Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpt gave på 40 prosent rabatt i dag og brukt en tilgodelapp på et annet salg. 

Anonymkode: 67aeb...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk utbetalt utbytte fra Aker 🥳

Overført resterende fra brukskonto til sparekonto før lønn i morgen!

Anonymkode: a65cc...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte banken og fikk satt ned renta med 0.25%, det gjorde jeg også i desember, så totalt har total fått satt ned renta med 0.5%. 

Jeg  klargjorde for middag for 3 dager med det jeg hadde av ingredienser i skapene, samt ordnet med lunsj for resten av uka på jobb. 

Ellers kjøpte jeg lyspærer til bilen på Biltema og byttet de selv.  Sparte over 1000 kr på det.

Tidlig i januar byttet jeg forsikrikringsselskap og sparte nesten 5 000 i året på det.

Jeg har spart meg opp noen kroner/gavekort ved å svare på diverse spørreundersøkelser og fikk kjøpt meg noe tiltrengt hageutstyr. Kom over et tilbud, og sparte 2500 kr ift normalpris. Så det var et godt kjøp og har da 1700 til overs som jeg ikke hadde kalkulert med. Det skal brukes på noe annet jeg trenger til huset. 

Ellers passer jeg på å handle i butikker/nettbutikker der jeg får trumfbonus. Bonusen jeg opparbeider meg, settes inn på sparekonto/fond. Totalt har jeg nå rundet 500 000 i fondet, avkastningen har vært ca. 20%. Så mye bedre enn vanlig sparekonto. 

Jeg hadde hjemmekontor i dag, da sparte jeg 40 kr i bomutgifter,samt drivstoffutgifter. Og sikkert noen kroner i strøm, da jeg droppet dusjinga. 

Anonymkode: 5f19d...1a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ferie hos mine foreldre og har brukt null kroner på mat hele uken🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte fiberleverandøren vår og sa jeg hadde fått et bedre tilbud et annet sted. Kunne de gå noe ned på pris? Joda, ned fra 779,- til 499,- om jeg gikk med på 12 mnd. binding (150/150 linje). Godt fornøyd med det, over 3000,- spart i løpet av et år. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutttet medlemskap i kinoklubben, etter et år der de hadde et uvanlig dårlig utvalg av filmer. Blitt inspirert til å vente til filmene kommer gratis på tv. 

Anonymkode: fa111...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprettet en fastrentekonto med 6 mnd binding og 5,25 % rente, som er 0,65 %-poeng mer enn min vanlige sparekonto 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet "reservekontoen" min til en konto med 4,7% rente.  Flyttet det fra 4,5% til 4,65% for noen dager siden. 

Kan ikke ha binding fordi jeg skal bruke pengene til å betale tilleggsforskudd på skatten i slutten av mai. Bruker denne kontoen til å samle opp til det når jeg tar ut diverse avkastning på ulike investeringer nå fram til jeg skal betale inn skatt.

Anonymkode: 6b881...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniff76 skrev (På 22.2.2024 den 0.21):

Opprettet en fastrentekonto med 6 mnd binding og 5,25 % rente, som er 0,65 %-poeng mer enn min vanlige sparekonto 👍

Hvilken bank er dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi få hjelp med flytting. Alternativet var et flyttebyrå som tar 1500 - 1700 pr time. Med kjøring går det fort ett par timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt en 5-ukers lotto og Joker på nett. Tilsammen 350 kr 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en ekstravakt på jobb i dag. 

Anonymkode: 67aeb...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyne skrev (7 timer siden):

I dag har jeg kjøpt en 5-ukers lotto og Joker på nett. Tilsammen 350 kr 😊

Ja ja…. 😂

IMG_5119.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne skrev (28 minutter siden):

Ja ja…. 😂

IMG_5119.jpeg

4 uker igjen da.

Lykke til 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skal vi få hjelp med flytting. Alternativet var et flyttebyrå som tar 1500 - 1700 pr time. Med kjøring går det fort ett par timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalt ned et forbrukslån, så nå har jeg bare et vanlig boliglån igjen.

Anonymkode: 3dcf5...5f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...