Gå til innhold

Er høyde virkelig så viktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går vgs og ei i klassen presterte å si at «en gutt kan være dritstygg i ansiktet men så lenge han er høy er han automatisk attraktiv». Alle jentene var enige. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan være så sinnsykt overfladiske. 

Anonymkode: a0a6a...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Status. 

Det som gir status for en kvinne er det hun søker. Det er ikke verre enn det. Høy gutt = status i hodene deres og da kan de vise han stolt frem til venninnegjengen.

Anonymkode: 628e0...bfc

Skrevet

Tviler på at noen sa det. 

Anonymkode: cd401...19e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen mener høyde er viktigst, andre bryr seg mest om at mannen er snill.

Og ja, noen er faktisk så overfladisk.

Litt som at noen gutter mener at det viktigste er at jenta er slank og/eller har store pupper, mens andre mener det er viktigere hva som er mellom ørene.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
7 minutter siden, Taluno said:

Litt som at noen gutter mener at det viktigste er at jenta er slank og/eller har store pupper, mens andre mener det er viktigere hva som er mellom ørene.

Jo men vekt kan i det minste endres på. Høyde er fullstendig genetisk. 

Skrevet

Høyde er sexy, over 1.90 er et pluss

• Liker 4
Skrevet

Fordi det ser bedre ut å være høy. Det blir automatisk mye mer mann.

Akkurat som at menn automatisk blir mer intressert når det kommer ei med store pupper.

Anonymkode: fba26...b9d

• Liker 3
Skrevet

Høyde er en bonus, ettersom jeg selv er høy. Men avgjørende er det ikke. 

Anonymkode: 1a31c...851

• Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

For noen er det jo det og det er viktig for mange menn også, uansett hva de påstår, men for andre er det mindre viktig.

Folk er forskjellige og selv om noen kvinner er veldig opptatt av høyde sånn i teorien så kan de falle for noen som er lavere enn det de hadde tenkt.

Endret av AprilRyan
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av høyde på partner.

Men så er det viktig å påpeke at vi alle er forskjellige med forskjellige preferanser. Så det er ingen fasit.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke det viktigste, men jeg liker å føle meg liten og da må mannen både være større og sterkere enn meg. 😊

Jeg er underdanig og for meg har kroppsmasse mye å si på det fysiske, som henger sammen med det psykiske. Og jeg tenner ikke på fett, så da må det bli høyde og styrke.

Endret av Blåttvann
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, og genetiske kvaliteter er ønskelig for neste generasjon. Høyde er bra som fysisk fordel i evt fysisk fare eller konflikt, og er et signal om god helse. 

Høyde er bare en av mange kvaliteter som kan være attraktive, og mange lave menn er attraktive. Det er også mange høye menn som ikke drar damer på utseendet, kvinner blir ikke blinde for resten bare menn er høye. 

• Nyttig 1
Skrevet

Høyde spiller ingen rolle, ikke utseende heller. At en mann er snill, omtenksom, stabil og har felles verdier og holdninger er det som betyr noe.
K32

Anonymkode: 59038...430

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Slik jeg ser det er høyde hos mannen bare viktig hvis han gjør det viktig. Mannen min er knapt nok høyere enn meg, og kunne ikke brydd seg mindre. Og det gjør ikke jeg heller.

Men jeg har datet menn som åpenbart mistrivdes med liten eller ingen høydeforskjell og for eksempel furtet over høyhælte sko. Noe som ikke akkurat motiverte til å slutte med skoa (enda så forferdelig høye hæler er) og heller ikke motiverte til å fortsette bekjentskapet.

Endret av ♥
Skrivefeil
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg driter i høyden,men ja høyyyye menn er sexy,kanke no for det!😅

Jeg er 1,60 så 'alle'er uansett høyere enn meg😅mannen min er 1,76 og det er deilig god høydeforskjell på oss🤗

Men seriøst, nei jeg bryr meg ikke om hvor høy eller lav folk er.

Har vært sammen med folk som er lavere enn meg selv🤗

Skrevet
32 minutter siden, Taluno said:

Skrevet

Bare skjønner ikke hvorfor sånt skal ytres høyt forran hele klassen. Jeg har jobba med meg selv i årevis og er enda ikke bra nok. Høyda kan jeg gjøre null med, og når jeg trener og faktisk er ganske muskuløs så er det galt også fordi da ser jeg rar ut. Føler jeg aldri kommer til å klare å utvikle noen form for selvtillit og det begynner å irritere meg veldig. 

Skrevet

Høyde er viktig for meg, men høyde gjør ikke en mann automatisk fin.

Jeg har sett mange lave hotte menn, og mange høye stygge.

Anonymkode: f1fcd...e57

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja damer er ekstremt opptatt av høyde, og det er det desidert viktigste for menn når det kommer til å få seg kjæreste.

Anonymkode: 33b4e...c5c

Skrevet

Nei

Jeg er 161 og har datet menn mellom 167-196 🤷🏻‍♀️ 

Synes rundt 180 er best. +/- noen cm ser jeg ikke forskjell på uansett

Over 185 er bare slitsomt

Anonymkode: 38cde...7cc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...