AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #61 Skrevet 21. oktober 2022 visp skrev (På 18.10.2022 den 22.23): Bedre det enn at arbeidsplassen går nedenom og hjem. Ha på vanter med avklippede fingertupper. Hos oss er de helt åpne om at varmen er skrudd ned. Det er helt absurd hvor mye som går med i strømregning. Det blir også fort dyrt for arbeidsgiver hvis korttidsfraværet øker med noen prosent. Både fordi folk ikke orker fryse når de er pjuske, og fordi virus trives bedre i en kald nese. Anonymkode: a8cbb...d63
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #62 Skrevet 21. oktober 2022 On 10/20/2022 at 11:15 AM, AnonymBruker said: Jeg har også stillesittende kontorjobb, og her skal de også spare strøm. På kontoret mitt viser gradestokken 16 grader. Helt jævlig Kan jo liksom ikke sitte med votter, lue og skjerf.. Anonymkode: 9f7d6...6dd Hvorfor kan du Ikke det? Anonymkode: 500ab...0e4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #63 Skrevet 21. oktober 2022 Missy77 skrev (6 minutter siden): Det er enklere å kle på seg enn av seg. Jeg er veldig varm av meg, og sitter sammen med noen frysepinner. De sitter med hver sin oljeovn for fullt til det blir 30 grader i rommet. Det er et helvete. Det er enklere for dem å kle på seg enn for meg å kle av meg. Jeg kan ikke akkurat sitte i bikini heller. Så bedre at det er bittelitt kaldere, så kanskje alle får en ok dag - temperaturmessig. 😃 Helt enig med deg. Folk som fryser på 19 grader må da ha utrolig dårlig blodsirkulasjon? Det er jo vanlig utetemperatur om sommeren. Selv kan jeg fint sitte i t -skjorta når det er mye kaldere enn dette også. Anonymkode: b72ac...feb 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #64 Skrevet 21. oktober 2022 En får ta seg en pausetrim om en fryser, og vurdere mer klær. Et pledd på beina, saueskinn på stolen. Anonymkode: e28ee...454
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #65 Skrevet 21. oktober 2022 27 minutter siden, Missy77 said: Det er enklere å kle på seg enn av seg. Jeg er veldig varm av meg, og sitter sammen med noen frysepinner. De sitter med hver sin oljeovn for fullt til det blir 30 grader i rommet. Det er et helvete. Det er enklere for dem å kle på seg enn for meg å kle av meg. Jeg kan ikke akkurat sitte i bikini heller. Så bedre at det er bittelitt kaldere, så kanskje alle får en ok dag - temperaturmessig. 😃 Ja, og legg merke til at de som fryser nesten alltid tar det for gitt at de trumfer folk som er for varme. Hvis noen fryser må vinduet lukkes, det tar de for gitt. Selv om andre er varme. Anonymkode: b55a6...717 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå