Gå til innhold

Han liker kun bilder av meg på instagram - betyr det at han liker meg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fotograf. Han er fotograf. Profft nivå.
Begge legger ut en god del fotoarbeid på instagram, men jeg er mest aktiv. Jeg legger også ut bilder av meg selv og mitt liv i tillegg. Mest på min Insta Story.
Han ser ALT jeg legger ut. Noe av det gir han et hjerte, men ikke så ofte. MEN hvis jeg har lagt ut et bilde av meg selv så får jeg ALLTID hjerte. Hver eneste gang. Uten unntak. Og slik har det vært i et halvt år.
Får sjeldent hjerter på storien min - er nesten bare han som gjør det.

Jeg har veldig lyst til å prøve å møte han, for jeg synes han er såååå kjekk. Men redd jeg bare er en en idiot som har hengt meg alt for mye oppi instagram hjerter. 😆

Vi har chattet sammen før. Mest om foto. Men også litt private sysler. Men han spør alltid spørsmål og driver samtalene videre. Men så blir det stille. Leeeenge.

Hva betyr det at han kun gir bilder av meg hjerter? Jeg er en dyktig fotograf og det er han også - men allikevel er det bare bilder av meg han gir hjerter til?? Nesten uansett hvor tåpne eller fine de er.

Er jeg bare en dust? 😆
33 år men føler meg som en fjortis.

Anonymkode: 9c49d...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du å tape?? Go for it! Jeg tror han er interessert!

Anonymkode: 75c3c...834

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg får utallige hjerter fra mange menn , kun av bilder av meg på fb og insta. Men kun likes på naturbilder. Er helt vanlig.

Anonymkode: 0064c...eaf

Skrevet

Nei det hadde jeg virkelig ikke lagt noe i! Er nok utelukkende det profesjonelle verket han liker!

Anonymkode: 84808...409

• Liker 1
Skrevet

Siden dere har chattet i tillegg, og han prøver holde samtalen, så er han kanskje intressert i å bli bedre kjent.

Du får ta litt iniativ :)

Anonymkode: 48266...b87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det hadde jeg virkelig ikke lagt noe i! Er nok utelukkende det profesjonelle verket han liker!

Anonymkode: 84808...409

Men det er jo motsatt. Altså: de bildene jeg tar av meg selv har ikke høy fotografisk kvalitet i det hele tatt. Mange er bare knipset med mobilen i en eller annen setting. Kanskje mens jeg jobber, gjør regnskap, eller bare kødder med et eller annet morsomt om meg selv/mitt liv. Veldig alminnelige i forhold til mitt fotoarbeid.

Anonymkode: 9c49d...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...