AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Sluttet i en dårlig jobb for 8 mnd siden. Var mentalt kokt i nøtta allerede da. Startet som tilkallingsvikar på en annen plass, kan da velge vakter selv. Har siden da slitt med konsentrasjon, jobber ekstremt sakte når jeg må tenke, sliter med muskelverk (nakken, rygg, stramt kjeveparti). Jobber ofte 20 min, 30 min over tiden og idag 1,5 time overtid! Har mistet mye hår i 1,5 år...Sover mye eller sover lite. Jeg jobber så ekstremt sakte når jeg må ha ansvar og tenke. Føler meg så forbanna mislykka! Går allerede til privat psykolog som ikke har konkludert med noe enda. Jobben er enormt krevende for mitt hode pr dd (sykepleier med ansvar, mye stress, underbemanning). Skal starte i ny jobb 1 november (100% engasjement i 6 mnd) men vet ikke om jeg klarer😭😭 Er det helt fjernt å sykemelde seg nå? Daglig på gråten på jobb eller i bilen på veg hjem... Anonymkode: 50e34...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Det er tungt å føle at hjernen ikke henger med Har du snakket med legen din? Anonymkode: 1296b...c0b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er tungt å føle at hjernen ikke henger med Har du snakket med legen din? Anonymkode: 1296b...c0b Min lege synes mindfullnes og yoga løser alt... Anonymkode: 50e34...b1e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Min lege synes mindfullnes og yoga løser alt... Anonymkode: 50e34...b1e Be om ei sykmelding et par uker. Det kan forebygge at du går på en smell Anonymkode: d0a87...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå