AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg er redd for å treffe noen jeg blir skikkelig forelsket i. Jeg prøver å holde igjen følelsene. Jeg er redd for å treffe noen jeg blir skikkelig forelsket i. Jeg vil likevel treffe noen som tenner meg og som jeg har det gøy med. Men jeg prøver å holde igjen følelsene. Tror det er for at jeg ikke skal få kjærlighetssorg hvis det går over. Jeg takler ikke det, da har jeg erfart å bli så dårlig at jeg får store problemer med å komme meg igjennom hverdagen. Jeg klarer ikke å spise, komme meg ut av senga, gå på jobb, se noe gøy i noe. Noen som har erfaring? Tips? Ønsker jo å kunne klare å treffe noen å ha et normalt forhold med der man er trygg på hverandre og er nokså sikkert på at det er riktig Anonymkode: ae4d7...623
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Ja jeg er også sånn. Aldri turt å åpne hjertet mitt etter jeg ble såret og bedratt. Men jeg går i terapi for å få bedre kontakt med følelsene mine og stole på andre mennesker igjen, så tror jeg mye handler om at man må innse at om at den som intet våger intet vinner heller og man må tørre å det for å finne kjærlighet ellers slipper man jo aldri noen til. Det er allikevel en del triks og tips man kan bruke når man dater for å redusere sjansen for å bli såret..alltid en risiko men å date på mer voksen måte og unngå sex og fyll sammen i mange måneder i begynnelsen vil hvertfall riste vekk alle de mennene som bare er ute etter sex Anonymkode: f4e0c...035
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er redd for å treffe noen jeg blir skikkelig forelsket i. Jeg prøver å holde igjen følelsene. Jeg er redd for å treffe noen jeg blir skikkelig forelsket i. Jeg vil likevel treffe noen som tenner meg og som jeg har det gøy med. Men jeg prøver å holde igjen følelsene. Tror det er for at jeg ikke skal få kjærlighetssorg hvis det går over. Jeg takler ikke det, da har jeg erfart å bli så dårlig at jeg får store problemer med å komme meg igjennom hverdagen. Jeg klarer ikke å spise, komme meg ut av senga, gå på jobb, se noe gøy i noe. Noen som har erfaring? Tips? Ønsker jo å kunne klare å treffe noen å ha et normalt forhold med der man er trygg på hverandre og er nokså sikkert på at det er riktig Anonymkode: ae4d7...623 Føler som regel ingenting med nye mannfolk jeg skulle møte på min vei. Blir vel slik når man ikke har blitt behandlet fint av mannfolk man falt for. Når de selv har null interesse men spiller at de liker deg for å få sex og hekte deg slik at de har varig tilgang på sex en stund, Det er vondt, skamfullt for den som havner der som bare egentlig bare ville bli elsket. Da blir man rimelig nedstengt på følelser ovenfor menn. Her trengs en forståelses full og tålmodig mann og de er en utrydnings truet art. En får håpe en treffer på en slik mann en dag. Anonymkode: 7bfb0...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå