AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Ja, jeg vet. Det er feil. Men jeg klarer ikke la være etter at jeg oppdaga noen røde flagg i starten av datingen. Nå har vi vært sammen i 2,5 år og iblant så lurer jeg på om jeg virkelig kan stole på samboeren min. Ting jeg reagerte på (som han har gjort fra dag 1): - han satt/sitter alltid med mobilen vendt vekk fra meg hvis vi sitter i sofaen - tar alltid med seg mobilen på do og i dusjen I starten av forholdet ville jeg vite om han tekstet andre, og fant masse bilder av han og eksen (de to i senga, toppløse bilder som hun hadde sendt til ham, ja mye rart). Jeg ble litt overraska over at han ikke hadde sletta disse bildene etter at vi hadde blitt kjærester. Går han inn og ser på de av og til? Nå i det siste så har jeg gått inn på Instagram-loggen hans og sett hva han har søkt etter. Det er utelukkende unge, sexy, flotte damer. Ikke bare influensere, men andre "babes" sånn han tydeligvis sikler på. Jeg så også at han hadde søkt opp hun som jobber i resepsjonen på treningssenteret der vi trener. Kan nevne at vi er i begynnelsen av 30-åra begge to. Jeg VET at det ikke er lov å snoke, men drit i det. Jeg føler meg jo som en idiot når jeg ser at han søker opp så masse damer. Er han bare typisk mannemann som liker å se på damer, eller burde jeg bli bekymra? Jeg kan jo ikke ta det opp heller, for det er jo ikke greit å snoke😂 Anonymkode: c4b7e...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg syns det er fullt lov å snoke og det er ikke noe galt i å ta opp det du har funnet. Men greien er at uansett så vil han nekte og bagatellisere det og gaslighte deg, gjøre deg til den som gjør noe galt for å dekke over alt gale han gjør selv. Sånn han holder på er ikke akseptabelt i et forhold men det vet han og derfor skjuler han det fra deg. Det betyr at han heller ikke kommer til å slutte når du avslører han og forteller at du ikke godtar det, han kommer bare til å gjøre det på smartere måter istedet. Hvis jeg skal være ærlig og hvis du vil ha råd fra en som har vært der hvor du er så er det å slå opp og gå videre fordi dette forholdet endrer den du er og påfører så mye stress og smerte og du kommer bare til å oppleve disse svikene igjen og igjen samme hvor mye han lover og påstår at han skal slutte. Det er ikke verdt det, et forhold skal ikke være sånn! Anonymkode: b5165...30d 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Nei, det er forkastelig å snoke. Og nå har du bare gitt deg selv enda mer å gruble på og overanalysere. Anonymkode: a5c20...450 10 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg syns det er fullt lov å snoke og det er ikke noe galt i å ta opp det du har funnet. Men greien er at uansett så vil han nekte og bagatellisere det og gaslighte deg, gjøre deg til den som gjør noe galt for å dekke over alt gale han gjør selv. Sånn han holder på er ikke akseptabelt i et forhold men det vet han og derfor skjuler han det fra deg. Det betyr at han heller ikke kommer til å slutte når du avslører han og forteller at du ikke godtar det, han kommer bare til å gjøre det på smartere måter istedet. Hvis jeg skal være ærlig og hvis du vil ha råd fra en som har vært der hvor du er så er det å slå opp og gå videre fordi dette forholdet endrer den du er og påfører så mye stress og smerte og du kommer bare til å oppleve disse svikene igjen og igjen samme hvor mye han lover og påstår at han skal slutte. Det er ikke verdt det, et forhold skal ikke være sånn! Anonymkode: b5165...30d Det er ikke et alternativ å slå opp - selv om jeg en gang tok bilde av skjermen hans (med min tlf) av en dame han kikka på og søkeloggen hans. Jeg hadde en legitim grunn til å bruke telefonen hans til noe, og så swipa jeg innom instaen hans. Han nekta selvfølgelig på at han søkte opp andre jenter og sa at det bildet bare dukka opp. Bare bullshit. Og så ble han rød som en tomat. Så jeg stoler ikke på at han forteller meg slike ting. Han har jo rett til et privatliv tenker jeg. Men det er litt urovekkende at han aktivt søker opp mange andre jenter (nye hver gang jeg sjekker loggen hans). Martine ditt og Oda datt. Jeg bare lurer på hvor han får alle navnene fra. Noen av jentene han søker opp har lukket profil, så jeg forstår meg ikke helt på det. Gamle flammer kanskje? Anonymkode: c4b7e...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 Hvordan kom du forbi datingstadiet med denne mannen når du så flaggene vaie fra dag en? Anonymkode: 00ff0...799 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke et alternativ å slå opp - selv om jeg en gang tok bilde av skjermen hans (med min tlf) av en dame han kikka på og søkeloggen hans. Jeg hadde en legitim grunn til å bruke telefonen hans til noe, og så swipa jeg innom instaen hans. Han nekta selvfølgelig på at han søkte opp andre jenter og sa at det bildet bare dukka opp. Bare bullshit. Og så ble han rød som en tomat. Så jeg stoler ikke på at han forteller meg slike ting. Han har jo rett til et privatliv tenker jeg. Men det er litt urovekkende at han aktivt søker opp mange andre jenter (nye hver gang jeg sjekker loggen hans). Martine ditt og Oda datt. Jeg bare lurer på hvor han får alle navnene fra. Noen av jentene han søker opp har lukket profil, så jeg forstår meg ikke helt på det. Gamle flammer kanskje? Anonymkode: c4b7e...e5a Typen din har mindreverdighetskomplekser og søker åpenbart bekreftelse av andre. Du sier at brudd ikke er et alternativ, men hvorfor vil du leve med det der? Anonymkode: 12622...b09 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kom du forbi datingstadiet med denne mannen når du så flaggene vaie fra dag en? Anonymkode: 00ff0...799 Mange grunner. Desperat jakt etter mann til mine barn, frykt for å være alene, samfunnets press om å ha mann og barn når man bikker 30 😂 Neida, heller det at han er veldig snill, morsom, aktiv, har lik humor, interesser og er en god kjæreste. Det er bare alt dette på insta jeg bekymrer meg over. Anonymkode: c4b7e...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Typen din har mindreverdighetskomplekser og søker åpenbart bekreftelse av andre. Du sier at brudd ikke er et alternativ, men hvorfor vil du leve med det der? Anonymkode: 12622...b09 Hva mener du med mindreverdighetskomplekser? Anonymkode: c4b7e...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg syns det er fullt lov å snoke og det er ikke noe galt i å ta opp det du har funnet. Men greien er at uansett så vil han nekte og bagatellisere det og gaslighte deg, gjøre deg til den som gjør noe galt for å dekke over alt gale han gjør selv. Sånn han holder på er ikke akseptabelt i et forhold men det vet han og derfor skjuler han det fra deg. Det betyr at han heller ikke kommer til å slutte når du avslører han og forteller at du ikke godtar det, han kommer bare til å gjøre det på smartere måter istedet. Hvis jeg skal være ærlig og hvis du vil ha råd fra en som har vært der hvor du er så er det å slå opp og gå videre fordi dette forholdet endrer den du er og påfører så mye stress og smerte og du kommer bare til å oppleve disse svikene igjen og igjen samme hvor mye han lover og påstår at han skal slutte. Det er ikke verdt det, et forhold skal ikke være sånn! Anonymkode: b5165...30d Nei, det er ikke ok å snoke! Det er frekt og et overtramp. Hun har tydeligvis trust issues som har holdt på med dette siden starten av forholdet. Og dét er et rødt flagg. Hvis hun lurer på om han har andre på si, hva han søker på, eller hvorfor han vender mobilen vekk fra henne når han bruker den, så må hun spørre han. De må snakke om det. Så får de ta det derfra. Kanskje han er en drittsekk, kanskje hun er en sjalu ku som ikke klarer å stole på han. Da kan de jobbe seg gjennom det, eller så kan de bare gå hvert til sitt med én gang, for det kommer aldri til å bli bra. Jeg hadde aldri funnet meg i at partner snoket rundt på telefonen min eller i mine sosiale medier. Han hadde fått én sjanse, ellers kunne han pakket baggen og dratt seg til h****** ut. Hvis det er noe han lurer på vedrørende mobilaktiviteter, så får han spørre. Man har rett til et privatliv selv om man er i et forhold! Og man sjekker ikke «tilfeldig» noens some-profiler når man har fått lov til å bruke telefonen deres av en eller annen grunn, slik TS påstår. Det gjør man med vitende og vilje og fordi man har en agenda. Anonymkode: 83d44...1ce 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan kom du forbi datingstadiet med denne mannen når du så flaggene vaie fra dag en? Anonymkode: 00ff0...799 Han burde åpenbart ha sett noen røde flagg han også. Anonymkode: 83d44...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #11 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke ok å snoke! Det er frekt og et overtramp. Hun har tydeligvis trust issues som har holdt på med dette siden starten av forholdet. Og dét er et rødt flagg. Hvis hun lurer på om han har andre på si, hva han søker på, eller hvorfor han vender mobilen vekk fra henne når han bruker den, så må hun spørre han. De må snakke om det. Så får de ta det derfra. Kanskje han er en drittsekk, kanskje hun er en sjalu ku som ikke klarer å stole på han. Da kan de jobbe seg gjennom det, eller så kan de bare gå hvert til sitt med én gang, for det kommer aldri til å bli bra. Jeg hadde aldri funnet meg i at partner snoket rundt på telefonen min eller i mine sosiale medier. Han hadde fått én sjanse, ellers kunne han pakket baggen og dratt seg til h****** ut. Hvis det er noe han lurer på vedrørende mobilaktiviteter, så får han spørre. Man har rett til et privatliv selv om man er i et forhold! Og man sjekker ikke «tilfeldig» noens some-profiler når man har fått lov til å bruke telefonen deres av en eller annen grunn, slik TS påstår. Det gjør man med vitende og vilje og fordi man har en agenda. Anonymkode: 83d44...1ce Det var ikke tilfeldig, det var med viten og vilje fordi jeg visste jeg kom til å finne noe og så en mulighet til å konfrontere ham med det. Gi ham en mulighet til å forklare seg. Han løy meg rett opp i trynet. Anonymkode: c4b7e...e5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #12 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan kom du forbi datingstadiet med denne mannen når du så flaggene vaie fra dag en? Anonymkode: 00ff0...799 Veldig typisk for Kvinneguiden: Å være sammen med de aller mest tåpelige mannfolkene som de klarer å oppdrive. Deretter klage til den store gull-medalje her på Kvinneguiden, om hvor "forferdelige" alle disse mannfolkene er hele tiden. Anonymkode: 2debe...461 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #13 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han burde åpenbart ha sett noen røde flagg han også. Anonymkode: 83d44...1ce Ja man kan bli litt paranoid av tidligere forhold med menn som er utro... Klart man vil vite når man ser sånne tendenser igjen...? Anonymkode: c4b7e...e5a 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #14 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig typisk for Kvinneguiden: Å være sammen med de aller mest tåpelige mannfolkene som de klarer å oppdrive. Deretter klage til den store gull-medalje her på Kvinneguiden, om hvor "forferdelige" alle disse mannfolkene er hele tiden. Anonymkode: 2debe...461 Aldri sagt han er forferdelig. Anonymkode: c4b7e...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #15 Skrevet 18. oktober 2022 Du hadde jo ikke snoket hvis typen din ikke oppførte seg som en tosk, så mener du har all grunn til å gjøre det. Jeg gjorde det med min extype da jeg mistenkte flørting med andre damer på sosiale medier, og det jeg fant var utspekulert utroskap med veninnen sin som hadde pågått over flere måneder. Anonymkode: b6beb...f71 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du hadde jo ikke snoket hvis typen din ikke oppførte seg som en tosk, så mener du har all grunn til å gjøre det. Jeg gjorde det med min extype da jeg mistenkte flørting med andre damer på sosiale medier, og det jeg fant var utspekulert utroskap med veninnen sin som hadde pågått over flere måneder. Anonymkode: b6beb...f71 Huff, kjipt! Anonymkode: c4b7e...