Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe ny vaskemaskin, men etter å ha sett prisen med levering og montering kjøpte jeg vaskerikort hos vaktmesteren isteden. 

Anonymkode: fa111...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 20.34):

Overførte 13 kr til reisekontoen min fra Trumf. Alle monner drar :P 

Anonymkode: 90261...94c

Takk for tips - det visste jeg ikke at var mulig. Da har jeg gjort det samme ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Paneera said:

Trodde du Trumfkontoen ikke kunne røres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klargjort en vare som skal i retur.

Har også lagt ut noen flere ting på Finn.

Anonymkode: 820e8...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azarael

Ikke noe i dag men den 18 juli skal jeg jeg betale 8883 i drittgjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyttet inn 20000 på div fond, tiltenkt pensjon

Anonymkode: d632a...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paneera skrev (10 timer siden):

Gjør også det samme etter hver handel. Overfører. De er raske med å sende ut faktura og skal ikke få et renteøre på min trumfsaldo

Anonymkode: cbd25...814

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har måttet kjøpe ny komfyr til ca 8000,- hos Elkjøp i dag da den gamle stadig gjorde at jordfeilbryter slår ut. Stoler ikke mer på den m.h.t. brannfare.

Anonymkode: b42dc...036

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbetalt kredittregning innen forfallsdato. Har 3 kredittkort Trumf Santander og Coop. 

Coop og Trumf må være de kjappeste til å sende ut faktura straks jeg har handlet bare littegrann. Få dager så ligger efakturaen der. Santander der har man god tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trodde du Trumfkontoen ikke kunne røres? 

Trodde bare man kunne bruke den i butikken😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt penger på Burger King og kjøpt øl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Innbetalt kredittregning innen forfallsdato. Har 3 kredittkort Trumf Santander og Coop. 

Coop og Trumf må være de kjappeste til å sende ut faktura straks jeg har handlet bare littegrann. Få dager så ligger efakturaen der. Santander der har man god tid

Det kan da ikke stemme? Jeg har også Trumfkredittkort og de fakturerer alltid på samme dato måned hver måned.

Anonymkode: 7870f...7f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan da ikke stemme? Jeg har også Trumfkredittkort og de fakturerer alltid på samme dato måned hver måned.

Anonymkode: 7870f...7f0

Jepp, de fakturerer måneden etter kjøpene er gjort, som med alle mine kort. Mener også å huske at jeg kunne velge hva jeg ville ha som fast forfallsdato. Har forøvrig bare det kortet som reserve nå, lønner seg mer å bruke Ikano pluss vanlig Trumfkort.

Min lille gjerning for økonomien i dag var at jeg klarte å passere både den vanlige sjokoladehyllen og den ekstra fristehyllen ved kassa uten å kjøpe med noe. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opprettet en AKS og kjøpt fond for 10 000. Rolig start for å bli kjent med det, og så har jeg planer om å flytte mer av sparingen dit etterhvert

Anonymkode: e82bc...bbf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortet ned nedbetalingen på boliglånet med noen år. Overført penger til sparekonto. Solgt noe på finn. Unnlot å handle og klarte meg med det (lille) jeg hadde igjen i kjøleskapet. 

Anonymkode: eb7b0...ba8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 18.05):

Min lille gjerning for økonomien i dag var at jeg klarte å passere både den vanlige sjokoladehyllen og den ekstra fristehyllen ved kassa uten å kjøpe med noe. 😅

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok lokaltoget i plassen for flytoget i dag, for en stor skilnad i pris! 240 vs 120 ca. 

Anonymkode: f93a9...682

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke brukt penger. Betalt inn det som var igjen etter sparing og faste utgifter ekstra på huslånet. 

Anonymkode: b5e8d...074

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt på finn (igjen), kjøpt dopapir i stor pakke så jeg sparte vel 70 kr på det. Bananer i billigkroken til 40 % rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ekstra innbetaling på 14.000 kr på boliglånet. Liker å se at det synker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...