Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er medlem av akademikerne.

Når er det vi får vite det, om vi har fått justering av lønn?

Anonymkode: d444d...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i en fylkeskommune, er medlem av Akademikerne, og min tillitsvalgte sa idag at de venter på signering av protokoller som så visstnok skal ligge til 'ettersyn' til 25.10., og etter den datoen får vi vite resultatet. Jeg syns det er treeeiiigt, de ble ferdige 30.09. tror jeg hos min arbeidsgiver. 

Anonymkode: 709e3...467

Skrevet

Så selvom de ble ferdige 30.09 så får du ikke vite noe, selvom du feks spør?

Anonymkode: d444d...49b

Skrevet

November hos iss, men vi er midt i forhandlinger nå.

Anonymkode: 56bae...39c

Skrevet

Det kommer jo ann på hvor du jobber. I staten er fristen 30. oktober til å sluttføre forhandlingene, så er det noen dager hvor lønnsfolket skal få jobba med å tilpasse og så kommer resultatene ut. Fylkeskommuner, kommuner og private virksomheter har andre frister, så du må nesten sjekke for egen virksomhet.

Du er forresten ikke medlem i Akademikerne, du er medlem i et forbund i Akademikerne

Anonymkode: da7d3...27b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer jo ann på hvor du jobber. I staten er fristen 30. oktober til å sluttføre forhandlingene, så er det noen dager hvor lønnsfolket skal få jobba med å tilpasse og så kommer resultatene ut. Fylkeskommuner, kommuner og private virksomheter har andre frister, så du må nesten sjekke for egen virksomhet.

Du er forresten ikke medlem i Akademikerne, du er medlem i et forbund i Akademikerne

Anonymkode: da7d3...27b

Fristen har blitt utsatt til 30. november i år. 
Når lønnsoppgjøret er ferdig varierer veldig mellom arbeidsgivere, og særlig i år.

Anonymkode: ee8ef...d84

Skrevet

Vi fikk vite det i slutten av forrige måned. Får ikke utbetaling før neste da. Kjedelig å vente så lenge!

Anonymkode: 879e8...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...