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #17 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, det er ikke ok å snoke! Det er frekt og et overtramp. Hun har tydeligvis trust issues som har holdt på med dette siden starten av forholdet. Og dét er et rødt flagg. Hvis hun lurer på om han har andre på si, hva han søker på, eller hvorfor han vender mobilen vekk fra henne når han bruker den, så må hun spørre han. De må snakke om det. Så får de ta det derfra. Kanskje han er en drittsekk, kanskje hun er en sjalu ku som ikke klarer å stole på han. Da kan de jobbe seg gjennom det, eller så kan de bare gå hvert til sitt med én gang, for det kommer aldri til å bli bra. Jeg hadde aldri funnet meg i at partner snoket rundt på telefonen min eller i mine sosiale medier. Han hadde fått én sjanse, ellers kunne han pakket baggen og dratt seg til h****** ut. Hvis det er noe han lurer på vedrørende mobilaktiviteter, så får han spørre. Man har rett til et privatliv selv om man er i et forhold! Og man sjekker ikke «tilfeldig» noens some-profiler når man har fått lov til å bruke telefonen deres av en eller annen grunn, slik TS påstår. Det gjør man med vitende og vilje og fordi man har en agenda. Anonymkode: 83d44...1ce Jo, det er helt i orden å sjekke den andres tlf når noe ikke stemmer! Han har ikke rett til å holde på å søke opp andre damer bak ryggen på dama. Det er det som er frekt! Trust issues? Når den andre får dama si til å føle seg ikke god nok?! Skal hun kanskje begynne å legge til mange menn og søke opp "perfekte" trente menn på insta og da? At du ikke ville funnet deg i sånt vitner bare om at du driver mest sannsynligvis med ting selv på telefonen din... Man har ikke "rett" til å drive på med andre bak ryggen til kjæresten! Anonymkode: 01913...77c 3
Tingelinge Skrevet 18. oktober 2022 #18 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er ikke ok å snoke! Det er frekt og et overtramp. Hun har tydeligvis trust issues som har holdt på med dette siden starten av forholdet. Og dét er et rødt flagg. Hvis hun lurer på om han har andre på si, hva han søker på, eller hvorfor han vender mobilen vekk fra henne når han bruker den, så må hun spørre han. De må snakke om det. Så får de ta det derfra. Kanskje han er en drittsekk, kanskje hun er en sjalu ku som ikke klarer å stole på han. Da kan de jobbe seg gjennom det, eller så kan de bare gå hvert til sitt med én gang, for det kommer aldri til å bli bra. Jeg hadde aldri funnet meg i at partner snoket rundt på telefonen min eller i mine sosiale medier. Han hadde fått én sjanse, ellers kunne han pakket baggen og dratt seg til h****** ut. Hvis det er noe han lurer på vedrørende mobilaktiviteter, så får han spørre. Man har rett til et privatliv selv om man er i et forhold! Og man sjekker ikke «tilfeldig» noens some-profiler når man har fått lov til å bruke telefonen deres av en eller annen grunn, slik TS påstår. Det gjør man med vitende og vilje og fordi man har en agenda. Anonymkode: 83d44...1ce For et fantastisk forslag! Han vil så klart fortelle sannheten med en gang hun spør 😂 "Ja, kjære jeg bruker opp halve lønna på OnlyFans, jeg stalker 4 ekser på facebook og følger 362 babes på insta. Noen av dem har jeg møtt, noen ønsker jeg å treffe, noen sexter jeg bare med, noen var ONS, 2-3 av dem er elskerinnene mine og de andre er mitt offentlige runkemateriale. Vil du snakke om det?" Neppe. Endret 18. oktober 2022 av Tingelinge skrivefeil 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Skrevet 18. oktober 2022 Tingelinge skrev (6 minutter siden): For et fantastisk forslag! Han vil så klart fortelle sannheten med en gang hun spør 😂 "Ja, kjære jeg bruker opp halve lønna på OnlyFans, jeg stalker 4 ekser på facebook og følger 362 babes på insta. Noen av dem har jeg møtt, noen ønsker jeg å treffe, noen sexter jeg bare med, noen var ONS, 2-3 av dem er elskerinnene mine og de andre er mitt offentlige runkemateriale. Vil du snakke om det?" Neppe. Sant 😂 #mannfolk Anonymkode: c4b7e...e5a 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 19. oktober 2022 #20 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo, det er helt i orden å sjekke den andres tlf når noe ikke stemmer! Han har ikke rett til å holde på å søke opp andre damer bak ryggen på dama. Det er det som er frekt! Trust issues? Når den andre får dama si til å føle seg ikke god nok?! Skal hun kanskje begynne å legge til mange menn og søke opp "perfekte" trente menn på insta og da? At du ikke ville funnet deg i sånt vitner bare om at du driver mest sannsynligvis med ting selv på telefonen din... Man har ikke "rett" til å drive på med andre bak ryggen til kjæresten! Anonymkode: 01913...77c Nei, det er ulovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå