Gå til innhold

Må hudpleier være hardfør når hun smører på peelinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos hudpleier i dag for en fruktsyrepeeling og hun var veldig hardfør, og det reagerte jeg på og gav beskjed.

Hun sa hun måtte være hardfør da hun smurte på peeling og diverse masker, fordi de da trekker bedre inn i huden.

Hun var også veldig hardfør da hun masserte ansiktet og hodet mitt, og nå har jeg hodepine og har vondt i nakken.

Kan legge til at jeg har kjeveproblemer som ofte gir meg hodepine, og det er nok fra kjeven smerten kommer, for kjeve, nakke og hode henger jo sammen. Har vært masse hos hudpleiere tidligere for dyprens, og har aldri reagert på at de har vært hardhendt når de massert og smurt kremer på meg.

Er dette vanlig?

Anonymkode: 7cffe...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mener du hardhendt? Hardfør betyr motstandsdyktig.

Anonymkode: fe150...f52

🙈Hardhendt selvfølgelig

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det høres veldig rart ut. Har vært en del og tatt styrebehandlinger, og hun jeg har gått hos har heller vært nokså mild. Er ingen grunn for å være voldsom når du bruker syrer, eller noe hudpleie. Kan gått massere, men i ansiktet skal det masseres lett og med roligere bevegelser

Anonymkode: fd933...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det høres veldig rart ut. Har vært en del og tatt styrebehandlinger, og hun jeg har gått hos har heller vært nokså mild. Er ingen grunn for å være voldsom når du bruker syrer, eller noe hudpleie. Kan gått massere, men i ansiktet skal det masseres lett og med roligere bevegelser

Hun sa hun måtte massere kremene hardt inn i huden for at de skulle virke.

Følte at jeg hadde fått juling i ansiktet/hodet etterpå.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hun sa hun måtte massere kremene hardt inn i huden for at de skulle virke.

Følte at jeg hadde fått juling i ansiktet/hodet etterpå.

Ts

Rareste kremene jeg har hørt om, kanskje heller bruke bedre kremer da 🙈 er man for røff med ansiktet får man jo bare flere rynker 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...