Gå til innhold

Damer med silikonpupper flasher puppene hele tiden -hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ser på enkelte programmer som type Ex on the Beach, og ellers damer i mediabildet som har store silikonpupper, hva er greia at de uten problemer hele tiden flasher disse brystene sine? 
Ettersom de har operert brystene, har de mindre "anstrengt" forhold til egne bryst, og derfor gjerne viser dem til kreti og pleti stadig vekk? Damer uten silikon gjør jo ikke det (i mindre grad ihvertfall) så det kan virke som at må med silikonbryster rett og slett for et mindre personlig forhold til egne bryster fordi man vil vise dem frem hele tiden?

Anonymkode: be2c2...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel de har jo betalt dyre dommer for det så skjønner godt at de ikke vil gjemme dem bort akuratt.

Anonymkode: 83a3d...3d8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vel de har jo betalt dyre dommer for det så skjønner godt at de ikke vil gjemme dem bort akuratt.

Men hva er poenget? ER jo ingen som gidder å beundre disse silikonpuppene når alle kan se dem hele tiden? 

Skrevet

Jeg har silikonpupper, og det har flere av mine venninner og. Og ingen av oss går rundt og viser de. Men nå er vi godt voksne damer, som har tatt silikon, etter og ha mistet puppene våres etter amming. 

Anonymkode: 79060...589

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men hva er poenget? ER jo ingen som gidder å beundre disse silikonpuppene når alle kan se dem hele tiden? 

Deg om det. Jeg syns det ser flott ut og syns det er fint at damer også kan være komfortable med å gå i bar overkropp sånn som menn kan. 

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Når man ser på enkelte programmer som type Ex on the Beach, og ellers damer i mediabildet som har store silikonpupper, hva er greia at de uten problemer hele tiden flasher disse brystene sine?

Det er vel der problemmet ligger. Ser man på slike programmer og visse typer damer i mediabildet så er jo det i en del tilfeller oppmerksomhetssyke damer. Som tok silikon for enda mer oppmerksomhet. Som viser puppene for enda mer oppmerksomhet.

Jeg ville ikke sett på damer som er med i slike programmer som representanter for andre mennesker med silikonpupper.

Endret av LuOiOO
  • Liker 3
Skrevet
LuOiOO skrev (4 minutter siden):

Det er vel der problemmet ligger. Ser man på slike programmer og visse typer damer i mediabildet så er jo det i en del tilfeller oppmerksomhetssyke damer. Som tok silikon for enda mer oppmerksomet. Som viser puppene for enda mer oppmerksomhet.

Jeg ville ikke sett på som damer som er med i slike programmer som representanter for andre mennesker med silikonpupper.

Enig, det er typen damer som er greia, ikke puppene 😄

Jeg har silikon, har gått med utringning én gang. Så jeg holder dem gjemt, jeg gjorde det for egen del og ikke for å flashe noen.

Anonymkode: df870...54b

Skrevet

Fordi Sophie Elise kun består av pupper og rumpe og kan bare riste litt på dem og gnikke på dem, så hyller hele media-Norge henne fordi lille puppe&rumpe-kween er hele Norges største forbilde ifølge NRK. Så da kan alle med falske pupper og rumpe bare gnikke litt på dem og riste litt på dem, så får de også litt oppmerksomhet dem også

Anonymkode: 42812...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...