Gå til innhold

Hva slags butikk er Dressmann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Handler der av og til, men stort sett har de bare store størrelser, med en ganske baggy passform. Mulig de sikter seg inn mot en målgruppe med ølmage.

Anonymkode: be55f...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes slim fit skjortene deres er fine. Holder seg godt. Slips, belter og undertøy like så. Mannen kjøpte et par chinos der i sommer som også er veldig pene. Så jeg synes dressmann er helt ok, på lik linje med jack & jones. Men kjøper ikke jeans der nei.

Og hvilken voksen mann handler på New Yorker? Dit sender vi ungene, hadde aldri falt meg inn å handle der selv. Har de en "voksen avdeling " jeg ikke vet om?

Kvinne 33

Anonymkode: a6f73...695

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes slim fit skjortene deres er fine. Holder seg godt. Slips, belter og undertøy like så. Mannen kjøpte et par chinos der i sommer som også er veldig pene. Så jeg synes dressmann er helt ok, på lik linje med jack & jones. Men kjøper ikke jeans der nei.

Og hvilken voksen mann handler på New Yorker? Dit sender vi ungene, hadde aldri falt meg inn å handle der selv. Har de en "voksen avdeling " jeg ikke vet om?

Kvinne 33

Anonymkode: a6f73...695

Til og med kona, som er 57, handler der innimellom. De har mye rart, og en del fint innimellom. Skal man handle i billigbutikk så er det en av de bedre synes jeg.

Anonymkode: 278d6...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 11.37):

HM er en helt jævlig maskin, men for sosial status ligger de over både Dressmann og Ellos.

Anonymkode: 8a421...2db

Ellos har jo masse merkeklær...

Anonymkode: d90f4...7df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig kvalitet, elendig fasong. Man kan kjøpe Ok skjerf og hansker der. 

Anonymkode: b2136...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn over 40 kler seg stort sett kjedelig uansett. Samma om den mørkeblå v-genseren er fra Gant eller Dressmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 18.14):

kan jeg kjøpe julegave på dressmann, eller er Dressmann som h&m? Hadde tenkt noe litt annet enn hm uten at det Gucci...

Anonymkode: 6a94d...fe2

Faren min på 78 handler fast på Dressmann. Billige klær av varierende kvalitet. Ikke noe som vestkantfolka ville vist seg i om de så var daue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...