AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Sorry å høres ut som en idiot, men kan noen forklare meg - hva betyr «stopp» under reisen, skal man gå ut av flyet? Hva med bagasjen? Kan man sitte i flyet og vente om man vil? Hilsen 24-åring som aldri har reist alene og er mildt sagt nervøs… Anonymkode: 07a5b...010 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Da skal du og baggasjen bytte fly Anonymkode: 38719...77d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Du må bytte fly. Ser ut som du har god tid ved mellomlandingen om det ikke blir forsinkelser. Og du bytter innen samme terminal, så ikke langt å gå. Bare å følge skiltene. Bagasjen kan du sende hele veien. Anonymkode: 6cdf2...436
Daria Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Du skal av flyet, du skal bytte fly (bagasjen bytter sannsynligvis fly på egen hånd) og du skal tilbringe noen timer på Kastrup mens du venter.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Du vil nok ikke sitte i flyet å vente uansett om du hadde hatt muligheten, 3 timer og 45 minutt er lenge! Anonymkode: 9684f...e39
Mamajune11 Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 Du skal bytte fly. Baggasjen din også men det trenge ikke du tenke på, det ordner flyplassen. Men du må finne din nye gate, du går på «transer» når du lander, ikke mot «baggasje». Da kommer du på innsiden av sikkerhetskontrollen. Finn en tavle med flyavgangene og se etter din gate. Dette fikser du lett! ♥️ Husk at flyplasser er utformet for dummies. Hilsen ei som har reist mye alene - du er ikke alene. Første gang jeg reiste alene sto jeg på doen på Heathrow å gråt i panikk for jeg ble så overveldet av størrelsen på flyplassen + alle menneskene. Men det ordnet seg og det gjør det for deg også!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 Mamajune11 skrev (Akkurat nå): Du skal bytte fly. Baggasjen din også men det trenge ikke du tenke på, det ordner flyplassen. Men du må finne din nye gate, du går på «transer» når du lander, ikke mot «baggasje». Da kommer du på innsiden av sikkerhetskontrollen. Finn en tavle med flyavgangene og se etter din gate. Dette fikser du lett! ♥️ Husk at flyplasser er utformet for dummies. Hilsen ei som har reist mye alene - du er ikke alene. Første gang jeg reiste alene sto jeg på doen på Heathrow å gråt i panikk for jeg ble så overveldet av størrelsen på flyplassen + alle menneskene. Men det ordnet seg og det gjør det for deg også! Det er det jeg frykter skal skje med meg og, at jeg blir stående å gråte midt på flyplassen 😂 Det tar seg virkelig ut når man i teorien er voksen. Jeg burde ha sånn reise alene-skilt, fy f. Hater store åpne plasser med folk. Jeg trodde at stopp betyr stopp og mellomlanding betyr bytte av fly, men da tok jeg visst feil. Anonymkode: 07a5b...010
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 Husk at hvis du bytter fly innenlands når du skal hjem igjen må du hente ut bagasjen din, gå gjennom tollen og sjekke bagasjen inn på nytt og så gå gjennom sikkerhetskontrollen Anonymkode: 6ce4d...ff3
reiseglad Skrevet 20. oktober 2022 #9 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 8.18): Husk at hvis du bytter fly innenlands når du skal hjem igjen må du hente ut bagasjen din, gå gjennom tollen og sjekke bagasjen inn på nytt og så gå gjennom sikkerhetskontrollen Anonymkode: 6ce4d...ff3 Kommer an på hvor du kommer fra og hvilket flyselskap du reiser med. Ofte kan du reise helt til slutt-destinasjonen før du trenger å tenke på bagasjen. De opplyser om det på flyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå