AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg føler meg så liten som må spørre. Men jenta vår sa i kveld «Jeg elsker deg så utrolig høyt» til mannen min. Det har hun aldri sagt til meg, selv om hun sier hun elsker meg og mye annet fint. Jeg har en bakgrunn som gjør at jeg lett blir usikker på om andre kan elske meg, så jeg er nok dessverre for var på ting som dette. Ville dere lagt noe i det? Anonymkode: d31cb...303
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Selvfølgelig Anonymkode: 12092...f28 4
klarinetta Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Snakker du om et barn? Kanskje føler hun at hun må understreke det ekstra for han. Umulig å si om det ligger noe mer der, om barnet må jobbe mer for å få det hun trenger... eller om hun uttrykte det hun følte der og da. Men at det skal bety at et barn elsker den ene mer enn den andre, er lettere selvopptatt, kanskje? Endret 18. oktober 2022 av klarinetta
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Nei, barn sier sånt uten at det ligger noe i det. Skjønner hva du tenker, men ikke tenk sånn om barnet ditt. Jeg tenker jo også litt sånn når barnet mitt sier han vil hjem til pappa, og lignende, men jeg prøver å tenke at han ikke er mindre glad i meg fordet 😊 Anonymkode: eb9b0...925
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Hun elsker nok deg like mye. Ikke legg noe i det Anonymkode: dbdb5...b4e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 Det er veldig rart å komme med konsekvente svar her, dere kjenner ikke TS sitt barn. Det kan være helt tilfeldig at hun sa det, det kan være hun føler hun må understreke det mer for far, det kan være at hun faktisk elsker far mest, det kan være fordi hun ville være ekstra snill mot far, at hun synes det var fint å si eller en helt annen grunn. Vi vet ikke årsaken, så det blir dumt å svare som om vi skulle ha visst. Det er også forskjell om dette er en engangshendelse eller noe som gjenntar seg videre. Anonymkode: c49f0...662 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig rart å komme med konsekvente svar her, dere kjenner ikke TS sitt barn. Det kan være helt tilfeldig at hun sa det, det kan være hun føler hun må understreke det mer for far, det kan være at hun faktisk elsker far mest, det kan være fordi hun ville være ekstra snill mot far, at hun synes det var fint å si eller en helt annen grunn. Vi vet ikke årsaken, så det blir dumt å svare som om vi skulle ha visst. Det er også forskjell om dette er en engangshendelse eller noe som gjenntar seg videre. Anonymkode: c49f0...662 Synes også det er en merkelig ting å spørre om, fra én uttalelse. Veldig selvopptatt, men det kan jo gjenspeile seg i forholdet til barnet. Anonymkode: df358...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes også det er en merkelig ting å spørre om, fra én uttalelse. Veldig selvopptatt, men det kan jo gjenspeile seg i forholdet til barnet. Anonymkode: df358...cc6 Ja, jeg er selvopptatt på dette. Jeg mistet foreldrene mine som barn og har gått i terapi på grunn av det. Jeg er veldig bevisst på at ikke usikkerhetene mine skal påvirke barnet og spør heller på et forum enn å ta det opp i familien. Jeg vet at det er lite voksent å måtte spørre om sånt. Anonymkode: d31cb...303 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har alltid elsket pappa mye høyere enn mamma 🤷♀️ Tror det er sånn for de fleste jenter. Mens gutter ofte elsker mamma høyest. Helt naturlig o vanlig. Anonymkode: 3c8d7...713 2 1 1
~white lady~ Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler meg så liten som må spørre. Men jenta vår sa i kveld «Jeg elsker deg så utrolig høyt» til mannen min. Det har hun aldri sagt til meg, selv om hun sier hun elsker meg og mye annet fint. Jeg har en bakgrunn som gjør at jeg lett blir usikker på om andre kan elske meg, så jeg er nok dessverre for var på ting som dette. Ville dere lagt noe i det? Anonymkode: d31cb...303 Hun er nok like glad i dere begge. Nå nevner du ikke alder, men yngre barn har ikke evnen til å forstå at det de gjør og sier kan ha en sårende effekt på andre. Hun valgte å si «elsker deg utrolig høyt» fordi dette var det hun følte der og da, helt uten å tenke på at hun ikke har brukt de samme ordene til deg. Kanskje hørte eller leste hun den setningen et sted? Ikke tenk noe mer på det. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #11 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid elsket pappa mye høyere enn mamma 🤷♀️ Tror det er sånn for de fleste jenter. Mens gutter ofte elsker mamma høyest. Helt naturlig o vanlig. Anonymkode: 3c8d7...713 Her har det vært 100% motsatt, fram til jeg ble rundt 23. Har heller ikke inntrykk fra venninner etc at de har så veldig nært forhold til fedrene sine i forhold til mødrene🤷🏻♀️ Anonymkode: 92ee5...253 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #12 Skrevet 18. oktober 2022 Unger er spontane med kjærlighetserklæringer. Her er det ikke måte på hvor høyt jeg er elsket når vi har Taco til middag 😀 Jeg tror hun elsker dere begge to uendelig, og er ute av stand til å legge dere på en skala hvor den ene ligger over den andre. Hvis et barn føler at de elsker den ene forelderen høyest, så vil jeg tippe at det var mer vanlig i gamle dager hvor mor var hjemme og hadde omsorg for ungene, og far var på jobb og tjente penger og tok seg av skjennepreken når den var nødvendig. Eller så var det bare jeg som hadde slike foreldre. Anonymkode: e047b...664 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #13 Skrevet 18. oktober 2022 Jentungen her har en helt og det er pappa. Hun er selvfølgelig også glad i meg men han er på førsteplass. Det er slik at jeg håper så at ingenting skjer ham for hun ville blitt totalt knust. Guttungen er min igle ❤️ og han sa til søsteren sin når han var fem at hun kunne jo være med pappa fordi hun elsker jo han mest og da kan han være med meg fordi han elsker meg mest, vinn vinn!! Selvfølgelig er barna glad i oss begge men det handler vel om kjemi, det er bare slik, og det er ok. Anonymkode: 11874...c82 2
Sveija Skrevet 19. oktober 2022 #14 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, jeg er selvopptatt på dette. Jeg mistet foreldrene mine som barn og har gått i terapi på grunn av det. Jeg er veldig bevisst på at ikke usikkerhetene mine skal påvirke barnet og spør heller på et forum enn å ta det opp i familien. Jeg vet at det er lite voksent å måtte spørre om sånt. Anonymkode: d31cb...303 Uansett om hun liker (elsker) faren sin mest, hva så? Betyr jo ikke at hun ikke liker (elsker) deg... 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #16 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er slik at jeg håper så at ingenting skjer ham for hun ville blitt totalt knust. Så hadde det ikke vært for dette, så hadde det vært likegyldig med faren?😳 Rar måte å uttrykke seg AnonymBruker skrev (6 timer siden): ❤️ Anonymkode: a9bc6...22d 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #17 Skrevet 19. oktober 2022 Hvordan måler man kjærlighet da egentlig? Kanskje hun elsker dere på forskjellig vis. Anonymkode: 907c3...c31
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #18 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er veldig rart å komme med konsekvente svar her, dere kjenner ikke TS sitt barn. Det kan være helt tilfeldig at hun sa det, det kan være hun føler hun må understreke det mer for far, det kan være at hun faktisk elsker far mest, det kan være fordi hun ville være ekstra snill mot far, at hun synes det var fint å si eller en helt annen grunn. Vi vet ikke årsaken, så det blir dumt å svare som om vi skulle ha visst. Det er også forskjell om dette er en engangshendelse eller noe som gjenntar seg videre. Anonymkode: c49f0...662 Hva er rart? Hun spør om datteren kan elske faren mer. Svaret er ja. Hvorfor skulle hun ikke kunne det? Anonymkode: 12092...f28 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #19 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det har hun aldri sagt til meg, Jeg synes det er forkastelig å bli sjalu over noe sånt. Istedenfor å bli på din manns vegne, og over det fine forholdet han har med din datter, blir du sjalu? Det er alltid et annet bånd mellom far og datter enn mor og datter. Jeg hadde det selv slik. Var alltid pappadalt mens broren var mammadalt. Anonymkode: 6c7c5...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #20 Skrevet 19. oktober 2022 Barn sier slik. Gutten min kan gå hardere til verks, jeg er den dummeste, teiteste og værste mammaen som finnes, og pappa er den beste. Pappaen tar aldri kampene, og det daglige, det gjør jeg, pga pappaens jobb. Likevel er det mamma han roper på når verden går han imot, han har slått seg, eller jeg for en gangs skyld har dratt bort😆 Jeg sier ofte til han at jeg elsker han til månen og tilbake og love you😆 Så da sier han det tilbake til meg, men ikke til pappaen, som ikke sier så fryktelig mye sånnt kliss😅 Det er ikke noe pappa har sakt til henne, og hun sier det tilbake? Tror ikke du trenger å bekymre deg, hun er nok like glad i deg😊 Anonymkode: 214a9...82a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå