Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lagt inn en lottokupong🤞

Anonymkode: f94f2...995

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt brokkoli hos Kiwi for 11.90! Det veide opp LITT for villfisken fra fiskebutikken på brygga :ler:

Anonymkode: eb7b0...ba8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt diverse ting jeg trengte på finn.no

Anonymkode: 6b881...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet minst mulig, spiser fra fryseboksen. 

Anonymkode: 67aeb...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet på Kiwi med trippeltrumf i dag. 70 kr i ren bonus på bare èn handel. 

Anonymkode: eb7b0...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessica Jones skrev (På 19.8.2024 den 22.25):

Ikke brukt penger i dag.

Samme her. Har holdt meg inne i hele dag i møkkaværet. (er pensjonist)

Anonymkode: b42dc...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylta forkjølet og tok hjemmekontor. Null transportutgifter og null penger på lunsj. 

Anonymkode: 3ad3d...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt middagsrester fra frysa.

Anonymkode: 2064b...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Overført 75 000 kr fra sparekonto og over på ASK, nå som det har dippet litt. 
2) Overført 75 000 fra vanlig sparekonto og over på låst fastrentekonto (Fra 4,93% rente til 5,22% i 6 mnd) = ca 220kr tjent.
3) Overført 3000kr til vanlig sparekonto (det som var gjenværende på denne lønninga)
4) Har byttet fra cashpoints til cashback på Bank Norwegian (føler ikke jeg får så mye ut av de cashpointsene). 

Som kommentar til punkt 2) Ikke at 220kr er spesielt mye, men jeg forsøker å tenke at "hvis noen spurte om jeg ville ha x mengde penger rett i hånda, hadde jeg sagt ja?". Dvs hvis noe koster meg veldig lite å gjøre, har lite/ingen konsekvenser, og tjener meg penger - da gjør jeg det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt knapt 300kr på denne ukas mathandel

Såpass billig rett og slett fordi at pga jobb rekker jeg ikke å lage middag 3 dager denne uka, i går ble det pølse på Ikea i forbindelse med noen timer der, også er jeg invitert på besøk noen andre dager😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nuttery said:

1) Overført 75 000 kr fra sparekonto og over på ASK, nå som det har dippet litt. 
2) Overført 75 000 fra vanlig sparekonto og over på låst fastrentekonto (Fra 4,93% rente til 5,22% i 6 mnd) = ca 220kr tjent.
3) Overført 3000kr til vanlig sparekonto (det som var gjenværende på denne lønninga)
4) Har byttet fra cashpoints til cashback på Bank Norwegian (føler ikke jeg får så mye ut av de cashpointsene). 

Som kommentar til punkt 2) Ikke at 220kr er spesielt mye, men jeg forsøker å tenke at "hvis noen spurte om jeg ville ha x mengde penger rett i hånda, hadde jeg sagt ja?". Dvs hvis noe koster meg veldig lite å gjøre, har lite/ingen konsekvenser, og tjener meg penger - da gjør jeg det. 

Elsker denne tråden!!

Når jeg leste det du skrev her gikk jeg rett inn på lånekassen og redusert lånetiden med 4 år for å blir raskere ferdig da jeg har råd til å betale mer hver måned. 

Så takk ;)

Anonymkode: 16f32...c6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forlatt huset. Begynt å spise av noen gratis matretter jeg fikk til hjemmetest. Fått både gavekort og fem gratis måltider. Det smakte til og med ok :D 

Anonymkode: fa111...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Elsker denne tråden!!

Når jeg leste det du skrev her gikk jeg rett inn på lånekassen og redusert lånetiden med 4 år for å blir raskere ferdig da jeg har råd til å betale mer hver måned. 

Så takk ;)

Anonymkode: 

Er det eneste lånet du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg sko til kr. 1 300,- og handlet mat på Meny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Solgt en vare på Finn. Fikk kveldsmat hos gode venner i kveld. 

Anonymkode: 54a42...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Smeltemann said:

Er det eneste lånet du har?

Nei, både huslån og ett lite billån. Jeg vet hvor du vil hen, at jeg burde ikke betalt ned studielån ;) (heller først billån), men jeg betaler også inn ekstra på billån hver mnd :)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, både huslån og ett lite billån. Jeg vet hvor du vil hen, at jeg burde ikke betalt ned studielån ;) (heller først billån), men jeg betaler også inn ekstra på billån hver mnd :)  

Betale nere på billån og deretter huslån.  Studielån er jo det som det er minst lønt og betale ned. Men det virker som du skjønner det 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...