Bobly Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #21 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selger er ikke bundet til å selge til høyeste bud. Anonymkode: 0a2b8...c3a Men hvilken selger er dum nok til å si nei til et bud som ligger 1/2 mill over siste bud og heller akseptere budet fra budrunden?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #22 Skrevet 18. oktober 2022 Det er urolige tider i markedet. Med mindre du bor i Norges fineste tomannsbolig på Oslo vest trenger du neppe være redd for at noen skal luske i buskene med hemmelige bud i millionklassen over takst. Sannsynligvis er du en av få på visning også. Anonymkode: 73509...6af 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #23 Skrevet 18. oktober 2022 Aldri opplevd hemmelig bud, men du kan ikkje vinne en budrunde og så få avslag pga hemmelig bud. Selgeren må i såfall avslå budet ditt, så da kan du komme med høgre bud. Anonymkode: ff98d...7fe
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #24 Skrevet 18. oktober 2022 Hemmelig bud er nok mere aktuelt når det selges boliger i luksusklassen. Jeg har solgt og kjøpt en del boliger og aldri opplevd hemmelige bud. Anonymkode: b7e60...613 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #25 Skrevet 18. oktober 2022 Kupping kan vel forsåvidt betegnes som "hemmelig bud" da? Jeg solgte leilighet før visning til noen som kuppet, og det ble ikke kommunisert til noen interesserte eller påmeldte før budet var godtatt og bolig solgt. Det er i så fall dette TS kan frykte? Anonymkode: 73509...6af
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #26 Skrevet 18. oktober 2022 Bobly skrev (26 minutter siden): Men hvilken selger er dum nok til å si nei til et bud som ligger 1/2 mill over siste bud og heller akseptere budet fra budrunden? Kanskje som et siste stikk til TS, dersom naboen synes at TS har vært en vanskelig nabo? Hevntanker gjør ikke alle rasjonelle. Anonymkode: 7741e...93f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #27 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje som et siste stikk til TS, dersom naboen synes at TS har vært en vanskelig nabo? Hevntanker gjør ikke alle rasjonelle. Anonymkode: 7741e...93f Skulle vært en virkelig råtten nabo for å gå glipp av en halv million 😄 Anonymkode: 27733...7fc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #28 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle vært en virkelig råtten nabo for å gå glipp av en halv million 😄 Anonymkode: 27733...7fc Av typen som han som massakrerte naboens uthus, kanskje? 😆 Anonymkode: 7741e...93f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #29 Skrevet 18. oktober 2022 Enhver selger som godtar et hemmelig bud, er en komplett idiot. Anonymkode: cc2af...648 1
Bobly Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #30 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kupping kan vel forsåvidt betegnes som "hemmelig bud" da? Jeg solgte leilighet før visning til noen som kuppet, og det ble ikke kommunisert til noen interesserte eller påmeldte før budet var godtatt og bolig solgt. Det er i så fall dette TS kan frykte? Anonymkode: 73509...6af Jeg har skrevet meg på listen til megler i forkant av visning. Og megler vet jo at jeg bor i huset og er interessert. Så jeg håper ko ikke at det er noe som skjer uten min viten da.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #31 Skrevet 18. oktober 2022 Hvis du er så desperat, kan du ikke bare gi et hemmelig bud selv? Er dårlige tider nå, så du får nok kuppet boligen uten å gå altfor mye opp. Prøv med 250k over takst. Anonymkode: 3b6b2...c72
Gjest Hottentått Skrevet 18. oktober 2022 #32 Skrevet 18. oktober 2022 Tror ikke dette er stedet for skikkelige råd og tips. Ta heller kontakt med en dreven eiendomsmegler. Høyst sannsynlig blir det ingen hemmelige bud.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #33 Skrevet 18. oktober 2022 1 hour ago, Bobly said: Men hvilken selger er dum nok til å si nei til et bud som ligger 1/2 mill over siste bud og heller akseptere budet fra budrunden? Kan være mange grunner til det Anonymkode: 0a2b8...c3a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #34 Skrevet 18. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Finnes ikke hemmelige bud. Hvor har du dette fra? Anonymkode: 2cf29...174 Øhm, feil. Prøv igjen. Anonymkode: 1b7aa...2c0
Bobly Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #35 Skrevet 18. oktober 2022 Hottentått skrev (23 minutter siden): Tror ikke dette er stedet for skikkelige råd og tips. Ta heller kontakt med en dreven eiendomsmegler. Høyst sannsynlig blir det ingen hemmelige bud. Har gjort det. De sier også at det er liten sannsynlighet for hemmelig bud, men at liten er ikke det samme som ingen. De ville iallefall ikke ha gjort det. Men nå er denne megleren en vanskelig type, og ønsker jo utvilsomt høyest mulig pris. Og får følelsen av at han ikke skyr noen ting for å få det på sine objekter😔
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #36 Skrevet 18. oktober 2022 Bobly skrev (12 minutter siden): Har gjort det. De sier også at det er liten sannsynlighet for hemmelig bud, men at liten er ikke det samme som ingen. De ville iallefall ikke ha gjort det. Men nå er denne megleren en vanskelig type, og ønsker jo utvilsomt høyest mulig pris. Og får følelsen av at han ikke skyr noen ting for å få det på sine objekter😔 Men er det en veldig attraktiv halvpart? Unik og vanskelig å skaffe lignende? Anonymkode: 27733...7fc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #37 Skrevet 18. oktober 2022 Bobly skrev (14 minutter siden): Har gjort det. De sier også at det er liten sannsynlighet for hemmelig bud, men at liten er ikke det samme som ingen. De ville iallefall ikke ha gjort det. Men nå er denne megleren en vanskelig type, og ønsker jo utvilsomt høyest mulig pris. Og får følelsen av at han ikke skyr noen ting for å få det på sine objekter😔 Spør en annen megler som ikke er inhabil dvs jobber på ett annet kontor. Anonymkode: b7e60...613 1
Gjest Hottentått Skrevet 18. oktober 2022 #38 Skrevet 18. oktober 2022 Bobly skrev (14 minutter siden): Har gjort det. De sier også at det er liten sannsynlighet for hemmelig bud, men at liten er ikke det samme som ingen. De ville iallefall ikke ha gjort det. Men nå er denne megleren en vanskelig type, og ønsker jo utvilsomt høyest mulig pris. Og får følelsen av at han ikke skyr noen ting for å få det på sine objekter😔 Er det slottet du skal kjøpe deg eller?🤣 du får ikke gjort noen verdens ting som sikrer deg boligen. Snakk med en god eiendomsmegler og gjør så godt du kan. Mer får du dessverre ikke gjort. Tomannsbolig er vel ikke SÅÅÅÅ attraktivt at det blir en helt crazy budrunde. Det er ikke vår erfaring iallefall.
Bobly Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #39 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men er det en veldig attraktiv halvpart? Unik og vanskelig å skaffe lignende? Anonymkode: 27733...7fc Å ikke i det hele tatt. Bare at jeg bor der og har jobbet med hele huset i mange mange år. Jeg har jo ønsket om å kjøpe resten også😔
Bobly Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #40 Skrevet 18. oktober 2022 Hottentått skrev (7 minutter siden): Er det slottet du skal kjøpe deg eller?🤣 du får ikke gjort noen verdens ting som sikrer deg boligen. Snakk med en god eiendomsmegler og gjør så godt du kan. Mer får du dessverre ikke gjort. Tomannsbolig er vel ikke SÅÅÅÅ attraktivt at det blir en helt crazy budrunde. Det er ikke vår erfaring iallefall. Hahahaha. Jo det er jo «slottet» mitt da. Håper at det ikke blir så voldsom konkurranse. Bare vet at det er en annen i nabolaget som sikler etter dette huset også😔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå