AnonymBruker Skrevet 15. juli #801 Del Skrevet 15. juli Skulle kjøpe ny vaskemaskin, men etter å ha sett prisen med levering og montering kjøpte jeg vaskerikort hos vaktmesteren isteden. Anonymkode: fa111...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. juli #802 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 20.34): Overførte 13 kr til reisekontoen min fra Trumf. Alle monner drar Anonymkode: 90261...94c Takk for tips - det visste jeg ikke at var mulig. Da har jeg gjort det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #803 Del Skrevet 16. juli 8 hours ago, Paneera said: Takk for tips - det visste jeg ikke at var mulig. Da har jeg gjort det samme Trodde du Trumfkontoen ikke kunne røres? Anonymkode: fa111...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #804 Del Skrevet 16. juli Har klargjort en vare som skal i retur. Har også lagt ut noen flere ting på Finn. Anonymkode: 820e8...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azarael Skrevet 16. juli #805 Del Skrevet 16. juli Ikke noe i dag men den 18 juli skal jeg jeg betale 8883 i drittgjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #806 Del Skrevet 16. juli Spyttet inn 20000 på div fond, tiltenkt pensjon Anonymkode: d632a...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #807 Del Skrevet 16. juli Paneera skrev (10 timer siden): Takk for tips - det visste jeg ikke at var mulig. Da har jeg gjort det samme Gjør også det samme etter hver handel. Overfører. De er raske med å sende ut faktura og skal ikke få et renteøre på min trumfsaldo Anonymkode: cbd25...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #808 Del Skrevet 16. juli Har måttet kjøpe ny komfyr til ca 8000,- hos Elkjøp i dag da den gamle stadig gjorde at jordfeilbryter slår ut. Stoler ikke mer på den m.h.t. brannfare. Anonymkode: b42dc...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #809 Del Skrevet 16. juli Innbetalt kredittregning innen forfallsdato. Har 3 kredittkort Trumf Santander og Coop. Coop og Trumf må være de kjappeste til å sende ut faktura straks jeg har handlet bare littegrann. Få dager så ligger efakturaen der. Santander der har man god tid Anonymkode: cbd25...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 16. juli #810 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trodde du Trumfkontoen ikke kunne røres? Anonymkode: fa111...375 Trodde bare man kunne bruke den i butikken😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. juli #811 Del Skrevet 16. juli Brukt penger på Burger King og kjøpt øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #812 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Innbetalt kredittregning innen forfallsdato. Har 3 kredittkort Trumf Santander og Coop. Coop og Trumf må være de kjappeste til å sende ut faktura straks jeg har handlet bare littegrann. Få dager så ligger efakturaen der. Santander der har man god tid Anonymkode: cbd25...814 Det kan da ikke stemme? Jeg har også Trumfkredittkort og de fakturerer alltid på samme dato måned hver måned. Anonymkode: 7870f...7f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #813 Del Skrevet 16. juli 20 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan da ikke stemme? Jeg har også Trumfkredittkort og de fakturerer alltid på samme dato måned hver måned. Anonymkode: 7870f...7f0 Jepp, de fakturerer måneden etter kjøpene er gjort, som med alle mine kort. Mener også å huske at jeg kunne velge hva jeg ville ha som fast forfallsdato. Har forøvrig bare det kortet som reserve nå, lønner seg mer å bruke Ikano pluss vanlig Trumfkort. Min lille gjerning for økonomien i dag var at jeg klarte å passere både den vanlige sjokoladehyllen og den ekstra fristehyllen ved kassa uten å kjøpe med noe. 😅 Anonymkode: fa111...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #814 Del Skrevet 16. juli Jeg har opprettet en AKS og kjøpt fond for 10 000. Rolig start for å bli kjent med det, og så har jeg planer om å flytte mer av sparingen dit etterhvert Anonymkode: e82bc...bbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #815 Del Skrevet 18. juli Kortet ned nedbetalingen på boliglånet med noen år. Overført penger til sparekonto. Solgt noe på finn. Unnlot å handle og klarte meg med det (lille) jeg hadde igjen i kjøleskapet. Anonymkode: eb7b0...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #816 Del Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 18.05): Min lille gjerning for økonomien i dag var at jeg klarte å passere både den vanlige sjokoladehyllen og den ekstra fristehyllen ved kassa uten å kjøpe med noe. 😅 Anonymkode: fa111...375 Anonymkode: eb7b0...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #817 Del Skrevet 18. juli Jeg tok lokaltoget i plassen for flytoget i dag, for en stor skilnad i pris! 240 vs 120 ca. Anonymkode: f93a9...682 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #818 Del Skrevet 18. juli Ikke brukt penger. Betalt inn det som var igjen etter sparing og faste utgifter ekstra på huslånet. Anonymkode: b5e8d...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #819 Del Skrevet 19. juli Solgt på finn (igjen), kjøpt dopapir i stor pakke så jeg sparte vel 70 kr på det. Bananer i billigkroken til 40 % rabatt. Anonymkode: eb7b0...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. juli #820 Del Skrevet 19. juli Jeg tok en ekstra innbetaling på 14.000 kr på boliglånet. Liker å se at det synker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå