg litt lyst til å ønske meg et sånt kunstig lys for å ha i kjøkkenvinduet så jeg kan gro urter der...

Solgt noe på finn for 50kr.

Anonymkode: ae5d1...98e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jonas Gahr Støre var nettopp i tv-ruta mi og fortalte meg at jeg har fått økt kjøpekraft i år 😊 så da er det vel grunn til å feire selv om jeg fortsatt venter på mitt at mitt 0,75% lønnstillegg skal bli utbetalt.

Anonymkode: fa111...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Onanert i stedet for å kjøpe tjeneste av prostituert. 

Anonymkode: 8f19b...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spist frossenpizza kjøpt på tilbud som nød-middag, istedenfor å bestille pizza som var planen. 

Anonymkode: 9588f...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på Rema og Xtra før kl ni idag lørdag morgen, og fant mye middagsmat i datodiskene der; minst 12 middager til tre personer med 40% rabatt. (Kjøtt-delen av middagen da). 

Gidder sjelden dra ut så tidlig på butikkrunde hvis jeg i det hele tatt er stått opp da. Tydeligvis lønnsomt å "få med seg morran" i denne sammenheng 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser rester og handler kun det mest nødvendige i dag. 

Anonymkode: 67aeb...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i dag, men denne uken.

Har bestilt time til sterilisering (slipper utgifter til prevensjon og eventuelt abort fremover) 👏 Vi har ingen barn 😊

Jeg har tatt med kaffe hjemmefra og satt meg på biblioteket fremfor å gå på kafé. 

Anonymkode: 55124...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg har gjort i dag, men fått en refusjon jeg skulle hatt for ni måneder siden fra et flyselskap. Det lønte seg tydeligvis å klage en ekstra gang etter mange avslag. De prøver seg alltid selv om rettighetene man har er klare nok. Denne hadde jeg gitt opp i mars, så keep trying. 

Anonymkode: fa111...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uføre Unni

Jeg har i dag avslutta kontoen min hos DNB (ASK) og Nordnet (også ASK) for jeg har flytta alle fond til Kron. Jeg flyttet også pensjonskapitalbeviset mitt ditt, fra Sparebank 1. Så nå har jeg alt samlet på ett sted, ett billigere sted. 

Jeg sa også opp YX-visa i dag da de har kuttet ut 100,- i rabatt på strømmetjenester. Jeg har flyttet alle digitale abonnementer til Morrow istedet, for en liten rabatt hver måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...