Gå til innhold

Hva oppbevarer du i skjenken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mange som synes dette er et rart spørsmål. Men hva oppbevarer dere i skjenken deres? 

Anonymkode: 01eba...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke plass til skjenk selv. Det krever jo en laaaang vegg. Men mine foreldre har og der har de det peneste serviset, det settet de fikk til bryllupet. Der står også dessertskåler og lignende. Pensølvtøyet ligger også i skuffene. Rett og slett alt som de ikke bruker til hverdags.

Skrevet

Telys og pynteting som ikke er i bruk akkurat nå på den ene siden. På den andre siden er det bare et stort kaos av brev som skal inn i permer, kvitteringer, to adventsstjerner og parkeringsbøter. Sikkert en haug med andre ting der og, men det er ihvertfall dette som faller ut hver gang vi åpner skapdørene på den siden. 🙈

Oppå skjenken står platespilleren med receiver og høyttalere.

Anonymkode: 38b6b...20e

Skrevet

Pen serviset. Dessert skåler. Tegnesaker, ark, malesaker, tegninger fra barna i en perm. Fotoalbum, Servietter, lys, brikker, duker. En boks med diverse ledninger.

Anonymkode: f96b1...aaf

Skrevet

I den ene har jeg kjøkkenmaskiner/utstyr og kokebøker. I den andre er det pen- service, jule-service, vinglass, bestikk, og kakefat.

Skrevet

Servise, glass, sølvtøy, servietter, stearinlys og pass, faktisk. :)

Anonymkode: dcd80...02c

Skrevet

Juleservise, telysholdere, lysestaker, duker, fotoalbum og telys.

Skrevet

Vet ikke hva en skjenk er. 

Anonymkode: 236d5...239

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet ikke hva en skjenk er. 

Anonymkode: 236d5...239

En moderne versjon:

Aston skjenk - Få orden i spisestuen med en skjenk - Skeidar

Det er et langt oppbevaringsmøbel som du gjerne finner nær en spisestue eller i hvert fall nær kjøkkenet. Det er naturlig nok ikke plass til det i mange moderne leiligheter, men veldig kjekt å ha. Her er link til Google-søket mitt

Skrevet

Duker, spisebrikker, lysestaker, vaser, penservise, penbestikk, gamle kart (vi har to)

Anonymkode: 6be72...e03

Skrevet

Jeg har to: en stor og en liten. De er smekkfulle. Det jeg har i dem er:

• penserviser (Jepp, flertall. Jeg har arvet.)
  • det bestikket som ikke er kjøkkenbestikk, dvs sølvbestikk og et penere stålbestikk, inkludert andre serveringsdeler enn kniver og gafler
  • de glassene som ikke er kjøkkenglass, dvs krystallglass til rød- og hvitviner, champagneglass, drammeglass, hetvinsglass, farrisglass og sikkert flere som jeg ikke husker i farten
  • karafler 
  • duker til spisestuebordet 
  • noe pynt til påske og jul
  • en del utskiftbar pynt, som lysestaker, telysestaker mm
Skrevet

Har på en måte to, stuesiden av kjøkkenøya, og en større vegghengt. 

Penservieser og kaffesett, vinglass, vaser, serveringsbrett og serveringsfat, vannglass til pent, whiskeyglass, cognacglass, champagneglass, sølvbestikk, karafler, servietter, brikker og noe bordpynt, noen likører og brunt på karaffel, noen lysestaker, noen større kjøkkenmaskiner (nederste hylle øy) 

Anonymkode: b5128...86b

Skrevet

Vinglass, og andre glass til alkohol. Noen bordbriketter. Kokebøker. Den har glassdører, så er ikke noe rot der.

Anonymkode: f5eef...860

Skrevet

Penservise, penbestikk, penspisebrikker og bordpynt, fine glass og skåler. 

Servietter

Leker og bøker og brettspill ;) 

Anonymkode: 158bf...422

Skrevet

Har to. Servise, blomstervaser,lysestaker, brettspill,stearinlys,duker....

Anonymkode: 370d4...680

Skrevet

Pen service, dessert skåler,  kaffe service, diverse skåler, glass fat, Lysestaker, diverse te lys, sølv bestikk, noen vin glass 

Skrevet

Kaffe service og juletallerknenen til mamma og papp :) 

Skrevet

Vi har all blant annet mulig sprit inni der, rom, vodka, gin, cognac, whisky, etc, alt vi til enhver tid har stående. I tillegg har vi telys, stearinlys og servietter der, og sølvtøyet.

Anonymkode: 7850a...1f5

Skrevet

Luer, votter, skjerf, reflekser, håndsprit, ekstranøkler, og alt annet man kan ha behov for før man går ut døren. 
Papirer tilhørende jobb. 
Ledninger og ladere. 
Hobbysaker. 
Verktøy. 
Håndduker. 
Lite brukte baderomsartikler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...