Gå til innhold

Hvordan date samme kjønn, når jeg ikke har kommet ut som bifil evt lesbisk??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har etter flere mislykkede forhold med menn lyst til å utforske det å date andre av samme kjønn. (altså damer.) Dette er ikke noe som bare faller meg inn nå fordi jeg ikke finner en mann som passer meg, det har ligget i underbevistheten min lenge, men jeg har valgt å fortrenge det litt og har nok ikke turt å kjenne ordentlig etter. 
Jeg har ingen planer om å komme ut med dette offentlig enda, da jeg ønsker å finne ut av det på egen hånd og være sikker på meg selv først. 
Men hvordan skal jeg få date’a noen/bli kjent med noen uten at jeg må utlevere meg selv med bilder på Tinder etc?

Det er jo fåtallet som gidder og svipe høyre på noen som ikke har bilde? Og jeg er jo redd for å bli gjenkjent da jeg har flere bekjente i det skjeve miljøet som fort kan oppdage meg og «sladre».. I tillegg til alle som bare er inne å snoker.

Håper noen her inne har noen gode råd til hvordan jeg kan utforske dette på egen hånd, ihvertfall en liten stund, evt gode tips til andre datingapper?

Endret av FrøkenNette
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke betro deg til noen av dine "skjeve" venner? 

Som kan sette deg opp på en blind date? 

Du må nok bare hoppe i det. Er det så farlig.

Anonymkode: 90cf0...55f

Skrevet

Gaysir. Så kan du bli kjent med folk der og sende bilde til de du får god kontakt med. Evt rett og slett dra ut på Elsker eller noe i Oslo. 

Anonymkode: 0cc72...fa1

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gaysir. Så kan du bli kjent med folk der og sende bilde til de du får god kontakt med. Evt rett og slett dra ut på Elsker eller noe i Oslo. 

Takk for tips, Gaysir er kanskje en ok plass og starte :)

Bor ikke i Oslo området dessverre..

Skrevet
FrøkenNette skrev (35 minutter siden):

Takk for tips, Gaysir er kanskje en ok plass og starte :)

Bor ikke i Oslo området dessverre..

Da drar du dit en gang du er i Oslo, for da treffer du kanskje lite kjente? 

• Liker 2
Skrevet

Håper ikke dette er tvangstanker som dukker opp i hodet ditt nå og da , men at det er ekte følelser. Ta utgangspunkt i hva du fantaserer om og ikke hvilke tanker som ufrivillig tvinger seg på.

Anonymkode: 3e5cc...285

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Håper ikke dette er tvangstanker som dukker opp i hodet ditt nå og da , men at det er ekte følelser. Ta utgangspunkt i hva du fantaserer om og ikke hvilke tanker som ufrivillig tvinger seg på.

Anonymkode: 3e5cc...285

Hva mener du?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du er redd for. Det er 2022, det er ikke farlig å være skeiv, og hvis du er på Tinder er det bare å krysse av for at du vil se damer også, og hive opp et regnbueflagg eller noe. Du finner ingen, hvis du ikke er villig til å eksponere deg, ingen vil date noen som er så usikker på legningen sin. Og på apper og sider spesielt for skeive vil også andre være ute i samme ærend. 

Anonymkode: 57e28...09f

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen skam å være bi eller lesbisk og date samme kjønn i 2022. Det er kun din egen skam som stopper deg. 

Anonymkode: b343e...cb2

Skrevet

Dette er ikke egentlig et problem. Det er ingen som i realiteten er så interessert i legningen din, bortsett fra de som faktisk måtte være interessert i noe romantisk. Så du kan gjerne date med bilde, ingen kommer til å sette deg til veggs og spørre om du er lesbisk. (Hilsen en annen lesbisk/bifil dame på vei ut av et heterofilt forhold. Been there, done that, no questions asked. )

Ellers: FRI har ei gruppe kalt "Late bloomers", for damer som vurderer å komme ut av skapet seint i livet. Kanskje det kunne være noe for deg?

Anonymkode: f59f4...9da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...