Gå til innhold

Jeg squirter og syns det er så pinlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

… derfor klarer jeg ikke gjøre det med partneren min.

Jeg får orgasme, og orgasme med og uten squirting føles litt forskjellig. Men begge er bra, så det er ikke et «problem» å ikke squirte.
Men jeg skulle ønske jeg klarte å slappe av, slik at jeg bare lot det komme de gangene det nesten skjer.

Jeg vet at det er uenigheter angående hva det inneholder, men til tross for utallige ganger det har skjedd er jeg like redd hver gang for at det er rent tiss.

Jeg hadde sunket gjennom et hull i gulvet dersom partneren min tror jeg hadde tisset på meg, og det er vel derfor det gir meg litt angst.
Jeg har vært med menn som sier at de syns det er kult og «det går helt fint», men jeg klarer ikke å slappe av og la det skje. Jeg er så redd for at det kommer en sterk urin-lukt og at partneren min vil synes negativt om meg.

Jeg er over 30 og godt voksen, og «burde» ikke plages av dette. Men det gjør jeg virkelig.
Jeg har egentlig lett for å gjøre det, derfor hender det orgasmen tar veldig lang tid eller i noen tilfeller uteblir.
Når jeg virkelig slapper av i underlivet squirter jeg gjerne.

Hva skal jeg gjøre?
Jeg er en oppegående person som er trygg i meg selv i omtrent alle andre sammenhenger.
Det plager meg at dette er så vanskelig for meg.

Anonymkode: 3c005...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er nok å prate sammen om det. Ser nok at den samtalen kan være litt skummel å dra i gang. Kan jo hende han digger det. 

• Nyttig 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (4 minutter siden):

Det beste er nok å prate sammen om det. Ser nok at den samtalen kan være litt skummel å dra i gang. Kan jo hende han digger det. 

Han sier han liker det, men jeg har sperre, og har hatt det med alle eksene mine. Om de enten har vært lunken til det eller ELSKET det…

Skrevet

Dere som squirter sånn plutselig... madrassene må jo bli gjennomvåte og ødelagte av fukt og tisseblandingen det inneholder? Jeg tror ikke jeg hadde fikset å ligge på en madrass som er squirtet på gang på gang, selv ikke bare en gang, og selv om det er tørket igjen. Det ligger der likevel.

Madrassen kan mugne og få svarte muggsporeflekker.

Anonymkode: b0a94...ed8

• Liker 4
Skrevet

Inkontinens er flaut ja

Anonymkode: 51a17...545

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Inkontinens er flaut ja

Takk! 🤡🤡

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! 🤡🤡

Coital incontinens. Gå til legen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Inkontinens er flaut ja

Finn deg en annen hobby, klovnete troll.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere som squirter sånn plutselig... madrassene må jo bli gjennomvåte og ødelagte av fukt og tisseblandingen det inneholder? Jeg tror ikke jeg hadde fikset å ligge på en madrass som er squirtet på gang på gang, selv ikke bare en gang, og selv om det er tørket igjen. Det ligger der likevel.

Grusnarv fra IKEA er kjempekjekk og merkes ikke under ordinært laken. Bare å være litt føre var så kan man fint slappe av og nyte ☺️ 

Anonymkode: 742fc...6a4

• Liker 1
Skrevet

La meg stille deg ett spørsmål; Om det noen gang skulle være at du får litt urin på partneren din, hva er så ille med det? 

Hvis du har en partner som faktisk sier det er helt greit, hva er så ille med det? 

Sånn uten om å bruke tid, så anbefaler jeg eksoneringsterapi, slik du skriver det, så leser jeg at du er redd for urin. Stå i dusjen og tiss. Vær i dusj/badekar og onaner så du squirter

Det er ingenting unormalt, ekkelt eller rart. Og det er kjempetrist at du legger lokk på noe som utelokkenede er fint og deilig. 

Anonymkode: db889...719

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er man renslig så har man nok enten madrassbeskytter som vaskes hyppig eller ligger på en kladd, hvis man vet det spruter.

Anonymkode: 2c5b5...a86

Skrevet

Hvor mange tråder om squirting må til før administratorene skjønner at det er behov for en samletråd 🤔

Anonymkode: 9b83a...5ae

Skrevet

Hvorfor ikke bruke «tisselaken» på senga? Det burde jo kunne redde madrassen fra å bli ødelagt?

Anonymkode: 92057...4e4

• Nyttig 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Madrassbeskytter er en fin ting! :) Du kan også bruke tisselaken, og både madrassbeskytter og tisselaken kan vaskes.

Overmadrassen er også kjekt å bytte en gang i blant.

Tenk hvor mye svette og kroppsvæske du lekker ut iløpet av ett år? Har du aldri hatt uhell? Menstrasjonsblod? Sæd? Det er SÅ MYE ANNET EKKELT enn squrit som lander i den madrassen for å være ærlig 😂

• Nyttig 1
Skrevet

Er ikke lakenet jeg er redd for!

Mest redd for at det oppleves pinlig og skamfullt…

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ikke lakenet jeg er redd for!

Mest redd for at det oppleves pinlig og skamfullt…

Har du fast partner? 

Skrevet

Madrassbeskytter er en fin ting! :) Du kan også bruke tisselaken, og både madrassbeskytter og tisselaken kan vaskes.

Overmadrassen er også kjekt å bytte en gang i blant.

Tenk hvor mye svette og kroppsvæske du lekker ut iløpet av ett år? Har du aldri hatt uhell? Menstrasjonsblod? Sæd? Det er SÅ MYE ANNET EKKELT enn squrit som lander i den madrassen for å være ærlig 😂

Og jævlig mye promp som samler seg. Lukten sitter i madrassen hvis man ikke vasker den på en stund.

Anonymkode: 0ded2...986

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er man renslig så har man nok enten madrassbeskytter som vaskes hyppig eller ligger på en kladd, hvis man vet det spruter.

Anonymkode: 2c5b5...a86

Det skriver ts ingenting om.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Inkontinens er flaut ja

Hilsen bitter og utrygg kvinne.

Skrevet

Har du fast partner? 

Leser folk i det hele tatt innleggene de svarer på..?

Anonymkode: 5cd08...81e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Leser folk i det hele tatt innleggene de svarer på..?

Anonymkode: 5cd08...81e

Ja, gjør det vettu.... Men man skal aldri anta, og siden TS er så redd for at partner skal tro at hun tisser - så tenker jeg enten at hun er i ett forhold der hun ikke kan være ærlig med partner, eller så er det flere partnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...