AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg hadde veldig bra hår, men så fikk jeg et innfall og bestemte meg for å få lysere hårfarge. Har gjort det to ganger på ganske kort tid, og nå er håret veldig tørt og brekker lett. Bruker hårkur noen ganger i uka men hjelper ikke særlig. Tips? Anonymkode: 048c4...eef
Nusket Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 En god hårklipp Proteinkur (joico sin er fantastisk). Husk balsam etterpå Unngå hårvask så mye som mulig, det sliter på håret Gode og milde hårpleieprodukter som gir pleie I tillegg kan du bruke hårolje som gir næring til håret. Den fra Oway er veldig bra, tynger ikke håret (fåes hos grønn frisør) 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Nusket skrev (7 minutter siden): En god hårklipp Proteinkur (joico sin er fantastisk). Husk balsam etterpå Unngå hårvask så mye som mulig, det sliter på håret Gode og milde hårpleieprodukter som gir pleie I tillegg kan du bruke hårolje som gir næring til håret. Den fra Oway er veldig bra, tynger ikke håret (fåes hos grønn frisør) Tusen takk for gode råd 😊 Anonymkode: 048c4...eef 1
Kullsyrevann Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): K18 Anonymkode: 07f86...f81 Den er fantastisk! Synd prisen er helt hinsides.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå