AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Dere som hadde en kjæreste eller date som dumpet dere eller avsluttet relasjonen, men kom tilbake, hvor lang tid tok det? Hvordan viste han deg at han angret? Hvilken grunn oppga han for å gjøre det slutt? Anonymkode: 1d13f...259
Million Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Ja, en kjæreste jeg hadde da jeg var i tjueårene, gjorde det slutt på den simpleste måten. Ufin og slem oppførsel i en uke eller to. Skikkelig dårlig oppførsel. Det hele kuliminerte etter en påsketur på hyttetur, en helg gjeng, og alle la merke til at han behandlet meg som luft, byttet plass hvis jeg satte meg ved siden av han etc. Skikkelig drittsekk. Da vi kom hjem fra påsketuren, ble det avtalt i gjengen å møtes på en bestemt pub senere på kvelden. Jeg møtte opp og ble behandlet likedan av kjæresten. Planen hans var vel å få MEG til å gjøre det slutt, fordi han ikke hadde baller nok til å gjøre det selv. Drittsekken. Det endte med en krangel og at jeg fikk nok av behandlingen hans og så tømte jeg ølen min over hodet hans og stormet ut derfra. Det ble naturlig nok slutt den kvelden...! Senere på sommeren, et par-tre måneder senere, begynte det å komme anonyme gaver til meg, levert på jobben min i sentrum. Blomster, parfyme, sånne ting. Jeg ante ikke hvem det var fra. Det viste seg etter en liten stund at det var fra han eksen. Han ville ha meg tilbake, og skrudde sjarmen på for fullt. Han kom innom og besøkte meg på jobb og ventet til jeg var ferdig. Bønnfalt meg om å ta han tilbake. Noen god forklaring på drittsekkoppførselen et par måneder før fikk jeg aldri, men jeg har en ganske god ide om hvorfor. Han ville være "fri" og leke med gutta og gå på byen og sjekke den sommeren. Så han ble drittsekk ved påsketider, når våren kom. Jeg klekket ut en ond plan og hevnet meg på han når han kom krypende tilbake. Endret 18. oktober 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Million skrev (2 timer siden): Jeg klekket ut en ond plan og hevnet meg på han når han kom krypende tilbake. Denne må du nesten fortelle om! Anonymkode: aa00e...7dc 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 Den samme eksen min har kommet krypende tilbake to ganger. Første gangen var det han som slo opp. Vi hadde kontakt av og på i et halvt år etter det før jeg brøt kontakten. Da gikk vi 3 mnd uten å snakke med hverandre før han sendte meg melding med beklagelse og anger. Jeg følte meg egentlig ferdig med han men da han spurte om å møtes så tenkte jeg "Hvorfor ikke?" Andre ganger var det jeg som slo opp. Nok en gang hadde vi kontakt av og på i et halvt år før jeg brøt den igjen. Han fikk seg ny dame og når det gikk skeis etter 5 mnd kom han tilbake til meg, denne gangen for å være venner. Vi var venner i ca 6mnd før jeg brøt kontakten igjen pga han var en drittsekk, da fikk jeg igjen flere beklagelser men det endte opp med at jeg blokkerte han overalt og ba han aldri kontakte meg igjen. 1 mnd senere hadde jeg ny kjæreste som nå er samboeren min og han er myyye bedre enn han forrige. Anonymkode: 858a8...42b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dere som hadde en kjæreste eller date som dumpet dere eller avsluttet relasjonen, men kom tilbake, hvor lang tid tok det? Hvordan viste han deg at han angret? Hvilken grunn oppga han for å gjøre det slutt? Anonymkode: 1d13f...259 Han angret så innmari Så gjorde han det samme igjen. Dumpe uten noe spesielt god grunn. En jeg datet og bare ikke traff mer tok kontakt etter et år. Fortsatte med samme gode tone og kjenner at jeg har savnet han. Anonymkode: d74f6...052
Snok1 Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg har vært eksen. Etter ti år tok jeg kontakt mest for å få en følelse av at jeg en gang hadde betydd mye for henne. Viste seg at kjærligheten var like sterk hos begge to selv om begge hadde undertrykt den etter beste evne. Helt sjukt merkelig.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dere som hadde en kjæreste eller date som dumpet dere eller avsluttet relasjonen, men kom tilbake, hvor lang tid tok det? Hvordan viste han deg at han angret? Hvilken grunn oppga han for å gjøre det slutt? Anonymkode: 1d13f...259 Tok et pr mnd. Han gråt og sa han angret🤷🏼♀️. At han ikke innså hva han hadde. Grunnen til at han gikk, var at han «ønsker frihet/rase fra seg». Jeg avviste han selvfølgelig og ba han dra til helvete og aldri kontakte meg igjen. Anonymkode: b6460...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå