AnonymBruker Skrevet 7. juli #781 Del Skrevet 7. juli Bytta teleoperatør. Solgt varer på finn. Droppet å kjøpe unødvendig mat fordi jeg "fikk lyst på", for jeg kan klare meg med det som er i skapet. Spart opp klesvask og særlig kokevask til i dag, siden det er "gratis" strøm i dag. Anonymkode: eb7b0...ba8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #782 Del Skrevet 7. juli Sagt opp Netflix. Drittfilmer og innhold uansett. Anonymkode: 64c3b...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #783 Del Skrevet 7. juli Ga 250 til hjemmetjenesten. Hei, vent – det er jo det motsatte. OK, spiste restemiddag, og i natt tar jeg en ekstra nattevakt. Anonymkode: 81e2c...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #784 Del Skrevet 7. juli Overførte 13 kr til reisekontoen min fra Trumf. Alle monner drar Anonymkode: 90261...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #785 Del Skrevet 7. juli 24 minutter siden, AnonymBruker said: Overførte 13 kr til reisekontoen min fra Trumf. Alle monner drar Anonymkode: 90261...94c Nå inspirerte du meg til å sjekke trumfsaldoen min. Der sto det dessverre bare 71 øre 😛 Ved nærmere undersøkelser ser jeg at viatrumf har sluttet å fungere, og at jeg egentlig skulle hatt mange hundre til gode. Finnes det noen andre kickbackløsninger som fortsatt virker? Kickback.no ble vel lagt ned. Anonymkode: fa111...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 7. juli #786 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Overførte 13 kr til reisekontoen min fra Trumf. Alle monner drar Anonymkode: 90261...94c Jeg handler sjeldent på trumf-butikker, så jeg glemmer helt å sjekke... Logget inn på trumf nå, og det må ha vært ganske mange år siden jeg logget inn sist fordi jeg hadde visst 3113,40 kr der. 😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #787 Del Skrevet 7. juli Kjøpt en sekk med poteter hos den lokale bonden. Anonymkode: 09ccf...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #788 Del Skrevet 7. juli Ikke en dritt! Bare netthandlet. Drit lei av å ha mindre penger å rutte med enn tidligere. Er så mye jeg har lyst på til min nye bolig og garderoben min!! Anonymkode: 2064b...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 7. juli #789 Del Skrevet 7. juli Laget restesuppe fra frys og kjøleskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #790 Del Skrevet 7. juli Gav 400 kr til en frivillig organisasjon Anonymkode: 54a42...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 8. juli #791 Del Skrevet 8. juli Laget et par annonser på finn.no, prøvde å sette prisen lav uten at det den ble ekstremt lav og håper noen vil kjøpe det snart🤞🏼😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. juli #792 Del Skrevet 8. juli I dag er jeg tilfreds. Fikk solgt en sak på finn.no i formiddag, som jeg ikke trodde kom til å bli solgt. Er kun for spesielt interesserte. Men tror du ikke noen slo til, og det uten å prute på pris. Herlig følelse å få solgt, og attpåtil en god kjøper! 💰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #793 Del Skrevet 8. juli Ingen gode tilbud i butikkene kan også være lønnsomt, jeg har ikke vært i butikken i dag. Anonymkode: fa111...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #794 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nå inspirerte du meg til å sjekke trumfsaldoen min. Der sto det dessverre bare 71 øre 😛 Ved nærmere undersøkelser ser jeg at viatrumf har sluttet å fungere, og at jeg egentlig skulle hatt mange hundre til gode. Finnes det noen andre kickbackløsninger som fortsatt virker? Kickback.no ble vel lagt ned. Anonymkode: fa111...375 ViaTrumf fungerer, det. Anonymkode: 8b5e7...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #795 Del Skrevet 8. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: ViaTrumf fungerer, det. Anonymkode: 8b5e7...ae1 Ikke for meg lenger. Anonymkode: fa111...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #796 Del Skrevet 8. juli Solgt mange ting på Finn til god pris Anonymkode: cbd25...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 14. juli #797 Del Skrevet 14. juli Fikk solgt den ene tingen jeg la ut på finn to dager etter jeg la den ut og sendte den samme dag🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #798 Del Skrevet 14. juli Vi er på hyttetur. I stedet for å kjøpe dyr mat på jokeren her har jeg tatt med en pakke karbonadedeig fra fryseren hjemme som skal bli dagens middag. Kjøpt som datavare på 50%. Har også sjekket ut tilbudsaviser for neste uke og nye kuponger på coop og meny. Anonymkode: 49e41...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #799 Del Skrevet 14. juli Nå var det riktig nok i går, men skitt au: Endret vektingen på de ulike fondene jeg har på ASK-ene mine, med håp om å tyne enda noen kroner i måneden på langtidssparingen. Benyttet meg av ukens personlige priskutt hos Rema på to produkter som vi bruker hele tiden. Nå har vi disse sakene for de neste seks månedene. Tidligere i uka: Rema hadde halv pris på Diplomis. Handlet inn for en tusenlapp i is. Det er jo et par års holdbarhet (men ingen fare for at det blir liggende så lenge her i huset), og jeg har store frysere. Anonymkode: 060cc...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #800 Del Skrevet 15. juli Opprettet fast trekk til BSU for den datoen studielånet kommer. Ikke mye hver gang (350kr), men pengene blir låst og sparing er sparing! Håper det gir litt motivasjon til videre sparing også. Har også overført noen hundre kroner til to ulike fond. I tillegg har jeg som mål å ikke røre pengene på trumfkontoen i år, og heller sette de på sparing når året er over (ja, jeg vet jeg taper bittelitt renter på det) Anonymkode: 38f5c...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå