Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukt 40 000 på nytt spisebord og skjenk 😵‍💫

Anonymkode: e2b75...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk til butikken fremfor å bruke bilen. Holdt meg til budsjettet. Ryddet i skap og funnet flere ting å selge på finn. Utsatt klesvasken til i morgen da det er lavere strømpriser da. 

Anonymkode: 9a89e...7e6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet ut et gavekort på 300 kr fra IKEA for spørreundersøkelser. Gleder meg til å shoppe ikea-mat.

Anonymkode: b84b7...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt ja til 3 nye ekstravakter.

Anonymkode: 6b881...71d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betaler dere i telefonregning pr måned? 4-500kr ? Jeg betaler 70kr hver måned. Bruker ikke data på tlf. Velger å oppsøke i størst mulig grad mine venner for å se de i øynene når vi snakkes i stedet for på "sosiale medier". Kjøper aldri ny bil og låner ergo ikke penger til dette. En billig eldre fossil-bil kan kjøpes billig og gå i mange år. De siste 20 åra har jeg hatt mindre en 8 tusen i verditap pr. år på mine biler. ++

Anonymkode: b42dc...036

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt penger på mange dager!!  Snart lønn også!

Anonymkode: dceba...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye betaler dere i telefonregning pr måned? 4-500kr ? Jeg betaler 70kr hver måned. Bruker ikke data på tlf. Velger å oppsøke i størst mulig grad mine venner for å se de i øynene når vi snakkes i stedet for på "sosiale medier". Kjøper aldri ny bil og låner ergo ikke penger til dette. En billig eldre fossil-bil kan kjøpes billig og gå i mange år. De siste 20 åra har jeg hatt mindre en 8 tusen i verditap pr. år på mine biler. ++

Anonymkode: b42dc...036

Jeg bruker mobildata, men ikke voldsomme mengder. Men jeg ser at det er penger å hente på å bytte abonnement/leverandør, så det skal jeg gjøre. En hundrelapp her og en hundrelapp der, osv :)  

Anonymkode: 9a89e...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste middagsrester fra i går. 

Anonymkode: 3013b...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt ekte såpe (sånn i fast form, med ingredienser "alle" vet hva er (og det er bare ni av dem eller noe)).

 

Sluttet å kjøpe merkebrus. Tidligere vært cocacoliker av rang, men nå går det i Grans Cola X. Den smaker ikke Coca-Cola, men den er god i seg selv og ikke minst så smaker den som en sukkerbrus, selv om den ikke er det.

 

På Staples som det heter i den virkelige verden (Lyreco meg i rasshølet) så har de også store kvanta av vaskepulver og tøymykner hvor kilosprisen er lavere.

 

Kjøper aldri plastposer. Sånn serr, Aldri. Da de kostet 1 krone gjorde jeg det kanskje om jeg ikke kunne bære det jeg hadde. Nå kjøper jeg heller kun det essensielle, også tar jeg heller en ekstra tur med sekk på ryggen. Når jeg får bil igjen skal jeg kjøpe sånn handlekurv de selger på Biltema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye betaler dere i telefonregning pr måned? 4-500kr ? Jeg betaler 70kr hver måned. Bruker ikke data på tlf. Velger å oppsøke i størst mulig grad mine venner for å se de i øynene når vi snakkes i stedet for på "sosiale medier". Kjøper aldri ny bil og låner ergo ikke penger til dette. En billig eldre fossil-bil kan kjøpes billig og gå i mange år. De siste 20 åra har jeg hatt mindre en 8 tusen i verditap pr. år på mine biler. ++

Anonymkode: b42dc...036

Støtter veldig det å se venner i øynene i stedet for sosiale medier. Men kan jeg spørre hvor gammel du er? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HemmeligSpion skrev (2 minutter siden):

Støtter veldig det å se venner i øynene i stedet for sosiale medier. Men kan jeg spørre hvor gammel du er? 

Har litt livserfaring da vet du, så ja, akkurat blitt pensjonist. Likevel, mange eldre foretrekker ekte venner kontra de på sosiale medier, eller for de innvidde,- litt av hvert.

Anonymkode: b42dc...036

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går laget jeg hjemmelaget pizza fordi jeg hadde alle ingrediensene. I dag bestilte vi Pizza Bakeren "fordi den var på tilbud". 😅 Kjøpte 0,5 kg aromasopp og 1 kg søte tomater til 15 kroner da, det var et kupp i det minste. 

Endret av Ugresset
+ spart i Dreams. Gjøres hver mandag automatisk.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun oppholdt meg hjemme i dag. Ikke brukt 1 kr av det jeg har i banken👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett aksjefondene krype over 400.000 kroners-grensa.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noe på halv pris av halv pris så ble det slått inn til fullpris, må gå tilbake i morgen og få igjen pengene, irriterende 😪

Anonymkode: 415e6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lønn og distribuert hit og dit. Spart over 50% av inntekten min i januar🥳

Anonymkode: a65cc...21c

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpt en fastelavnsbolle istedenfor to. 

Anonymkode: fa111...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hastret kaffe til 96 kr kiloen.

Anonymkode: 4c7f4...729

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist risgrøt kjøpt på tilbud rundt jul til middag, fylt ut spørreundersøkelser for cashpoints i Norwegian.

Anonymkode: 67aeb...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt min første faktura som selvstendig næringsdrivende til kunde.

Kjøpte kun det som var på handlelisten på butikken.

Anonymkode: 82637...144

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...