Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en kar på byen og diktet opp yrke og hvor jeg bodde. Tenkte liksom ikke over det for jeg tenkte han bare var nok en fremmed jeg aldri skulle se igjen! Kvelden endte med at jeg ble med han hjem og vi har fortsatt å hatt sex i noen måneder nå men jeg har fortsatt å spille med når han spør meg om yrket jeg ikke egentlig jobber med men jeg snakker ikke om det uten at han spør og sier og jeg har lang reisevei hjem fra han så jeg ikke kan bli over natten selvom jeg bor ti min unna han og ja har vel egentlig diktet opp en persona. Jeg er meg selv i personlighet da og nå sier han at han liker meg! Må jeg come clean å avsløre løgnen hvis jeg bare skal ha sex med han og ikke bli kjærester uansett? Kan aldri si aldri men ville vært flaut å bli kjærester også måtte krype til korset å si det... Da hadde han sikkert slått opp uansett eller hva tror dere? Er yrke og bosted så viktig? Bor nemlig i en fattig del av byen og har en drittjobb men sa jeg jobber med noe spennende 

Anonymkode: 7c1e9...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da forteller du han at du ikke var ærlig med ham, fordi du ikke trodde dere skulle møtes igjen. Jo fortere du forteller dette, jo mindre problem bli det. Si at du er lei for det, og at du syns det var flaut å fortelle sannheten. 

Han tar det sikkert greit. 

Anonymkode: 718c3...b5d

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da forteller du han at du ikke var ærlig med ham, fordi du ikke trodde dere skulle møtes igjen. Jo fortere du forteller dette, jo mindre problem bli det. Si at du er lei for det, og at du syns det var flaut å fortelle sannheten. 

Han tar det sikkert greit. 

Anonymkode: 718c3...b5d

Men jeg syns det er litt gøy også. Når han spør om jobbuken min og jeg bare kan dikte opp noe gøy 😅 jeg sa jeg var flyvertinne og forteller om reiser og fine hoteller 

Egentlig så sitter jeg i kassa på butikk og har et gørrkjedelig liv... Ikke noe å prate om

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg syns det er litt gøy også. Når han spør om jobbuken min og jeg bare kan dikte opp noe gøy 😅

Det er nok problemet. 

Anonymkode: 0a4be...2ec

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette høres jo ikke friskt ut. Å ha det gøy en kveld på byen er jo forsåvidt greit, men når du går så dypt i løgnen så tenker jeg det er sjukt.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Dette høres jo ikke friskt ut. Å ha det gøy en kveld på byen er jo forsåvidt greit, men når du går så dypt i løgnen så tenker jeg det er sjukt.

Enig at det høres litt sjukt ut men jeg snakker minimalt om det altså, svarer kun når han spør og svarer ganske kort som at jeg var i Frankrike og Tyskland og slappet av på et flott hotell. Sier liksom ikke masse ting jeg later som jeg har gjort der eller noe sånt mere utbrodering og det er bare av og til han spør hva jeg har gjort på jobb i det siste. Jeg tar ALDRI opp temaet selv og snakker aldri mer om det enn jeg trenger men skjønner nå når jeg forteller det her at det er litt sjukt men then again er det så farlig? Er jo meg selv ellers 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men jeg syns det er litt gøy også. Når han spør om jobbuken min og jeg bare kan dikte opp noe gøy 😅 jeg sa jeg var flyvertinne og forteller om reiser og fine hoteller 

Egentlig så sitter jeg i kassa på butikk og har et gørrkjedelig liv... Ikke noe å prate om

Hva om han tilfeldigvis dukker opp i kassa på butikken du arbeider i da?

• Liker 12
Skrevet
Tough cookie skrev (11 minutter siden):

Hva om han tilfeldigvis dukker opp i kassa på butikken du arbeider i da?

Da hadde jeg dæva!!! Tror ikke han gjør det.. Han holder til i et helt annet strøk og har ikke noe på min kant å gjøre .. håper jeg! Nei det hadde vært flaut.. Jeg er flau over at andre vet at jeg ikke har kommet lengre enn kassa og ikke har utdannelse...... Jeg har måttet få hjelp av nav i perioder pga lav inntekt og syns det er så skammelig. Skulle ønske jeg tjente bedre og hadde et mer spennende liv som var mer attraktivt 

Skrevet

Det høres fortsatt ganske sjukt ut.... Tror du har et problem som stikker litt dypere.

Anonymkode: 0d3ba...3ce

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Broren min jobber i kassa på matbutikken og han forteller ofte spennende historier om livet der. Han skammer seg ikke for å jobbe der.

Anonymkode: 0a4be...2ec

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Enig at det høres litt sjukt ut men jeg snakker minimalt om det altså, svarer kun når han spør og svarer ganske kort som at jeg var i Frankrike og Tyskland og slappet av på et flott hotell. Sier liksom ikke masse ting jeg later som jeg har gjort der eller noe sånt mere utbrodering og det er bare av og til han spør hva jeg har gjort på jobb i det siste. Jeg tar ALDRI opp temaet selv og snakker aldri mer om det enn jeg trenger men skjønner nå når jeg forteller det her at det er litt sjukt men then again er det så farlig? Er jo meg selv ellers 

Hvor i Frankrike? Hvor i Tyskland? Hva heter flyplassen? Kan du svare på slike spørsmål f.eks? Kanskje han selv spiller med og morer seg. Jeg synes personlig det er lett å se (kroppsspråk) og høre om noen lyver. 😅

• Liker 2
Skrevet

Du får lyve på deg at flyvertinne jobben var en tidsbegrenset kontrakt og da har du fått økt stilling i ekstrajobben i kassa, derfor har du funnet en billigere leilighet bare 10 minutter unna.

• Liker 5
Skrevet

Se for deg at du drar løgnen videre. Så blir dere kjent med hverandres familier. Så begynner han å snakke om ditt forrige yrke når foreldrene dine er der. Man er inne på temaet og han sier "ja, dette vet du mer om enn oss." Hva skjer da tror du? 

Anonymkode: cb9e9...c45

• Liker 1
Skrevet

Så ikke jeg dette på Sex og singelliv for 20 år siden.. 

Jo lengre du lyver jo verre blir det. Jeg hadde skygget banen etter så mye lyving

Anonymkode: be1f1...5a0

• Liker 1
Skrevet

Derfor jeg spør om personlige ting som seksuell fortid. Jo flere ting jeg spør om som hun kan finne på å lyve om dess større er sjansen for at jeg tar henne i å lyve.

Skrevet

Kan bli spennende hvis han plutsetlig en dag tilfeldigvis handler i butikken du jobber i!

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det blir en spennende dag når han tilfeldigvis kommer gjennom butikken og møter deg i kassa 😅 Nei, vær ærlig, si at du bare hadde det moro fordi du ikke trodde det ble mer enn den kvelden, og at det ble for flaut, men at du heller vil være ærlig enn at han finner ut sannheten på andre måter.

Anonymkode: c7cae...a5e

Skrevet
Flintis skrev (5 timer siden):

Du får lyve på deg at flyvertinne jobben var en tidsbegrenset kontrakt og da har du fått økt stilling i ekstrajobben i kassa, derfor har du funnet en billigere leilighet bare 10 minutter unna.

Hva enn du gjør, ha litt mer selvrespekt og integritet enn Flintis legger opp til. Det var moro så lenge fleipen varte, men kvinn deg opp og vær deg selv fullt ut.

Skrevet

Bosted og yrke er ikke så viktig nei, men ærlighet er. 
Og ved å måtte lyve på deg både bosted og yrke, for å prøve få deg selv til å fremstå som bedre, så sier du ganske mye om hvor viktig du selv synes det er, og hvor mye du ser ned på de som jobber med det samme som deg, og naboene dine. 

Men du sier at du har lang reisevei hjem, selv om du bare har ti minutter. Vil det si at han bor i omtrent samme område som han, og derfor mener han bor i en fattig bydel? 

For meg hadde det vært en absolutt dealbreaker om jeg fikk vite at noen hadde løyet om noe slikt. Jeg dømmer ingen for hvilken jobb de har, eller hvilket område de bor i, men det å være så selvopptatt av status at man må lyve på seg ett mer spennende liv, det er no-go for meg. 

Anonymkode: 7c905...5d3

Skrevet

Du høres ut som en lystløgner.

Anonymkode: c346a...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...