AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Har vært sammen med samboeren min i 3 år og for noen måneder siden avdekket jeg noen grove tillitsbrudd fra hans side som skjedde det første året vi bodde sammen. Jeg vurderte å gå, men fordi vi har hatt det så sinnsykt bra sammen og han virkelig angrer og har begynt å gå til psykolog, samt at vi nettopp hadde kjøpt hus sammen valgte jeg å gi det en sjanse til. Vi har snakket i timesvis om dette, han har grått og vært helt knust og jeg har tilgitt han. MEN; jeg merker en stor endring i meg selv. Jeg er mer likegyldig til han, jeg legger ikke den samme innsatsen i å glede han og overraske han og jeg har det egentlig ganske kjipt. Det er kjipt å være med han men enda kjipere å være uten han.. Rundt bursdagen hans var jeg bare kjempelei meg fordi dette vanligvis er årets høydepunkt for meg og noe jeg har pleid å legge masse tid, energi og innsats i, men i år følte jeg meg bare helt tom. Jeg prøver virkelig hardt å stable alt på bena så ting kan «bli som før» men jeg sliter veldig og det er ikke rettferdig ovenfor han heller.. Er det noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: e1496...39b 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Det kan på en måte være lettere å være mer likegyldig. En får mer motivasjon til å leve sitt eget liv og gjøre sine egne ting uavhengig av mannen, og jeg ble ikke så livredd for å miste han som jeg var før. Gi litt mer faen. Anonymkode: fb161...05e 2 1
McMary Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Har ikke helt samme erfaring, men ville minne om at folk kan forandre seg og jeg skjønner at du gir det en sjanse. Det kan allikevel ta tid før du kommer deg over sjokket og klarer å stole på han igjen, langt mer en "noen måneder". En ting er at han angrer, men viser han deg i hverdagen at han ønsker å være en bedre mann, en du kan stole på? Har dere prøvd parterapi eller samlivskurs? Kanskje er det tid eller kanskje er det noe annet som må til for at du skal bli gira for forholdet igjen.
Friendss Skrevet 4. november 2022 #4 Skrevet 4. november 2022 Har det likt med følelsene. Legger ikke like mye innsats lengre, ikke fordi jeg ikke vil, men det kommer ikke slik det gjorde før, føles som et ork, ingen motivasjon til det, mindre behov for det. Det er trist for begge, jeg elsket å gjøre han glad og overaske han, og la i mye innsats før, det har nesten stoppet opp.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #5 Skrevet 4. november 2022 JA. dette har jeg opplevd! Fant ut av utroskap som fant sted tidlig i forholdet... Fikk sjokk. Var sammen med han noen år etterpå. Kort sagt; ble aldri det samme og jeg er glad jeg gjorde det slutt. Han var en patologisk løgner Anonymkode: 97680...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå