AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg var så utrolig uheldig at når jeg stoppet opp med trinol 810 i hånda, druppet det en dråpe ned på kattesengen. Jeg skrubbet på et hav av zalo, og kastet den i dusjen, men frykter at jeg egentlig bare må laste hele senga. Ønsker jo ikke å forgifte katten 🥺 Men var en dyr stor, egentlig hundeseng, til 700kr. Trist å kaste den ut. Men ønsker jo ikke å ta noen sjanser heller. Senga ligger til tørk nå, klarer ikke å lukte noe av trinol 810 på senga lengre (gjorde det før vask). Men tør jeg ta sjansen? Hva ville du gjort? Kattens liv er 1000 ganger mer verdt en verdien på senga, bare så det er nevnt. Anonymkode: 1687d...8b4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Går antagelig fint, men ring dyrlegen og hør hva de sier. Anonymkode: ac497...e1b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Det var da jøss... Ring dyrlege om du er bekymret. Du har vasket og skrubbet, og det går SIKKERT HELT FINT. Til info har jeg spraya halve huset med permetrin, bikkja og katten lever enda Anonymkode: 30da3...aae
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 Én dråpe? Å du har vasket senga? Hadde ikke bekymret meg. Anonymkode: 3b219...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå