Gå til innhold

hadde livet ditt blitt kjedelig uten alkohol?

Anbefalte innlegg

Gjest nyskjerrig jente
Skrevet

hei!

hvis du tenker deg et liv uten alkohol,hvordan hadde det vært?kjedelig???og isåfall hvorfor...?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, jeg hadde fint klart et liv uten alkohol.

Skrevet

Jepp. Jeg hadde manglet mange rare historier uten.

Skrevet

Hvis livet er helt det samme uten alkohol hvorfor drikker dere da?

Skrevet
Nei, jeg hadde fint klart et liv uten alkohol.

Jeg også.. Er ofte på byen uten å drikke.. Og jeg drikker så sjelden alikevel..

Skrevet

Jeg drikker så sjelden likevel, så det hadde ikke vært noe offer i det hele tatt.

Skrevet

det hadde vært kjedelig uten alkohol ja. På samme måte som det hadde vært jævlig kjedelig for meg å være veggis og aldri spise kjøtt.

Skrevet

Jeg har valgt et liv uten alkohol, og det er ikke kjedelig. Jeg kan ikek forstå at man må ha alkohol for å ha det gøy.

Skrevet
Jeg har valgt et liv uten alkohol, og det er ikke kjedelig. Jeg kan ikek forstå at man må ha alkohol for å ha det gøy.

Det finnes mange former for moro. Ikke bare en. Iallfall ikke i mitt liv, og en ting som er moro er en bra fest.

Gjest Madeline
Skrevet

Det hadde ikke vært noe problem i det hele tatt. Jeg trenger ikke alkohol for å ha det kjekt.

Skrevet
Fordi jeg liker det.

Men likevel blir ikke livet ditt anderledes med alkohol? Jeg liker hester, og et liv uten hester ville blitt anederledes. Og litt kjedligere.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg går på fest uten å drikke alkohol. Det hender jeg tar meg et glass vin, men det glasset kunne jeg fint klart meg uten, ja.

Skrevet

Det ville vaert en krise for den norske foedselsraten!

Gjest GreenSky
Skrevet
Men likevel blir ikke livet ditt anderledes med alkohol? Jeg liker hester, og et liv uten hester ville blitt anederledes. Og litt kjedligere.

La oss ta en sammenligning, da: Jeg liker krydder i maten.

Hadde jeg overlevd uten det? Helt klart.

Hadde jeg savnet krydder hvis jeg aldri hadde smakt det? Nei.

Hadde jeg savnet krydder hvis jeg brukte det, og sluttet? Ja.

Er jeg avhengig av det? Nei.

Skrevet
La oss ta en sammenligning, da: Jeg liker krydder i maten.

Hadde jeg overlevd uten det? Helt klart.

Hadde jeg savnet krydder hvis jeg aldri hadde smakt det? Nei.

Hadde jeg savnet krydder hvis jeg brukte det, og sluttet? Ja.

Er jeg avhengig av det? Nei.

Livet ville blitt kjedligere uten krydder, med andre ord. Ville ikke livet blitt kjedligere uten alkohol og?

Skrevet

Jeg vet ikke om kjedelig er rette ordet, i alle fall ikke for min del. Jeg drikker for kosen, ikke for rusen. Hadde jeg fått beskjed om at jeg ikke kan drikke mer, så hadde jeg nok savnet det å kunne ta meg et glass rødvin en kveldstime, en kald øl på sommeren, et glass cognac en kald vinterdag.

Men som 18-20 åring ville jeg nok sagt at livet mitt ble kjedeligere uten alkohol. Nå er jeg 30, men for ti-tolv år siden var det å drikke seg fnisebrisen og til mot en måte å ha det moro på. Slik er det heldigvis ikke lenger.

Gjest GreenSky
Skrevet
Livet ville blitt kjedligere uten krydder, med andre ord. Ville ikke livet blitt kjedligere uten alkohol og?

Hadde livet blitt kjedligere uten sex?

Skrevet

Nei, jeg drikker svært sjelden alkohol og hadde fint klart meg uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...